SPRZEDAŻ METODĄ "4 KROKÓW" - ZAAWANSOWANE SZKOLENIE SPRZEDAŻOWE DLA HANDLOWCÓW - szkolenie w formie zamkniętej

SPRZEDAŻ METODĄ „4 KROKÓW"
- ZAAWANSOWANE SZKOLENIE SPRZEDAŻOWE DLA HANDLOWCÓW

szkolenie w formie zamkniętej

SZKOLENIE PROWADZI TRENER:
ARTUR RAK


OPIS SZKOLENIA   

Model „4 kroków" uczy sprzedawców jak przeprowadzić proces sprzedaży, by odkrywać i rozwijać potrzeby klienta. Jest oparty na technice stosowanej przez doświadczonych sprzedawców, którzy poprzez sekwencyjne zadawanie odpowiednich pytań, łatwiej i skuteczniej dopasowują rozwiązania do potrzeb klienta. Technika ta została opracowana poprzez obserwację i analizę tysięcy rozmów handlowych.
Klient pod wpływem pytań uświadamia sobie swoje potrzeby, a handlowiec przedstawia rozwiązania językiem korzyści. Pozwala to na bardzo dobre dopasowanie rozwiązań do potrzeb klienta oraz buduje zaufanie, co zapewnia maksymalny efekt przekonywania. Jednym     z podstawowych narzędzi programu jest „Proces Sprzedaży" - jasny schemat procesów decyzyjnych klienta, który podejmuje poważną decyzję i będzie odpowiadał za jej efekty. Narzędzie to pozwala na szybką i jasną identyfikację etapu, na którym znajduje się nasz klient.
Podczas szkolenia uczestnik poznaje wszystkie elementy efektywnej rozmowy handlowej i ćwiczy je w scenkach symulacyjnych, dostosowanych do rozwiązań jego firmy.


CEL SZKOLENIA

„4 kroki" to szczegółowo zaprojektowany proces przekazywania umiejętności uczestnikom szkolenia. Szkolenie ma charakter warsztatowy - dominują ćwiczenia, polegające na planowaniu i odgrywaniu symulowanych sytuacji kontaktu uczestników z ich własnymi klientami         w celu przećwiczenia kolejnych etapów techniki „4 kroków". Ćwiczenia są przeplatane krótkimi, interaktywnymi sesjami teoretycznymi.

ADRESACI SZKOLENIA


•    Handlowcy, dyrektorzy handlowi, kierownicy, sprzedawcy
•    Doradcy klienta, konsultanci i specjaliści, którzy sprzedają usługi


KORZYŚCI:
Po szkoleniu każdy z uczestników będzie:
•    potrafił określić kluczowe zachowania i umiejętności stosowane przez najbardziej efektywnych sprzedawców
•    umiał rozpoznać podstawowe typy osobowości, by trafniej dopasować swój przekaz w rozmowie z klientem
•    znał mocne i słabe strony swojego obecnego stylu sprzedaży
•    potrafił planować działania prospectingowe pozwalające na budowanie baz potencjalnych klientów
•    umiał analizować i wpływać na potrzeby klienta
•    potrafił zadawać efektywne pytania
•    stosował w praktyce umiejętności rozwijające potrzeby klienta i wykorzystywał je do budowania długotrwałych relacji z klientem
•    wiedział jakie znaczenie ma język korzyści i jak wykorzystać tę wiedzę w pracy
•    pozna metody analizy oferty własnej w porównaniu z ofertą konkurencji
•    umiał zastosować technikę redukowania potencjalnych zastrzeżeń klienta
•    będzie wiedział na czym polegają działania posprzedażowe


METODOLOGIA
W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu z są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach.



PROGRAM

1.    Proces sprzedaży
      a. Wprowadzenie do procesu
      b. Bariery emocjonalne na poszczególnych etapach

2.    Planowanie
      a. Zarządzanie terytorium sprzedaży
      b. Targeting - organizowanie kontaktów zgodnie z reguła Pareto
      c. Wskaźniki efektywności w pracy handlowca - sposób na motywację wewnętrzną
      d. Zarządzanie czasem za pomocą systemu kwadrantów
      e. Wyznaczanie celów sprzedażowych - Technika SMART
      f. Najczęstsze błędy popełniane przez handlowców podczas umawiania się na wizytę

3.    Odkrywanie potrzeb - model „4 kroków"
      a. Katalog potrzeb - główne motywy kupna
      b. Pytania dyskwalifikujące
      c. Schemat zadawania pytań
      d. Określanie aspiracji i bolączek klienta
      e. Scenki sprzedażowe z wykorzystaniem poznanych technik

4    Prezentacja oferty
     a. Analiza SWOT konkurencji
     b. Katalog rozwiązań problemów i aspiracji klienta
     c. Język korzyści - czyli jak stworzyć pomost pomiędzy potrzebą a ofertą
     d. Scenki sprzedażowe
     e. Zastrzeżenia jawne i ukryte
     f. Technika APACT w reakcji na zastrzeżenia
     g. Scenki sprzedażowe

SYLWETKA TRENERA

ARTUR RAK

Krótkie BIO
Dyplomowany trener biznesu – praktyk z 20 letnim stażem. Specjalista w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i rozwoju kompetencji osobistych. Związany zawodowo miedzy innymi z firmami: Wedel, Frito-Lay, Ferrero, Woseba, Ambra, Oceanic, Amplico Life, Thermoplast, Jelfa, AstraZeneca, GlaxoSmithKline.

Pełne BIO
Absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego i Podyplomowych Studiów Trenerskich Teichert & Partners przy Wyższej Szkole Biznesu w Gorzowie Wlkp.

Karierę zawodową rozpoczynał na początku lat dziewięćdziesiątych w firmach branży FMCG w tym w Fritolay, Wedel, Ambra, Wrigley gdzie przez wiele lat zajmował się budowaniem relacji z kluczowymi klientami i gdzie zdobył bardzo specjalistyczne doświadczenie handlowe. Następnie w firmach Woseba, Thermoplast jako kierownik regionalny oraz w Jelfa, AstraZeneca, GlaxoSmithKline jako przedstawiciel naukowy, trener wewnętrzny zdobył bardzo bogate i unikalne doświadczenia w dziedzinie zarządzania zespołami pracowników, zarządzania projektami, co zaowocowało wyjątkowymi autorskimi programami z zakresu zarządzania sprzedażą, negocjacji, budowania zespołów handlowych.

Doskonałe umiejętności komunikacyjne wykorzystuje z powodzeniem w prowadzeniu szkoleń, a bogate prawie 20 letnie doświadczenie zawodowe w połączeniu z 6 letnią bardzo intensywną praktyką trenerską powodują, iż szkolenia prowadzone przez niego są niezwykle ciekawe i praktyczne. Specjalizuje się w projektach między innymi z zakresu zarządzania i współpracy w zespołach, komunikacji interpersonalnej oraz sprzedaży i marketingu.
 
Organizator ogólnopolskich Warsztatów Trenerskich, Klubu Społeczności Ludzi Sprzedaży Salespeople, Członek Północnej Izby Gospodarczej. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Szczecińskim, Collegium Balticum.  Jako trener współpracuje z wieloma firmami szkoleniowymi i doradczymi.

Prywatnie mąż i ojciec dwójki wspaniałych dzieci. Niepohamowany optymista, badacz ludzkiej motywacji, energiczny inspirator i mówca motywacyjny. Autor bloga poświęconego sprzedaży.

„Zawód trenera traktuję jako swoje hobby, któremu poświęcam się bezgranicznie. Jestem samodzielny, potrafię pogodzić pracę z nauką, a także z wychowywaniem swoich dzieci. Czytam wiele książek, ciągle podnoszę kwalifikacje, by uczestnicy moich szkoleń dostali największą wartość jaką jest wiedza i umiejętności praktyczne”.


Edukacja:
Absolwent Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu na kierunku Marketing i Zarządzanie, Uniwersytetu Szczecińskiego na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem, ponadto absolwent studiów podyplomowych – Trener Biznesu, Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim.

Tematy prowadzonych szkoleń:

•    Obsługa klienta
•    Zarządzanie czasem
•    Szkolenia sprzedażowe
•    Budowanie zespołów
•    Kształtowanie wizerunku firmy
•    Marketing usług
•    Kampanie marketingowe w sieci
•    Profesjonalne umiejętności prezentacyjne
•    Trening twórczości
•    Coaching w pracy menedżera
•    Asertywność w kontaktach zawodowych
•    Wystąpienia publiczne i techniki prezentacyjne dla menedżerów


Realizacja szkoleń:
FMCG: PWC Odra.
Handel: Selgros, Antalis.
Eventy: Dragon Event, Expert Kids.
Budownictwo: Akala Faraone, Redo Materiały Ścierne.
Motoryzacja i transport: A.Berger. Nordsped, Shell
IT: Ekspert.
Farmacja: AstraZeneca, Jelfa, GlaxoSmithKline, Sieć aptek GWM
Nieruchomości: Procyon, Investor.
Materiały  przemysłowe: Politan, Model.
Odzież: Grapil
Shiping: Wilhelmsen Ship Solutions, Briese Shipping Agency.
Turystyka: Maximus SPA w Dziwnówku, Hotel Royal, Albatros w Mielnie, Hotel Leda,
Usługi dla biznesu: Pralnia Mielenko, Rossmosis
Organizacje Budżetowe: Sanepid Poznań.
Organizacje Biznesowe: Tosatmasters, Północna Izba Gospodarcza, Polska Fundacja Przedsiębiorczości, Inbit, Salespeople, Baltic Leaders, Klub Strategów Marketingu.
Uczelnie: Uniwersytet Szczeciński,  Collegium Balticum, Wyższa Szkoła Biznesu.


Opinie na temat szkoleń i trenera:

Współpraca z Arturem to czysta przyjemność. Artur to profesjonalista w tym, co robi, jest ambitny i przy tym bardzo pomocny. To cechy bardzo rzadko spotykane w biznesie w ostatnich czasach. Tak więc polecam z całego serca !
Władysław Ochojski – Trener Rozwoju Osobistego

Pan Artur Rak zrealizował dla naszych pracowników szkolenie z zakresu Technik Sprzedaży. Zarówno program jak i sposób przeprowadzenia zajęć spełniły nasze oczekiwania. Prowadzone szkolenie w pełni zrealizowało założone cele, uzyskując wysokie oceny zarówno w odniesieniu do treści programowych jak i kwalifikacji Trenera. Bardzo ważnym elementem programu były ćwiczenia i zadania, które umożliwiły uczestnikom szkolenia praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy i dokonanie indywidualnej analizy posiadanych umiejętności i zachowań w różnych sytuacjach. Pragnę zarekomendować Pana Artura Raka jako profesjonalnego trenera obdarzonego bardzo dużą wiedzą oraz wyczuciem potrzeb szkoleniowych swoich klientów.     
Aleksandra Drabik – Dyrektor marketingu i sprzedaży. Procyon.

Artur Rak człowiek, któremu zawdzięczam inspirację i motywację do dalszego rozwoju swoich kompetencji. Współpracując z Arturem miałem przyjemność przekonać się jak wielkie znaczenie mają dla niego uczestnicy szkoleń, cały proces szkolenia to wielka pasja i duża dawka energii którą przekazuje swoim słuchaczom. Jako Coach nie raz mnie wspierał za co mu bardzo dziękuję.
Rafał Nowakowski – Trener Biznesu

Zajęcia zostały przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym oraz w sposób atrakcyjny i ciekawy, o czym świadczą ankiety oceniające wypełniane przez uczestników szkoleń.
Hubert Teichert – Właściciel firmy szkoleniowej Teichert& Partners

Jestem pod wielkim wrażeniem zarówno prowadzącego jak i atmosfery, która panowała wśród uczestników. Warsztaty przeprowadzono w bardzo ciekawy i angażujący sposób. Wiedza, którą posiada prowadzący jest ogromna, a sposób w jaki ją przekazuje motywuje do zaangażowania w każde ćwiczenie.
Marek – uczestnik szkolenia sprzedażowego

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowany termin szkolenia:

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 0.00 PLN netto.


W cenę szkolenia wliczone są:
- procesz szkolenia,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z notatnikiem i długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- ewaluacja szkolenia,
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
- sala szkoleniowa z wyposażeniem,
- całodzienne przerwy kawowe,
- obiad w każdym dniu szkolenia,
- konsultacje poszkoleniowe z trenerem.


Cena szkolenia nie uwzględnia:
- noclegów,
- kolacji,
- dojazdu uczestników,
- ubezpieczenia.

Szkolenie w formie zamkniętej.



Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego Klienta

Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce czytaj więcej...[OK, akceptuję cookies]