Baza wiedzy

19kwi 2016
Lejek sprzedaży - techniki sprzedaży

Techniki sprzedaży są często opisywane jako „sposoby sprzedania produktu”. To dość dalekie od prawdy, ponieważ technika sprzedaży nie zawsze prowadzi do zawarcia transakcji, nawet nie taki musi być jej cel. Techniki te są pewnym szablonem technik negocjacyjnych. W tym rozumieniu sprzedaż należy pojmować nie jako dokonanie transakcji, choć często to ono jest celem, ale jako konstruktywną wymianę poglądów, która ma...Czytaj więcej

04maj 2015
Negocjacje handlowe - nie każdy może wygrać

Każda sprzedaż to tak naprawdę walka o wpływy. Każdy czasem musi ustąpić pola, natomiast znając podstawowe techniki wywierania wpływu, masz szansę odnieść większy sukces. Wbrew pozorom, jest stosunkowo niewiele podstawowych typów charakteru klienta. Zadaniem sprzedawcy jest błyskawicznie wyczuć, jaki charakter ma rozmówca, w jakim jest humorze, i do tego dostosować swoje działanie.


Czytaj więcej

19gru 2014
Jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta?

Jednym z poważnych błędów w obsłudze klienta jest powierzanie tej roli osobom bez odpowiedniego doświadczenia i przygotowania. Dziś pojęcie „trudny klient” może być stosowane szerzej niż kiedykolwiek, a to oznacza, że każdy pracownik mający kontakt z klientem musi umieć sobie poradzić z problemem.
Czytaj więcej

Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce czytaj więcej...[OK, akceptuję cookies]