Baza wiedzy

01paź 2015
Employer branding w dobie mediów społecznościowych

Czym jest employer branding?
Employer branding to stosunkowo nowa moda wśród polskich firm, głównie tych największych, obejmująca tworzenie wizerunku firmy przyjaznej pracownikom. W krajach zachodnich i Stanach Zjednoczonych od lat organizowane są plebiscyty na pracodawcę roku i firmy biorą w nich udział masowo – u nas podobne konkursy nie mają takiego rozmachu, ale świadomość, że opinia o firmie...Czytaj więcej

03kwi 2015
Merchandising

Merchandising to użyteczna sztuka aranżacji przestrzeni sklepu w taki sposób, aby zwrócić uwagę klienta na te produkty, których sprzedaż ma dla sprzedającego największe znaczenie, a jednocześnie w taki sposób, aby klient, mając przekonanie, że dobrze zna rozkład sklepu, stał się bardziej podatny na kolejne sugestie zakupowe.
Czytaj więcej

12sty 2015
Jak przygotować profesjonalne wystąpienie publiczne?

Wystąpienia publiczne, choć nazwa sugeruje wydarzenia naprawdę wielkiej skali, są codziennością dla wielu osób. Prezentacje siebie, swoich pomysłów, stanowisk zespołów lub firm – ich prawidłowe przygotowanie nie jest trudne, ale wymaga pewnej wiedzy i określonych umiejętności.
Czytaj więcej

Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce czytaj więcej...[OK, akceptuję cookies]