FIAT (FCA) - Planowanie i Audyt Procesu (PPA): PPR i PA (wg norm FGP13 i FGP14)>>

CELE SZKOLENIA
  • Zaprezentowanie formularza PPA (Process Planning and Audit) według procedury FGP.13 (byłej Process PlaningReview)
    z rozbiciem na przeprowadzanie PPR od fazy sourcingowej do fazy Weryfikacji Procesu (VP) oraz przeprowadzanie audytu Process Audit (PA) od fazy Weryfikacji Procesu do bieżącej produkcji w oparciu o normę FGP.14
  • Budowanie jakości wyrobu na całym etapie życia wyrobu dla branży motoryzacyjnej
  • Powiązania pomiędzy etapami wdrażania nowych wyrobów
  • Praktyczne przedstawienie casów
ADRESACI
  • Inżynierowie procesu, technolodzy
  • Inżynierowie projektu, konstruktorzy
  • Inżynierowie jakości procesowej
  • Inżynierowie jakości klienta
  • SQE’s/SQA’s
  • Specjaliści ds. Logistyki
  • Właściciele procesów
  • Kierownicy Projektów
  • Kierownictwo
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

Poprzez uczestnictwo w szkoleniu Uczestnik nauczy się
  • Prawidłowej interpretacji wymagań z formularza PPA podczas przeprowadzania PPR’a oraz audytu procesu PA
  • Które normy FCA / AIAG / ISO są dokumentami odniesienia w przypadku audytu przeprowadzanego przez FCA SQE (dla PPR oraz PPA)
  • Jakie dokumenty są potrzebne do uzyskania przez zakład produkcyjny dostawcy od inżynieringu organizacji, w celu optymalizacji wymagań dla procesu produkcyjnego w docelowej lokalizacji oraz dla produkowanego wyrobu
  • Zrozumie powiązania między poszczególnymi osobami w strukturach FCA, które pomoże w poprawie komunikacji między organizacją, a klientem finalnym

UCZESTNIK DOWIE SIĘ
  • Jakie są możliwości negocjacji z klientem punktów otwartych z audytu FCA SQE, w celu ich deeskalacji?
  • Dlaczego poprzez uczestnictwo w spotkaniach Process Planning Review reprezentanta z zakładu produkcyjnego można zminimalizować problemy w dalszym uruchomieniu projektu?
  • Pozna praktyczne uwagi przy współpracy z zakładami klienta zlokalizowanymi w Europie
  • Jakie fazy uruchomieniowe występują w terminologii FCA oraz co musi być zakończone w poszczególnej fazie po stronie dostawcy oraz zakładu klienta?
  • Codesign – czyli kto jest odpowiedzialny za rozwój projektu oraz konsekwencje w przypadku problemów projektowych?
KORZYŚCI DLA PRZEDSIĘBIORSTWA

Praktyczna znajomość wymagań klienta w odniesieniu do Process Planning and Audit, która wpłynie
pozytywnie na
  • długofalowe budowanie relacji zarówno z FCA SQE jak i działem jakości zakładu klienta
  • poprawę komunikacji między dostawcą a inżynieringiem klienta
  • skrócenie czasu otrzymania pełniej kwalifikacji wyrobu (AQF, PI) oraz procesu produkcyjnego (PA)
  • skrócenie czasu przy przyznawaniu pozytywnego Benestare przez zakład klienta, dzięki czemu będzie możliwe uzyskanie zwrotu części kosztów zainwestowanego w oprzyrządowanie po stronie dostawcy


PROGRAM SZKOLENIA


Wprowadzenie
  • Historia
  • Przejście z PA na PPA
  • Cel
PPA
  • Fazy wykonywania
  • Scoring
  • Timing oraz Kamienie Milowe
Kompleksowe omówienie wymagań formularza PPA

Z wyszczególnieniem jak oceniać poszczególne punkty audytowe w fazie uruchomieniowej od sourcingu do VP przy użyciu PPR’a oraz od fazy VP do bieżącej produkcji przy użyciu PA.
W celu utrwalenia wiedzy uczestników szkolenia dla każdej sekcji (1-9) wymagań będzie przedstawiana część praktyczna w formie caesów symulujące punkty otwarte z audytów PPR oraz PA.

SEKCJA 1 - PROJEKTOWANIE CZĘŚCI
  • 1A - Pakiet sourcingowy & Przegląd techniczny
  • 1B - Design FMEA
  • 1C - Model projektu & zwolnienie projektu
  • 1D - Charakterystyki specjalne
  • 1E - Zarządzanie zmianą
SEKCJA 2 - ROZWÓJ PROCESU
  • 2A - Program Management & Timing
  • 2B - Flow Chart
  • 2C - PFMEA
  • 2D - Rozwój narzędzi oraz części pilotażowe
  • 2E - Rozwój podkomponentów
SEKCJA 3 - KONTROLA PROCESU
  • 3A - Plan Kontroli
  • 3B - Kontrole na wejściu oraz Audyt Wyrobu Gotowego
  • 3C - Error & Mistake Proofing
  • 3D - Sprawdziany i narzędzia pomiarowe
  • 3E - Safe Launch Plan
SEKCJA 4 - KONTROLA PROCESU
  • 4A - Monitorowanie Procesu
  • 4B - Layered Process Audit
  • 4C - Charakterystyki Bezpieczeństwa i Report
  • 4D - Zatwierdzenie pierwszej dobrej sztuki
SEKCJA 5 - OPERACJE
  • 5A - Instrukcje Stanowiskowe
  • 5B - Utrzymanie Ruchu
  • 5C - Przeróbki / Naprawy
  • 5D - Szkolenia
  • 5E - Przepisy BHP
SEKCJA - LOGISTYKA
  • 6A - Przemieszczanie materiału
  • 6B - Traceability & Identyfikacja części
  • 6C - Opakowanie
  • 6D - Sekwencyjna Dostawa Części (SPD)
  • 6E - CAPMAN
SEKCJA - WERYFIKACJA
  • 7A - Wolumen, wydajność, PDR
  • 7B - Zdolność produkcyjna (SPC)
  • 7C - Audit SQE
  • 7D - Zatwierdzenie podkomponentów
  • 7E - Coroczne Zatwierdzenie/Okresowa Recertyfikacja
SEKCJA - SYSTEMY JAKOŚCI
  • 8A - Zarządzanie Częściami Niezgodnymi/Działania korygujące
  • 8B - Zarządzanie poddostawcami
  • 8C - Lessons Learned
  • 8D - Gwarancja
  • 8E - Certyfikaty Jakości & Przechowywanie dokumentacji
SEKCJA 9 - PEŁNE ZATWIERDZENIE ekcja 9
  • 9A - Planowanie badań autokwalifikacyjnych (AQF)
  • 9B - Planowanie Testów Integracyjnych (PI)
  • 9C - Planowanie montowalności oraz Benestare (BE)
  • 9D - IMDS

Case studies
Dla każdej sekcji wymagań będą przedstawiana część praktyczna w formie caesów symulujące (studia przypadku) punkty otwarte
z audytów PPR oraz PA

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowany termin szkolenia:

18 - 19 czerwiecWrocław

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 1490.00 PLN netto.


W cenę szkolenia wliczone są:
- procesz szkolenia,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z notatnikiem i długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- ewaluacja szkolenia,
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
- sala szkoleniowa z wyposażeniem,
- całodzienne przerwy kawowe,
- obiad w każdym dniu szkolenia,
- konsultacje poszkoleniowe z trenerem.


Cena szkolenia nie uwzględnia:
- noclegów,
- kolacji,
- dojazdu uczestników,
- ubezpieczenia.


Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego Klienta

Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce czytaj więcej...[OK, akceptuję cookies]