Promocja i marketing w dobie social media - szkolenie w formie zamkniętej

PROMOCJA I MARKETING W DOBIE SOCIAL MEDIA
ZASTOSOWANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ

CEL SZKOLENIA

Przekazanie uczestnikom poszerzonej wiedzy o najnowszych trendach we współczesnym marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości docierania do klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych. Pokazanie, w jaki sposób optymalnie z korzystać z możliwości, które media dają, kompletując bazę potencjalnych klientów i wprowadzając w życie skuteczną kampanię promocyjną.


METODOLOGIA SZKOLENIA
  • Wykład interaktywny
  • Warsztaty
  • Praca indywidualna
  • Dyskusja moderowana
  • Case study
  • Testy osobowości
 
PROGRAM SZKOLENIA


ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
  • Praktyczne zastosowanie zarządzania marketingowego
  • Struktura zarządzania marketingowego
  • Rola marketingu w organizacji
  • Strategia marketingowa zintegrowana ze sprzedażą
  • Planowanie aktywności marketingowych

ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa ICM 
  • Proces podejmowania decyzji zakupowych
  • DRIP
  • 4C: (Korzyść, Koszt, Komunikacja, Komfort zakupu)
  • 4P (Produkt, Price, Place, Promotion i 7C/7P - ludzie, procesy, obsługa klienta)
  • Mix komunikacyjny (Reklama  Promocja sprzedaży PR Sprzedaż osobista Marketing bezpośredni)
  • Model AIDA
  • Proces dyfuzji innowacji

PRZYGOTOWANIE I ETAPY KAMPANII INFORMACYJNO – PROMOCYJNEJ
  • Etap przygotowawczy kampanii – jak zaplanować udaną i efektywną kampanię
  • Elementy kampanii 360
  • Etap realizacji kampanii
  • Budowanie i zarządzanie zespołem obsługującym kampanię
  • Współpraca na linii: zleceniodawca – zleceniobiorca, monitoring
  • Nadzorowanie prawidłowego przebiegu kampanii

BUDOWANIE PRZEKAZU MARKETINGOWEGO
  • Tworzenie założeń kampanii reklamowej
  • System informacji rynkowych
  • Brief strategiczny i brief kreatywny
  • Wybór strategii komunikowania
  • Zasady konstrukcji reklamy prasowej i innych form drukowanych
  • Visual, body copy, headline i baseline (najważniejsze elementy przekazu reklamowego)
  • Tworzenie layoutów
  • Zasady konstrukcji spotów reklamy audiowizualnej i innych form pokrewnych – pomysł, storyboard, shootingboard
  • Warsztaty
  • Tworzenie koncepcji strategicznej kampanii reklamowej
  • Wybór form komunikowania
  • Wybór głównych treści komunikatu
  • Tworzenie komunikatów

NOWE TRENDY W MARKETINGU
  • Social Media (FB, Twitter, Pinterest i pokrewne, blogi, vlogi, haul itd.)
  • Marketing 360 stopni i Marketing 3D
  • Marketing wirusowy
  • Guerilla  marketing
  • Ambush marketing
  • E-PR (e-media relations)
  • Reklama w sieci
PR  W DOBIE Web 2.0, CZYLI WSZYSCY JESTEŚMY WYDAWCAMI
  • Czym jest Web 2.0
  • Jak Web 2.0 wpływa na działania Public Relations
  • Jak Web 2.0 wpływa na relacje z klientem

SOCIAL MEDIA – NOWY KANAŁ KOMUNIKACJI CZY NOWY KANAŁ PROMOCJI
  • Definicja, rola i znaczenie Social Media
  • Najważniejsze media społecznościowe i ich rola w komunikacji z klientem (portale społecznościowe, blogi, mikroblogi, portale crowsourcingowe, fotoblogi, wideoblogi)
  • Case Study – przykłady udanych i nie udanych kampanii promocyjnych oraz działań komunikacyjnych

SIŁA FACEBOOKA, CZYLI JAK TO DZIAŁA?
  • Od czego zacząć?
  • Facebook – nowy kanał komunikacji czy nowy kanał promocji?
  • Krótka historia Facebook.com, dane statystyczne, zasady funkcjonowania, aktualizacje
  • Planowanie scenariusza aktywności na facebooku
  • Budowanie wizerunku marki na facebooku
  • Skąd czerpać informacje na temat zmian na Facebook.com?

KREOWANIE SPÓJNEGO WIZERUNKU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
  • Spójność działań
  • Reagowanie w sytuacjach kryzysowych
  • Przykłady

FAN PAGE I JEGO ROLA W DZIAŁANIACH KOMUNIKACYJNYCH
  • Jak założyć Fan Page i jak nim zarządzać (ustawienia, uprawnienia, regulaminy itp.)
  • Strategia obecności marki na Facebook.com. Czy Facebook to miejsce dla każdej marki?
  • Użytkownicy – strategie komunikacji
  • Jak promować Fan Page? (działania płatne i bezkosztowe)
  • Jak wykorzystywać aplikacje na Facebook.com w działaniach komunikacyjnych
  • Konkursy na Facebook.com
  • Statystyki Fan Page

SYTUACJE KRYZYSOWE W SOCIAL MEDIA
  • Opracowywanie metod, dzięki którym można przeciwdziałać w sytuacjach kryzysowych
  • Sposoby reakcji w sytuacji zaistniałego kryzysu
  • Źródła i dynamika kryzysu
  • Zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej

ZASADY TWORZENIA TEKSTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
  • Różnice pomiędzy odbiorem treści publikowanych w serwisach internetowych a odbiorem treści publikowanych w ramach Social Media
  • Ogólne zasady tworzenia tekstów w mediach społecznościowych
  • Nowy język komunikacji z klientem, czyli jak pisać na Facebooku. Dobór odpowiednich treści, dobór odpowiedniego języka

SYLWETKA TRENERA

Piotr R.

Trener, coach, konsultant, negocjator i mówca motywacyjny.
Wykładowca na Studiach Podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz Uniwersytecie Łódzkim. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 2004 roku jest też członkiem The Chartered Institute of Marketing i Communication Managerem Komitetu CIM Poland zarządzającego tą organizacją na terenie Polski. Ukończył Akademię Junior Chamber Poland oraz specjalistyczne kursy Best Practices for Inwestor Relations Professionals. Członek Klubu MBA Wyższej Szkoły Zarządzania / The Polish Open University.
Od 1994 roku doradza i szkoli jako trener miękkich umiejętności menedżerskich oraz niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej. Posiada również doświadczenie w projektach związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie. Jako mówca motywacyjny ma duże doświadczenie w wystąpieniach publicznych na konferencjach i seminariach. Coach z ponad 10 letnią praktyką. Prowadzi sesje coachingowe zgodnie ze standardami ICF (International Coach Federation). Łączy wiedzę i praktykę z obszaru etykiety biznesowej, umiejętności menedżerskich, komunikacji, PR oraz HR. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta, zarządzania zespołami, procesów komunikacji, marketingu, public relations, social media, autoprezentacji i wystąpień publicznych oraz narzędzi wykorzystywanych w trakcie powyższych działań.
Certyfikowany konsultant narzędzi psychometrycznych m.in.: Extended DISC® i Success Insights.
Zaangażowany w tworzenie zintegrowanych projektów szkoleniowo-eventowych typu szkolenie plus. Zajmuje się także problematyką innowacyjności i leadership. Ma na swoim koncie liczne publikacje w prasie branżowej wydawnictwach książkowych oraz elektronicznych.
Szkolił między innymi przedstawicieli firm usługowo handlowych:
Alior Bank, Allianz Bank Polska, Accenture Sp. z o.o, Avon Cosmetics Polska, Avon Operations Polska Sp. z o.o., Bank BPH, Banku Spółdzielczy w Nowym Stawie, Bank Zachodni WBK, Bank Millennium, Browar Okocim S.A., Coca - Cola HBC Polska, Colgate-Palmolive Poland Sp. z. o. o., Cussons, Dr Irena Eris, Eurocash Delikatesy Centrum, Farm Frites Poland SA, FERRING PHARMACEUTICALS B.V., Grupa Żywiec S.A., Henkel, Lug Light Factory, Grupa L'Oréal, Microsoft, NESTLE POLSKA S.A., Operator ARP, Philip Morris Polska S.A., Proctor & Gamble, Renault Polska, ROSSMANN SDP Sp. z o.o., Sandvik Mining and Construction, Tesco Polska Sp. z o.o., TUI Poland Sp z o .o., Unilever Polska SA, Volkswagen Bank Polska.
Szkolił między innymi przedstawicieli takich firm produkcyjnych jak:
3M Poland Sp. z o.o, Alstom Power. Sp. z o. o., Antalis Poland Sp. z o.o, ArcelorMittal Poland S.A.,  Budimex S.A., BP Polska, Bruss Polska, Browar Okocim S.A., British American Tobacco Polska Trading, Ciech S.A., Coca - Cola HBC Polska, Colgate-Palmolive Poland Sp. z. o. o., Cussons, Danfoss Sp. z o.o., Dr Irena Eris, Elektrociepłownie Wybrzeże S.A., Eurocash Delikatesy Centrum, Farm Frites Poland SA, Faurecia Automotive Polska Sp. z o.o., G.EN. GAZ ENERGIA S.A., Grupa Selena FM S.A.,  Grupa Żywiec S.A., Henkel, Hochtief Polska Sp. z o.o., International Paper Kwidzyn Sp. z o.o., LUG S.A.  Michelin Polska S.A., Microsoft Sp. Z o.o., MICHELIN Polska, NESTLE POLSKA S.A., Perła - Browary Lubelskie S.A., PGNiG S.A., PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A., Philip Morris Polska S.A., Philips Lighting, Proctor & Gamble, Renault Polska, SKF Polska, Siemens, S&T Services Polska, Sandvik Mining and Construction, ThyssenKrupp Xervon Polska, UNIBEP S.A., Węglokoks S.A., VDS Chełm i innych.

Od wielu lat prowadzi również szkolenia przygotowane specjalnie dla poszczególnych jednostek administracji publicznej wszystkich szczebli. Szkolił między innymi przedstawicieli takich instytucji jak: Sejm i Senat RP, Kancelaria Prezydenta i Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Kancelaria Sejmu i Senatu, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji , Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Infrastruktury, Krajowa Rada Sądownictwa,  Urząd Komunikacji Elektronicznej, Urząd Regulacji Energetyki, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Podkarpacki Urząd Wojewódzki, Świętokrzyski Urząd Wojewódzki, Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, Urzędy Marszałkowskie i wielu innych.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowany termin szkolenia:

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 0.00 PLN netto.


W cenę szkolenia wliczone są:
- procesz szkolenia,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z notatnikiem i długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- ewaluacja szkolenia,
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
- sala szkoleniowa z wyposażeniem,
- całodzienne przerwy kawowe,
- obiad w każdym dniu szkolenia,
- konsultacje poszkoleniowe z trenerem.


Cena szkolenia nie uwzględnia:
- noclegów,
- kolacji,
- dojazdu uczestników,
- ubezpieczenia.

Szkolenie w formie zamkniętej.

Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego Klienta

Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce czytaj więcej...[OK, akceptuję cookies]