Proces sprzedaży "krok po kroku"

Proces sprzedaży – „krok po kroku” 
 
Cel szkolenia

Celem warsztatu jest doskonalenie wiedzy i umiejętności na temat profesjonalnego procesu sprzedaży, jego poszczególnych elementów oraz pokazanie "krok po kroku" etapów sprzedaży. Podczas warsztatu rozwijana jest świadomość sprzedażowa uczestników. Uczestnicy poznają skuteczne strategie i koncepcje psychologii sprzedaży.
 
Korzyści - poprzez udział w szkoleniu uczestnicy poznają i przećwiczą:
  • Dwa modele Metod Sprzedaży : „ Agresywny” , „ Focus na Klienta”
  • Psychologiczną Koncepcję Typów Klientów wg. G. Junga
  • Piramidę potrzeb człowieka
  • Jak przygotować prezentację produktu
  • Kiedy  i jak zamykać proces sprzedaży
  • Jak sobie radzić z zastrzeżeniami i obiekcjami klienta
Grupa docelowa szkolenia
Menadżerowie Sprzedaży, Specjaliści ds. Kluczowego Klienta, Doradcy Handlowi, Dyrektorzy Sprzedaży - osoby, które zarządzają sprzedażą dla kluczowych klientów firmy.
 
Program merytoryczny szkolenia:
 
Budowanie Relacji  
  • Typologia klientów wg. G. Junga
  • Kim jestem – poznanie swojego stylu zachowania
  • Charakterystyka poszczególnych stylów zachowania wg. G Junge
  • Klucz do rozpoznania typu klienta
Szukanie potrzeb 
  • Piramida potrzeb człowieka wg A. Maslow
  • Podstawowe potrzeby emocjonalne- psychologiczne a typy klientów wg. G Junge
  • Rodzaje pytań  
  • Zasady zadawania pytań
Prezentacja spełnienia marzeń Klienta   (Prezentacja Korzyści)  -zaspokajanie potrzeb klienta
  • Magiczna Triada 
  • Prezentacja produktu - struktura
  • Jak konstruować arsenał korzyści
Zamknięcie Sprzedaży
  • Kluczowe elementy zamykania sprzedaży
  • Etapy zamykania sprzedaży
  • Próbne zamknięcie sprzedaży metoda SELL
  • Obiekcje i zastrzeżenia : jak sobie z nimi radzić i na skutek czego powstają

Wszystkie nasze szkolenia są dostępne również jako szkolenia zamknięte (wewnętrzne - tylko dla pracowników jednej organizacji).

SYLWETKA TRENERA

Piotr M.

Konsultant , trener sprzedaży , coach , praktyk biznesu.
Ukończył Wyższą Szkołę Humanistyczno-Pedagogiczną na wydziale Zarządzania i Marketingu. Absolwent  Akademii Trenerów Sprzedaży, licznych kursów i seminariów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi i sprzedażą. Zawodowo przez 10 lat związany z działem sprzedaży  w polskich i światowych  korporacjach  na rynku  FMCG i budowlanym ( m.in. Sony , Diageo , Henkel) otrzymując nagrody za wyniki sprzedażowe i inicjatywy ponadprogramowe. Swoją karierę w handlu i sprzedaży rozpoczynał od funkcji Merchandisera następnie Przedstawiciela Handlowego, poprzez Area Sales Managera -Regionalnego Kierownika Sprzedaży, aż po funkcję Key Account Managera.
Jako Menager zespołów sprzedażowych zajmował się m.in. koordynowaniem  pracy zespołów ( w tym regularny coaching, rekrutacja, selekcja, adaptacja nowych pracowników , rozwój  ich umiejętności w obszarach dotyczących  m.in.  profesjonalnej wizyty handlowej, optymalizacji procesów sprzedażowych, wiedzy produktowej, obsługi klienta, skutecznego merchandisingu).
W trakcie swojej pracy uczestniczył w budowaniu  programów strategii sprzedaży - zarówno działań dystrybucyjnych jak i marketingowych. 
Swoje doświadczenie zawodowe przenosi na grunt szkoleń i skutecznie wykorzystuje w praktyce trenerskiej. Specjalizuje się w szkoleniach z tematyki: zarządzania sprzedażą i relacjami , obsługi klienta , zarządzania zespołem i leadershipu , coachingu, feedbacku, rozwoju osobistego ,merchandisingu.
Zrealizowane projekty:
Przeprowadzone liczne szkolenia wewnętrzne i sesje coachingowe podległych zespołów (m.in.  Diageo Polska , Sony , Stella Pack ) dotyczących : standardów pracy, standardów merchandisingowych, zasad prowadzenia profesjonalnej  wizyty handlowej , szkolenia produktowe. Autor programu „ Mobilny Merchandiser” – dzięki któremu zmienił się standard pracy i wyszkolenia współpracujących Merchandiserów a w efekcie wzrosła sprzedaż u klientów w kluczowych miastach Polski. Aktywny członek zespołu przygotowującego standardy pracy, nową mapę dystrybucji , oraz standardy merchandisingowe dla kanału nowoczesnego i tradycyjnego.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowany termin szkolenia:

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 1290.00 PLN netto.
Przy zgłoszeniu 2 – 4 osób koszt szkolenia wynosi: 1190.00 PLN netto

W cenę szkolenia wliczone są:
- procesz szkolenia,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z notatnikiem i długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- ewaluacja szkolenia,
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
- sala szkoleniowa z wyposażeniem,
- całodzienne przerwy kawowe,
- obiad w każdym dniu szkolenia,
- konsultacje poszkoleniowe z trenerem.


Cena szkolenia nie uwzględnia:
- noclegów,
- kolacji,
- dojazdu uczestników,
- ubezpieczenia.


Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego Klienta

Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce czytaj więcej...[OK, akceptuję cookies]