COACHING W PRACY MANAGERA - JAK SKUTECZNIE ROZWIJAĆ PRACOWNIKÓW: szkolenie w formie zamkniętej

COACHING W PRACY MANAGERA
- JAK SKUTECZNIE ROZWIJAĆ PRACOWNIKÓW

szkolenie w formie zamkniętej

SZKOLENIE PROWADZI
Dyplomowany trener biznesu – praktyk z 20 letnim stażem.
Specjalista w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i rozwoju kompetencji osobistych:
ARTUR RAK



"Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem."
- John D. Rockefeller

OPIS SZKOLENIA
   

Liczne badania oraz trendy rynku wskazują, że coaching jest jednym ze skuteczniejszych narzędzi doskonalenia kompetencji pracowników. Menedżer zaś, powinien umieć stosować narzędzia za pomocą których, stanie się lepszym liderem. Może tego dokonać osobiście angażując się w praktyczną pomoc swoim podwładnym. Szczególnie ważne okazuje się, aby manager budził zaufanie właśnie w zakresie swojego doświadczenia i dotychczasowej skuteczności. Coaching zatem idealnie wpisuje się w ten aspekt aktywności managerskiej.

CEL SZKOLENIA


To szkolenie ma na celu nauczyć menadżerów takiego zarządzania, by swoim zachowaniem przyczyniali się do rozwoju pracownika w wybranym przez nich kierunku.

ADRESACI SZKOLENIA


•    Kadra kierownicza
•    Osoby zajmujące się rozwojem
•    Pracownicy HR

KORZYŚCI:

Podczas szkolenia:
Poznasz zasady i metody prowadzenia coachingu;
Udoskonalisz umiejętności prowadzenia rozmów coachingowych, w tym: zawiązywania kontraktu, budowania relacji z osobą coachowaną, rozmowa o obszarach rozwojowych, udzielanie informacji zwrotnej, wspólne szukanie rozwiązań i ustalanie celów rozwojowych.
A ponadto po szkoleniu nabędziesz:
•    cierpliwość i wyrozumiałość wobec innych
•    autentyzm w relacjach międzyludzkich
•    zdolność obserwowania ludzkich zachowań
•    trzeźwość myślenia i trafność wyciągania wniosków
•    umiejętność okazywania ciepła i współczucia
•    rzeczywisty szacunek i podziw dla innych
•    miłe usposobienie i umiejętność łagodzenia napięć

METODOLOGIA


W szkoleniu wykorzystujemy różne formy aktywności edukacyjnej jak ćwiczenia w zespołach, w parach, dyskusje, moderacje, prezentacje, gry, symulacje, casy przeplatane mini wykładami. Największą wartością w szkoleniu z są symulacje prowadzone na praktycznych przykładach

PROGRAM 2 DNI
DZIEŃ 1

1. Typy osobowości – na podstawie MBTI 

       a. Zrozumienie siebie i innych – kluczem do efektywnego zarządzania
       b. Energie kolorystyczne - charakterystyka
       c. Profil indywidualny
       d. Rozpoznawanie stylów poznawczych
       e. Style zarządzania w oparciu o preferowaną energię
       f. Typy pracowników w oparciu o typy temperamentów
       g. Rozpoznawanie typów pracownika  i dopasowanie zarządzania

2. Analiza transakcyjna w zarządzaniu

       a. Stany „JA”, czyli jak najlepiej poznać siebie i innych.
       b. Transakcje, czyli sztuka komunikowania się z innymi.
       c. Pozycje życiowe, czyli wartość jaką przypisujemy sobie i innym

3. Poziomy neurologiczne Roberta Dilts’a

    a. Szersze spojrzenie na system
    b. Poznanie poziomów neurologicznych R. Diltsa: środowisko, zachowania, umiejętności, przekonania i wartości, misja.
    c. Stworzenie własnej piramidy - czyli szukanie odpowiedzi na pytania: kim jestem i z jakiego powodu robię to, co robię?
    d. Stworzenie i wdrożenie piramidy dla zespołu


DZIEŃ 2

1. Coaching – Czym jest i jak go stosować?

     a. Wybrane techniki coachingowe
     b. Umiejętności słuchania
     c. Umiejętności zadawania pytań
     d. Parafraza
     e. Odzwierciedlenie

2. Modele  coachingowe

     a. Struktura cochingowa według modelu - GROW
     b. Określanie celów.

3. Proces  coachingu

       a. Struktura rozmowy coachingowej
       b. Demonstracja i ćwiczenia  przykładowych rozmów coachingowych

4. Menażer jak coach, coaching jako narządzie zarządzania

      a. Nawyki menadżera utrudniające stosowanie stylu coachingowego
      b. Cechy i umiejętności coacha co sprzyja, co zagraża?
      c. Samoocena
      d. On the Job training

5. Informacja zwrotna jako narzędzie rozwoju

      a. Działanie sprzężenia zwrotnego
      b. Funkcja i cele informacji zwrotnej
      c. Korzyści płynące z informacji zwrotnej
      d. Rodzaje informacji zwrotnej
      e. Kompetencje związane z informacją zwrotną: przekaż, pozyskaj, przyjmij
      f. Zasady przekazywania informacji zwrotnej

SYLWETKA TRENERA

ARTUR RAK

Krótkie BIO
Dyplomowany trener biznesu – praktyk z 20 letnim stażem. Specjalista w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i rozwoju kompetencji osobistych. Związany zawodowo miedzy innymi z firmami: Wedel, Frito-Lay, Ferrero, Woseba, Ambra, Oceanic, Amplico Life, Thermoplast, Jelfa, AstraZeneca, GlaxoSmithKline.

Pełne BIO
Absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego i Podyplomowych Studiów Trenerskich Teichert & Partners przy Wyższej Szkole Biznesu w Gorzowie Wlkp.

Karierę zawodową rozpoczynał na początku lat dziewięćdziesiątych w firmach branży FMCG w tym w Fritolay, Wedel, Ambra, Wrigley gdzie przez wiele lat zajmował się budowaniem relacji z kluczowymi klientami i gdzie zdobył bardzo specjalistyczne doświadczenie handlowe. Następnie w firmach Woseba, Thermoplast jako kierownik regionalny oraz w Jelfa, AstraZeneca, GlaxoSmithKline jako przedstawiciel naukowy, trener wewnętrzny zdobył bardzo bogate i unikalne doświadczenia w dziedzinie zarządzania zespołami pracowników, zarządzania projektami, co zaowocowało wyjątkowymi autorskimi programami z zakresu zarządzania sprzedażą, negocjacji, budowania zespołów handlowych.

Doskonałe umiejętności komunikacyjne wykorzystuje z powodzeniem w prowadzeniu szkoleń, a bogate prawie 20 letnie doświadczenie zawodowe w połączeniu z 6 letnią bardzo intensywną praktyką trenerską powodują, iż szkolenia prowadzone przez niego są niezwykle ciekawe i praktyczne. Specjalizuje się w projektach między innymi z zakresu zarządzania i współpracy w zespołach, komunikacji interpersonalnej oraz sprzedaży i marketingu.
 
Organizator ogólnopolskich Warsztatów Trenerskich, Klubu Społeczności Ludzi Sprzedaży Salespeople, Członek Północnej Izby Gospodarczej. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Szczecińskim, Collegium Balticum.  Jako trener współpracuje z wieloma firmami szkoleniowymi i doradczymi.

Prywatnie mąż i ojciec dwójki wspaniałych dzieci. Niepohamowany optymista, badacz ludzkiej motywacji, energiczny inspirator i mówca motywacyjny. Autor bloga poświęconego sprzedaży.

„Zawód trenera traktuję jako swoje hobby, któremu poświęcam się bezgranicznie. Jestem samodzielny, potrafię pogodzić pracę z nauką, a także z wychowywaniem swoich dzieci. Czytam wiele książek, ciągle podnoszę kwalifikacje, by uczestnicy moich szkoleń dostali największą wartość jaką jest wiedza i umiejętności praktyczne”.


Edukacja:
Absolwent Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu na kierunku Marketing i Zarządzanie, Uniwersytetu Szczecińskiego na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem, ponadto absolwent studiów podyplomowych – Trener Biznesu, Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim.

Tematy prowadzonych szkoleń:

•    Obsługa klienta
•    Zarządzanie czasem
•    Szkolenia sprzedażowe
•    Budowanie zespołów
•    Kształtowanie wizerunku firmy
•    Marketing usług
•    Kampanie marketingowe w sieci
•    Profesjonalne umiejętności prezentacyjne
•    Trening twórczości
•    Coaching w pracy menedżera
•    Asertywność w kontaktach zawodowych
•    Wystąpienia publiczne i techniki prezentacyjne dla menedżerów


Realizacja szkoleń:
FMCG: PWC Odra.
Handel: Selgros, Antalis.
Eventy: Dragon Event, Expert Kids.
Budownictwo: Akala Faraone, Redo Materiały Ścierne.
Motoryzacja i transport: A.Berger. Nordsped, Shell
IT: Ekspert.
Farmacja: AstraZeneca, Jelfa, GlaxoSmithKline, Sieć aptek GWM
Nieruchomości: Procyon, Investor.
Materiały  przemysłowe: Politan, Model.
Odzież: Grapil
Shiping: Wilhelmsen Ship Solutions, Briese Shipping Agency.
Turystyka: Maximus SPA w Dziwnówku, Hotel Royal, Albatros w Mielnie, Hotel Leda,
Usługi dla biznesu: Pralnia Mielenko, Rossmosis
Organizacje Budżetowe: Sanepid Poznań.
Organizacje Biznesowe: Tosatmasters, Północna Izba Gospodarcza, Polska Fundacja Przedsiębiorczości, Inbit, Salespeople, Baltic Leaders, Klub Strategów Marketingu.
Uczelnie: Uniwersytet Szczeciński,  Collegium Balticum, Wyższa Szkoła Biznesu.


Opinie na temat szkoleń i trenera:

Współpraca z Arturem to czysta przyjemność. Artur to profesjonalista w tym, co robi, jest ambitny i przy tym bardzo pomocny. To cechy bardzo rzadko spotykane w biznesie w ostatnich czasach. Tak więc polecam z całego serca !
Władysław Ochojski – Trener Rozwoju Osobistego

Pan Artur Rak zrealizował dla naszych pracowników szkolenie z zakresu Technik Sprzedaży. Zarówno program jak i sposób przeprowadzenia zajęć spełniły nasze oczekiwania. Prowadzone szkolenie w pełni zrealizowało założone cele, uzyskując wysokie oceny zarówno w odniesieniu do treści programowych jak i kwalifikacji Trenera. Bardzo ważnym elementem programu były ćwiczenia i zadania, które umożliwiły uczestnikom szkolenia praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy i dokonanie indywidualnej analizy posiadanych umiejętności i zachowań w różnych sytuacjach. Pragnę zarekomendować Pana Artura Raka jako profesjonalnego trenera obdarzonego bardzo dużą wiedzą oraz wyczuciem potrzeb szkoleniowych swoich klientów.     
Aleksandra Drabik – Dyrektor marketingu i sprzedaży. Procyon.

Artur Rak człowiek, któremu zawdzięczam inspirację i motywację do dalszego rozwoju swoich kompetencji. Współpracując z Arturem miałem przyjemność przekonać się jak wielkie znaczenie mają dla niego uczestnicy szkoleń, cały proces szkolenia to wielka pasja i duża dawka energii którą przekazuje swoim słuchaczom. Jako Coach nie raz mnie wspierał za co mu bardzo dziękuję.
Rafał Nowakowski – Trener Biznesu

Zajęcia zostały przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym oraz w sposób atrakcyjny i ciekawy, o czym świadczą ankiety oceniające wypełniane przez uczestników szkoleń.
Hubert Teichert – Właściciel firmy szkoleniowej Teichert& Partners

Jestem pod wielkim wrażeniem zarówno prowadzącego jak i atmosfery, która panowała wśród uczestników. Warsztaty przeprowadzono w bardzo ciekawy i angażujący sposób. Wiedza, którą posiada prowadzący jest ogromna, a sposób w jaki ją przekazuje motywuje do zaangażowania w każde ćwiczenie.
Marek – uczestnik szkolenia sprzedażowego

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowany termin szkolenia:

21 - 22 czerwiecszkolenie w formie zamkniętej

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 0.00 PLN netto.


W cenę szkolenia wliczone są:
- procesz szkolenia,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z notatnikiem i długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- ewaluacja szkolenia,
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
- sala szkoleniowa z wyposażeniem,
- całodzienne przerwy kawowe,
- obiad w każdym dniu szkolenia,
- konsultacje poszkoleniowe z trenerem.


Cena szkolenia nie uwzględnia:
- noclegów,
- kolacji,
- dojazdu uczestników,
- ubezpieczenia.

Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego Klienta

Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce czytaj więcej...[OK, akceptuję cookies]