Szkolenia - Budowanie wizerunku profesjonalnego urzędnika administracji publicznej | Marketing i PR


Budowanie wizerunku profesjonalnego urzędnika administracji publicznej

CEL SZKOLENIA

Szkolenie jest skierowane do urzędników administracji publicznej oraz osób pełniących funkcje publiczne np. radnych. Warsztaty mają na celu zwiększenie skuteczności budowania swojego wizerunku jako przedstawiciela samorządu. Uczestnicy zajęć dowiedzą się za pomocą jakich narzędzi mogą zwiększyć swoją wiarygodność w oczach interesantów/ wyborców. Jak radzić radzenie sobie z trudnymi pytaniami. Zwiększą i przećwiczą swoje umiejętności perswazyjne. Uczestnicy będą ćwiczyć umiejętność publicznego prezentowania swoich poglądów do interesantów wyborców oraz mediów. Znaczącą korzyścią dla uczestników będzie zwiększenie swojej efektywności w oparciu o umiejętność korzystania z technik zarządzania czasem.


PROGRAM SZKOLENIA


KONCEPCJA MISJI ADMINISTRACJI
  • po co kształtujemy wizerunek urzędu?
  • wizja i misja administracji publicznej
  • wpływ urzędnika na wizerunek administracji publicznej

TWORZENIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU INSTYTUCJI
  • tworzenie pozytywnego wizerunku instytucji (sposoby reakcji na zarzuty, kampanie negatywne, rankingi, sposoby na chwalenie się sukcesami)
  • rola urzędnika w budowaniu prestiżu urzędu i wizerunku administracji publicznej w społeczeństwie
  • kompetentny urzędnik – cechy profesjonalisty
  • urzędnik przyjazny petentowi
  • „otwartość" na interesanta


KOMUNIKACJA Z INTERESANTEM
  • efektywna analiza potrzeb interesanta
  • praca z nieświadomością interesanta – omijanie negatywnego nastawienia
  • efektywne wykorzystywanie narzędzi komunikacji

WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI
  • media, jako narzędzie do budowania wizerunku urzędu
  • współpraca z prasą, radiem i telewizją
  • wystąpienia medialne
  • jak poprawnie redagować komunikaty dla prasy?
  • jak budować dobre relacje z dziennikarzami?
  • Internet – nowe możliwości public relations
  • techniki perswazyjne

KONTAKT Z PUBLICZNOŚCIĄ (SZKOLENIA- AUTOPREZENTACJA I PREZENTACJA)
  • jak przygotować się do pytań publiczności
  • kontakt z odbiorcami w zależności od: wielkości i typu audytorium oraz okoliczności wystąpienia
  • radzenie sobie z kłopotliwymi słuchaczami
  • podstawowe techniki perswazji, czyli co robić i mówić, by przekonać publiczność

ETYKIETA I SAVOIR VIVRE W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
  • zasady pierwszeństwa w kontaktach biznesowych
  • przedstawianie, anonsowanie, umawianie – jak nie popełnić faux pas
  • wymiana wizytówek, powitania, tytułowanie


DRESS CODE - ELEGANCJA W UBIORZE - CO I KIEDY NOSIĆ?
  • ubiór w biznesie – sztuka autoprezentacji
  • prawidłowy dobór stroju i dodatków
  • fryzura, makijaż, biżuteria
  • podstawowe uchybienia w wyglądzie kobiety
  • podstawowe uchybienia w wyglądzie mężczyzny
  • typy strojów i zasady ich doboru, wskazania elegancji
  • dobór typu stroju w biznesie: business dress, business casual, casual; dodatki
  • idealny ubiór do biura oraz na spotkania
  • wskazówki dotyczące doboru stroju
  • strój nieformalny czy ubranie wyjściowe


POWITANIA, POŻEGNANIA, PREZENTACJE – KULTURA DNIA CODZIENNEGO
  • znaczenie pierwszego wrażenia w kontaktach z innymi
  • wizyty oficjalne i nieoficjalne w firmie
  • zasady właściwego powitania i pożegnania gościa w firmie
  • sposoby witania, podanie ręki – zasady pierwszeństwa
  • jak należy powitać, podjąć i pożegnać gościa honorowego?
  • kłopotliwy „gość” w firmie
  • sposoby prezentacji
  • zasady i wyjątki
  • przechodzenie na „Ty”
  • zasady używania biletów wizytowych
  • tytuły kurtuazyjne, naukowe, służbowe, honorowe
 

ZARZĄDZANIE CZASEM PRACY
  • osobista efektywność – zarządzanie sobą w czasie
  • najważniejsze zasady organizacji czasu pracy
  • efektywne planowanie pracy
  • techniki i narzędzia wspomagające efektywne planowanie czasu
  • korzyści płynące z prawidłowego zarządzania czasem


KONTROLA EMOCJI
  • świadome zarządzanie własnymi emocjami
  • umiejętne radzenie sobie z nieprzyjemnymi emocjami
  • metody poskromienia i pozytywnego wykorzystania emocji
  • skargi, uwagi, zażalenia – praca z emocjami
  • wykorzystanie emocji na własną korzyść


STRES A PSYCHOLOGICZNY KOMFORT PRACY
  • czynniki stresogenne
  • techniki antystresowe – radzenie sobie w sytuacjach trudnych
  • pozytywny i negatywny wymiar stresu na pracę
  • psychologia stresu
  • efektywność w interakcjach interpersonalnych

SYLWETKA TRENERA

Piotr R.

Trener, coach, konsultant, negocjator i mówca motywacyjny.
Wykładowca na Studiach Podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz Uniwersytecie Łódzkim. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 2004 roku jest też członkiem The Chartered Institute of Marketing i Communication Managerem Komitetu CIM Poland zarządzającego tą organizacją na terenie Polski. Ukończył Akademię Junior Chamber Poland oraz specjalistyczne kursy Best Practices for Inwestor Relations Professionals. Członek Klubu MBA Wyższej Szkoły Zarządzania / The Polish Open University.
Od 1994 roku doradza i szkoli jako trener miękkich umiejętności menedżerskich oraz niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej. Posiada również doświadczenie w projektach związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie. Jako mówca motywacyjny ma duże doświadczenie w wystąpieniach publicznych na konferencjach i seminariach. Coach z ponad 10 letnią praktyką. Prowadzi sesje coachingowe zgodnie ze standardami ICF (International Coach Federation). Łączy wiedzę i praktykę z obszaru etykiety biznesowej, umiejętności menedżerskich, komunikacji, PR oraz HR. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta, zarządzania zespołami, procesów komunikacji, marketingu, public relations, social media, autoprezentacji i wystąpień publicznych oraz narzędzi wykorzystywanych w trakcie powyższych działań.
Certyfikowany konsultant narzędzi psychometrycznych m.in.: Extended DISC® i Success Insights.
Zaangażowany w tworzenie zintegrowanych projektów szkoleniowo-eventowych typu szkolenie plus. Zajmuje się także problematyką innowacyjności i leadership. Ma na swoim koncie liczne publikacje w prasie branżowej wydawnictwach książkowych oraz elektronicznych.
Szkolił między innymi przedstawicieli firm usługowo handlowych:
Alior Bank, Allianz Bank Polska, Accenture Sp. z o.o, Avon Cosmetics Polska, Avon Operations Polska Sp. z o.o., Bank BPH, Banku Spółdzielczy w Nowym Stawie, Bank Zachodni WBK, Bank Millennium, Browar Okocim S.A., Coca - Cola HBC Polska, Colgate-Palmolive Poland Sp. z. o. o., Cussons, Dr Irena Eris, Eurocash Delikatesy Centrum, Farm Frites Poland SA, FERRING PHARMACEUTICALS B.V., Grupa Żywiec S.A., Henkel, Lug Light Factory, Grupa L'Oréal, Microsoft, NESTLE POLSKA S.A., Operator ARP, Philip Morris Polska S.A., Proctor & Gamble, Renault Polska, ROSSMANN SDP Sp. z o.o., Sandvik Mining and Construction, Tesco Polska Sp. z o.o., TUI Poland Sp z o .o., Unilever Polska SA, Volkswagen Bank Polska.
Szkolił między innymi przedstawicieli takich firm produkcyjnych jak:
3M Poland Sp. z o.o, Alstom Power. Sp. z o. o., Antalis Poland Sp. z o.o, ArcelorMittal Poland S.A.,  Budimex S.A., BP Polska, Bruss Polska, Browar Okocim S.A., British American Tobacco Polska Trading, Ciech S.A., Coca - Cola HBC Polska, Colgate-Palmolive Poland Sp. z. o. o., Cussons, Danfoss Sp. z o.o., Dr Irena Eris, Elektrociepłownie Wybrzeże S.A., Eurocash Delikatesy Centrum, Farm Frites Poland SA, Faurecia Automotive Polska Sp. z o.o., G.EN. GAZ ENERGIA S.A., Grupa Selena FM S.A.,  Grupa Żywiec S.A., Henkel, Hochtief Polska Sp. z o.o., International Paper Kwidzyn Sp. z o.o., LUG S.A.  Michelin Polska S.A., Microsoft Sp. Z o.o., MICHELIN Polska, NESTLE POLSKA S.A., Perła - Browary Lubelskie S.A., PGNiG S.A., PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A., Philip Morris Polska S.A., Philips Lighting, Proctor & Gamble, Renault Polska, SKF Polska, Siemens, S&T Services Polska, Sandvik Mining and Construction, ThyssenKrupp Xervon Polska, UNIBEP S.A., Węglokoks S.A., VDS Chełm i innych.

Od wielu lat prowadzi również szkolenia przygotowane specjalnie dla poszczególnych jednostek administracji publicznej wszystkich szczebli. Szkolił między innymi przedstawicieli takich instytucji jak: Sejm i Senat RP, Kancelaria Prezydenta i Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Kancelaria Sejmu i Senatu, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji , Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Infrastruktury, Krajowa Rada Sądownictwa,  Urząd Komunikacji Elektronicznej, Urząd Regulacji Energetyki, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Podkarpacki Urząd Wojewódzki, Świętokrzyski Urząd Wojewódzki, Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, Urzędy Marszałkowskie i wielu innych.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowany termin szkolenia:

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 0.00 PLN netto.


W cenę szkolenia wliczone są:
- procesz szkolenia,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z notatnikiem i długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- ewaluacja szkolenia,
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
- sala szkoleniowa z wyposażeniem,
- całodzienne przerwy kawowe,
- obiad w każdym dniu szkolenia,
- konsultacje poszkoleniowe z trenerem.


Cena szkolenia nie uwzględnia:
- noclegów,
- kolacji,
- dojazdu uczestników,
- ubezpieczenia.

 szkolenie w formie zamkniętej

Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego Klienta

Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce czytaj więcej...[OK, akceptuję cookies]