STORYTELLING W PROCESIE SPRZEDAŻY

STORYTELLING W PROCESIE SPRZEDAŻY

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 16 godzin szkoleniowych

Szkolenie w formie zamkniętej

PROGRAM SZKOLENIA:


Nieprzygotowanie do sukcesu, to przygotowanie do porażki. Przygotowanie do sprzedaży:
  • Określenie żelaznych zasad w przygotowaniu do sprzedaży
  • Określenie dotychczasowych nawyków przygotowujących do sprzedaży
  • Wytypowanie dotychczasowych dobrych praktyk w przygotowaniu

Twoi klienci – Twoją wizytówką:
  • Określenie zachowań klientów
  • Określenie Typów klientów
  • Wypracowanie narzędzi sposobów jak sobie radzić z każdym typem klienta
  • Zdefiniowanie systemów reprezentacji w typologii klienta
Pierwsze wrażenie siłą dobrego zakończenia:
  • Określenie magii pierwszego wrażenia
  • Określenie elementów wpływających na pierwsze wrażenie
  • Nabycie umiejętności wywierania i rozpoznawania pierwszego wrażenia

Rozmowa telefoniczna początkiem budowania dobrego spotkania z  klientem:
  • Określenie struktury rozmowy telefonicznej
  • Wypracowanie sposobów skutecznej komunikacji przez telefon
  • Nabycie umiejętności osiągania celu w rozmowie telefonicznej

Siła pytań w badaniu potrzeb i kierowaniu rozmową. Kto pyta, ten rządzi:
  • Określenie strategii zadawania pytań
  • Wypracowanie warsztatu pytań, które kierują rozmową
  • Określenie innych metod badania potrzeb, które pomagają sprzedaży wiązanej i uzupełniającej
  • Określenie poziomów potrzeb klienta

Aktor, lekarz, czy prezenter oferty:
  • Określenie schematu robienia prezentacji
  • Wypracowanie dobrych praktyk prezentera
  • Wyznaczenie korzyści racjonalnych i irracjonalnych
  • Nabycie umiejętności sprzedaży przez korzyści


Lubi, ufa, kupuje. Sztuka perswazji i wywierania wpływu:
  • Określenie magii pierwszego wrażenia
  • Określanie trafnych argumentów
  • Określenie kierunków perswazyjnych
  • Nabycie praktycznej umiejętności sprzedaży ceny

Storytelling w budowaniu marki osobistej
  • Mowa windowa – jak dobrze się sprzedać w 10 sekund
  • Tworzenie własnej historii – od czego zacząć, skąd czerpać inspirację
  • Case study: Steve Jobs lub Richard Branson

Do czego można wykorzystywać storytelling:
  • Podstawowe pojęcia
  • Przywództwo + przykłady
  • Personal branding + przykłady
  • Sprzedaż + przykłady
  • Prezentacje + przykłady
  • Marketing + przykłady
  • Cechy dobrej historii, takiej, która silnie oddziałuje na odbiorcę + przykłady

Znane marki bazujące na opowieściach (które, na jakich opowieściach)
  • 7 archetypów stanowiących podstawę do budowania opowieści
  • IBM
  • Jack Daniels
  • Coca-Cola
  • La Roshe-Posay

Jak liderzy opierają swoje wystąpienia na opowieściach?
  • Storytelling w biznesie
  • Wykorzystanie storytellingu podczas wystąpień
  • Storytelling jako narzędzie motywacyjne
  • Określenie, kiedy opowieść inspiruje do zmiany, kiedy może stać się przyczyną zmiany postawy odbiorców, kiedy silnie motywuje oraz kiedy pozwala nawiązać silną więź z odbiorcą
  • Case study: Hotel Ritz-Carlton i inne

Jak słynni sprzedawcy wykorzystują opowieści?
  • Storytelling pozwalający na sprzedaż bez sprzedaży
  • Techniki sprzedaży wykorzystujące storytelling
  • Marketing narracyjny w sprzedaży – jak go wykorzystać
  • Wydobycie unikalności produktów/usług i przekazanie ich skuteczności (story testimonials)
  • 6 typów historii, które sprzedają
  • Najczęstsze błędy w opowieściach sprzedażowych

Opowieści z kultury Twojego audytorium – klucz do otwarcia słuchacza
  • Znaczenie kontekstu dla budowania wiarygodnych opowieści
  • Przykłady marek z nietrafionym namingiem
  • Przykłady marek z historiami osadzonymi kulturowo
  • Przykłady marketingu narracyjnego skierowanego do różnych targetów (do mężczyzn, matek)


Narzędzia możliwe do wykorzystania w przekazanie opartym na opowieściach – krótka charakterystyka narzędzi z przykładami wykorzystania.
Praktyczne ćwiczenie, podczas którego uczestnicy stworzą własne historie, oraz otrzymają feedback nt siły przekazu oraz możliwości modyfikacji historii, aby działała mocniej.

SYLWETKA TRENERA

Ewa G.

Marketerka, pr-owiec, trener, doradca. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuję się szeroko pojętą komunikacją  marketingową oraz PR. Kreowałam wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków).

Dlaczego szkolę?
Odpowiedzi na to pytanie są przynajmniej dwie. Po pierwsze, uwielbiam pracować z ludźmi i pomagać rozwiązywać ich zawodowe problemy. Dlatego też podczas szkoleń, niezwykle istotny jest dla mnie kontekst zawodowy uczestników i praca na „żywym organizmie”, czyli na produktach/firmach/przykładach z życia uczestników. Zależy mi, aby z każdego szkolenia uczestnik wyszedł z gotowym rozwiązaniem, albo przynajmniej z przepisem, jak to rozwiązanie wypracować w swojej organizacji.
Po drugie, szkolenia pozwalają mi się rozwijać. Każde szkolenie to inni ludzie, a co za tym idzie inne spojrzenia na świat, pracę, inne pomysły, rozwiązania i wreszcie inna energia. Taka praca z grupą mnie inspiruje i pobudza kreatywność, co jest dla mnie ogromnie ważne w codziennej pracy marketera.

Doświadczenie
Od 10 lat zajmuję się marketingiem. Od 2007 roku prowadzę szkolenia z reklamy, marketingu, social media i public relations. Moje szkolenia, są prowadzone w sposób warsztatowy, dzięki czemu, uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Specjalizuję się w szkoleniach i doradztwie w zakresie marketingu i sprzedaży produktów premium oraz produktów farmaceutycznych i usług medycznych. Prowadzę szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Moją wielką miłością, poza marketingiem jest pisanie. Dlatego też piszę bloga na temat marketingu oraz publikuję w mediach branżowych. Często jestem także zapraszana do komentowania bieżących tematów z obszaru marketingu.

Doradzałam i szkoliłam m.in. Ministerstwo Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Orion Pharma Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o..

Klienci
•    La Prerie
•    Apteki Zdrowit
•    AVON Poland Sp. z o.o.
•    Bank Spółdzielczy
•    Beeline Poland Sp. z o.o.
•    Elbest Hotels Sp. z o.o.
•    Energa SA
•    IBM Polska Sp. z o.o.
•    ITI Neovision Sp. z o.o.
•    Johnson&Johnson Polska Sp. z o.o.   
•    LIFEAGE Premium Wellness Club
•    Magellan SA
•    Medfinance SA
•    Ministerstwo Obrony Narodowej
•    Mitsubishi Electric Sp. z o.o.
•    Orion Pharma Sp. z o.o.
•    Panasonic Polska Sp. z o.o.   
•    PGE SA
•    PGNiG SA
•    PKP PLK SA
•    Polska Grupa Pocztowa SA
•    Sąd Najwyższy
•    SCA Hygiene Sp. z o.o.
•    SCA Packaging Sp. z o.o.
•    Telemedycyna Polska SA
•    Winarium Marek Kondrat i Syn

Branże        
•    Administracja Państwowa
•    Bankowość
•    Dobra luksusowe
•    Energetyczna
•    FMCG    
•    Farmacja
•    Fashion (ubrania, biżuteria, dodatki)
•    HORECA
•    Kosmetyczna   
•    Medyczna
•    Nowe Technologie
•    Reklamowa

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowany termin szkolenia:

18 - 19 wrzesieńszkolenie w formie zamkniętej

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 0.00 PLN netto.


W cenę szkolenia wliczone są:
- procesz szkolenia,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z notatnikiem i długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- ewaluacja szkolenia,
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
- sala szkoleniowa z wyposażeniem,
- całodzienne przerwy kawowe,
- obiad w każdym dniu szkolenia,
- konsultacje poszkoleniowe z trenerem.


Cena szkolenia nie uwzględnia:
- noclegów,
- kolacji,
- dojazdu uczestników,
- ubezpieczenia.

Szkolenie w formie zamkniętej - termin pozostaje do ustalenia.

Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego Klienta

Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce czytaj więcej...[OK, akceptuję cookies]