SPRZEDAŻ TELEFONICZNA- TRENING SKUTECZNOŚCI OSOBISTEJ

SPRZEDAŻ TELEFONICZNA- TRENING SKUTECZNOŚCI OSOBISTEJ

czas trwania szkolenia: 1 dzień- 8 godzin szkoleniowych


CEL I KORZYŚCI SZKOLENIA
  • uświadomienie znaczenia budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę
  • rozwinięcie umiejętności nawiązywania kontaktu z klientem
  • rozwijanie umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych
  • zdobycie umiejętności analizowania potrzeb klienta
  • poznanie kluczowych momentów w kontaktach z klientem
  • poznanie elementów skutecznej komunikacji z klientem
  • rozwinięcie umiejętności aktywnego słuchania klientów i eliminowania ryzyka powstania sytuacji trudnych
  • poznanie typologii klientów
  • zdobycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • udoskonalenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi klientami
  • rozwinięcie umiejętności panowania nad emocjami
  • rozwiniecie technik asertywności w kontakcie z klientem
  • kształtowanie postaw nastawionych na rozwiązanie, nie na problem
  • stworzenie i rozwijanie skutecznej argumentacji
  • rozwijanie umiejętności właściwej reakcji na wątpliwości i pojawiające się obiekcje klienta
  • poprawa sprawności i efektywności zawodowej

METODY SZKOLENIOWE

Szkolenie ma charakter warsztatowy, interaktywny. Prowadzone są z wykorzystaniem, m.in. analizy przypadków (case study), burzy mózgów, ćwiczeń zespołowych, ćwiczeń indywidualnych, gier interaktywnych, odgrywania ról, treningu umiejętności praktycznych, wymiany doświadczeń oraz mini wykładów



PROGRAM SZKOLENIA



PROFESJONALNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA JAKO ŹRÓDŁO PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
  • Konkurencyjny rynek, czyli (r)ewolucja w sprzedaży
  • Dlaczego tracimy klient?
  • Istota jakości obsługi klienta 
  • Analiza potrzeb klientów i badanie satysfakcji klienta

TYPOLOGIA KLIENTÓW
  • Typologia klientów ze względu percepcję
  • Typologia klientów ze względu poziom wiedzy
  • Typologia klientów ze względu sposób podejmowania decyzji
  • Typologia klientów ze względu sposób zachowania
  • Indywidualne podejście do klienta w praktyce

WIZERUNEK SPRZEDAWCY
  • Co to jest własny wizerunek i jego rola w życiu zawodowym?
  • Budowanie wiarygodnego wizerunku zawodowego

BUDOWANIE WIZERUNKU SŁOWAMI – KOMUNIKACJA WERBALNA
  • Proces komunikacji i indywidualne style komunikowania się
  • Bariery skutecznego komunikowania się w kontakcie z klientem
  • Aktywne słuchanie a budowanie relacji z klientem – zasady empatycznego słuchania
  • 10 zasad skutecznego mówienia, czyli jak zostać zrozumianym?

BUDOWANIE WIZERUNKU GŁOSEM – KOMUNIKACJA WOKALNA
  • Siła tego co mówimy – słowa
  • Siła tego jak mówimy – głos
  • Rodzaje języka stosowanego podczas obsługi klienta (język współpracy i język konfrontacji)
  • Uprzejmość kontra rozkazy
  • Sformułowania pozytywne i negatywne
  • Wyrażanie zrozumienia
  • Wyrażanie szacunku

TECHNIKI ROZMOWY Z KLIENTEM PRZEZ TELEFON


SPECYFIKA ROZMOWY PRZEZ TELEFON


DOBRE NAWYKI W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ – CO WOLNO, CZEGO NIE WOLNO


ROLA NASZEJ MOWY – TON GŁOSU, TEMPO, GŁOŚNOŚĆ, INTONACJA I ICH ROLA W ODBIORZE PRZEZ ROZMÓWCĘ


PRZYGOTOWANIE DO ROZMÓW SPRZEDAŻOWYCH PRZEZ TELEFON


PIERWSZE WRAŻENIE
  • powitanie

ROZPOCZĘCIE ROZMOWY
  • strategie otwarcia rozmowy i przełamywanie lodów
  • badanie potrzeb oraz motywów zakupu klienta

KRÓTKA PREZENTACJA FIRMY


PREZENTACJA ODPOWIEDNIEJ OFERTY ODPOWIADAJĄCEJ POTRZEBOM KLIENTA


POKONYWANIE ZASTRZEŻEŃ I OBIEKCJI KLIENTA


FINALIZACJA – PODSUMOWANIE I ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY


PODTRZYMYWANIE RELACJI


TECHNIKI KONTROLI ROZMOWY I WYWIERANIA WPŁYWU NA KLIENTA


MANIPULACJA A PERSWAZJA


WPŁYWANIE NA POZYTYWNE EMOCJE KLIENTA
  • sprawienie, aby klient poczuł się ważny
  • wzbudzanie sympatii

NARZĘDZIA KONTROLI ROZMOWY Z KLIENTEM – OMÓWIENIE PODSTAWOWYCH METOD
  • pytania
  • parafraza
  • komunikat typu  „JA”
  • notatki
  • liczebniki

WYBRANE TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU
  • dostrojenie i dopasowanie
  • język korzyści
  • metoda „odbijania piłeczki”
  • poszukiwanie krytyki
  • uprzedzanie krytyki
  • asertywna odmowa
  • technika zdartej płyty
  • czterostopniowa procedura wyrażania emocji

UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH
  • reklamacje – jak sobie z mini radzić; reklamacje szansą dla firmy?
  • sytuacja z klientem zdenerwowanym
  • sytuacja z klientem roszczeniowym
  • sytuacja z klientem aroganckim i krzyczącym
  • sytuacja z klientem, który „wie lepiej”
  • zaufanie klienta - czy można je odzyskać ?

PODSUMOWANIE

SYLWETKA TRENERA

Trener biznesu oraz coach, wykładowca, konsultant i menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem. Jako coach i trener specjalizuje się zarówno w rozwoju osobistym (Life Coach) oraz  coachingu menedżerskim (Executive Coaching).
Specjalista w dziedzinie innowacyjnego zarządzania strategicznego oraz w dziedzinie samorozwoju w takich obszarach, jak: podejmowanie decyzji, zarządzanie sobą w czasie, wyznaczanie celów, planowanie, samomotywacja, efektywna komunikacja, radzenie sobie ze stresem, budowanie poczucia własnej wartości, czy rozwijanie swojego potencjału. Współpracowała z ponad 30 firmami, dla których realizowała, tak projekty doradcze związane z wdrażaniem strategii, jak i projekty szkoleniowe i coachingowe. Jest autorką ponad 30 artykułów z dziedziny zarządzania, jest współredaktorką książki: Praktyka zarządzania kryzysem w przedsiębiorstwie oraz autorką książek: Alians strategiczny jako wstęp do fuzjii przejęcia, Komunikacja bez barier, czyli wilk syty i owca cała oraz Zarządzanie sobą. Zrozum siebie i zrealizuj swoje marzenia. Jest również autorką bloga codziennielepsi.com, który traktuje szeroko o samorozwoju, pokonywaniu słabości, ale przede wszystkim o znajdowaniu i rozwijaniu swoich tlenów i stawaniu się każdego dnia lepszym niż się było wczoraj.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowany termin szkolenia:

18 - 18 lutyKatowice

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 990.00 PLN netto.


W cenę szkolenia wliczone są:
- procesz szkolenia,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z notatnikiem i długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- ewaluacja szkolenia,
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
- sala szkoleniowa z wyposażeniem,
- całodzienne przerwy kawowe,
- obiad w każdym dniu szkolenia,
- konsultacje poszkoleniowe z trenerem.


Cena szkolenia nie uwzględnia:
- noclegów,
- kolacji,
- dojazdu uczestników,
- ubezpieczenia.

 
ILOŚĆ ZGŁOSZEŃ*
(*dotyczy zgłoszeń z jednej instytucji/ firmy)
CENA
(PLN netto od osoby)
1 osobaod 2 do 4 osóbpowyżej 4 osób
1290
1190990

Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego Klienta

Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce czytaj więcej...[OK, akceptuję cookies]