PUBLIC RELATIONS - JAK SKUTECZNIE KREOWAĆ WIZERUNEK FIRMY?

PUBLIC RELATIONS - JAK SKUTECZNIE KREOWAĆ WIZERUNEK FIRMY?
 
METODOLOGIA SZKOLENIA
  • Wykład interaktywny
  • Prace grupowe i indywidualne 
  • Dyskusje moderowane
  • Symulacje
  • Scenki nagrywane na video
  • Testy autodiagnostyczne 
  • Testy osobowości
  • Odgrywanie ról
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
 
CZYM JEST PUBLIC RELATIONS?
  • Istota public relations
  • Etyka public relations
  • Znaczenie etyki w administracji
  • Zasady i postulaty dla etyki w służbie publicznej
  • Rola public relations w kształtowaniu wizerunku urzędu
PLANOWANIE STRATEGII PUBLIC RELATIONS
  • Budowanie i realizacja strategii oraz planów bieżących działań
  • Budowa strategii wizerunku firmy
  • Wdrożenie działań wizerunkowych w poszczególne piony i działy firmy
  • Analiza potrzeb i możliwości partnerów zewnętrznych oraz wewnętrznych
  • Zasady wdrożenia
  • Opracowanie programu
  • Harmonogram działań
  • Kryteria oceny
  • Przygotowanie budżetu
  • Budowanie wizerunku firmy w sieci
  • Employer branding
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA, JAKO NARZĘDZIE PUBLIC RELATIONS
  • Komunikacja wewnątrz organizacji
  • Cele i metody oddziaływania na pracowników
  • Tworzenie strategii wewnętrznego public relations
  • Kontrola wyników
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI 
  • Media, jako narzędzie do budowania wizerunku firmy
  • Współpraca z prasą, radiem i telewizją
  • Jak poprawnie redagować komunikaty dla prasy?
  • Jak budować dobre relacje z dziennikarzami?
  • Internet – nowe możliwości public relations
  • Wykorzystanie internetu i nowoczesnych technologii w promocji firmy
  • Techniki perswazyjne
WZBUDZANIE I PODTRZYMYWANIE ZAINTERESOWANIA POPRZEZ INFORMACJE PRASOWE
  • Rodzaje informacji prasowych
  • Charakterystyka informacji prasowych
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI - ISTOTA PUBLIC RELATIONS
  • Media, jako narzędzie do budowania wizerunku urzędu
  • Współpraca z prasą, radiem i telewizją
  • Jak poprawnie redagować komunikaty dla prasy?
  • Jak budować dobre relacje z dziennikarzami?
  • Internet – nowe możliwości public relations
  • Wykorzystanie internetu i nowoczesnych technologii w kampaniach
  • Techniki perswazyjne
PERSONAL BRANDING OSÓB REPREZENTUJĄCYCH FIRMĘ
  • Świadome budowanie własnego wizerunku spójnego z marką firmy
  • Personal branding w sieci
  • Ubiór w biznesie – sztuka autoprezentacji
  • Prawidłowy dobór stroju i dodatków
  • Fryzura, makijaż, biżuteria
  • Podstawowe uchybienia w wyglądzie kobiety i mężczyzny
  • Typy strojów i zasady ich doboru, wskazania elegancji 
  • Dobór typu stroju w biznesie: business dress, business casual, casual; dodatki
  • Idealny ubiór na spotkania z mediami 
  • Wskazówki dotyczące doboru stroju 
ORGANIZACJA EVENTÓW WSPIERAJĄCYCH PR
  • Diagnoza otoczenia i określenie efektów (potrzeby, zainteresowania)
  • Wykorzystanie walorów przyrodniczych, krajobrazowych, historycznych i kulturalnych
  • Przygotowanie budżetu imprezy 
  • Sponsoring 
  • Reklama imprezy kulturalnej
ZARZĄDZANIE CZASEM PRACY A BUDOWA WIZERUNKU PROFESJONALISTY 
  • Osobista efektywność – zarządzanie sobą w czasie 
  • Najważniejsze zasady organizacji czasu pracy
  • Efektywne planowanie pracy
  • Techniki i narzędzia wspomagające efektywne planowanie czasu
  • Korzyści płynące z prawidłowego zarządzania czasem
WZBUDZANIE I PODTRZYMANIE ZAINTERESOWANIA - DOSKONAŁA INFORMACJA PRASOWA
  • Organizacja biura prasowego
  • Opracowanie materiałów prasowych, serwisów informacyjnych
  • Tryb udzielania informacji prasie
  • Informacja a inne gatunki i formy komunikowania
  • Produkcja materiałów wspierających działania PR - druki, ulotki, gadżety
  • Organizacja konferencji prasowych
  • Obsługa prasowa targów branżowych
  • Monitoring prasy drukowanej - ogólnopolskiej i regionalnej
  • Sporządzanie raportów medialnych, analiz ilościowych i jakościowych zebranych efektów medialnych
ĆWICZENIE: przygotowanie pisemnej informacji oraz odpowiedzi na skargę
 
TRENING PREZENTACJI I WYSTĄPIENIA MEDIALNEGO 
  • Konferencja prasowa bez tajemnic - klucz do sukcesu - cel, planowanie, prowadzenie, radzenie sobie z trudnymi pytaniami
  • Sztuka prezentacji siebie i swojej firmy - jak udzielać wywiadu?
  • Przemówienia, oświadczenia dla prasy
  • Zasady zachowania się w studio radiowym i telewizyjnym
  • Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych
ĆWICZENIE Z KAMERĄ: przygotowanie przemówienia medialnego
 
PROFESJONALNE ORGANIZOWANIE IMPREZ 
  • Kreowanie, organizacja i nadzór wydarzeń specjalnych
  • Seminaria, konferencje, wystawy, targi, drzwi otwarte - kogo zaprosić, jak zaplanować i przygotować wydarzenia
  • Różnice pomiędzy rodzajami imprez
  • Praktyczne rady, co wolno, a czego nie wolno robić przy organizowaniu imprez
  • Kreatywne pomysły przy małym budżecie
KOMUNIKACJA Z DZIENNIKARZAMI A OSOBOWOŚĆ
  • Rozpoznawanie typów osobowościowych 
  • Rozmowa z dziennikarzami o różnych typach osobowości
  • Motywowanie i dobór reakcji czterostrefowy model zachowań
  • Samopostrzeganie i ocena innych w zależności od typu osobowości
  • SWOT, czyli silne i słabe strony poszczególnych modeli zachowań
Analiza własnego stylu komunikacji i pracy na podstawie TESTU OSOBOWOŚCI TTI Ltd. INSIGHTS Analysen by SCHEELEN Instutut fur Managementberatug und Bildungsmarketing. 
 
SESJA PYTAŃ I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA
 

SYLWETKA TRENERA

Piotr R.

Trener, coach, konsultant, negocjator i mówca motywacyjny.
Wykładowca na Studiach Podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz Uniwersytecie Łódzkim. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 2004 roku jest też członkiem The Chartered Institute of Marketing i Communication Managerem Komitetu CIM Poland zarządzającego tą organizacją na terenie Polski. Ukończył Akademię Junior Chamber Poland oraz specjalistyczne kursy Best Practices for Inwestor Relations Professionals. Członek Klubu MBA Wyższej Szkoły Zarządzania / The Polish Open University.
Od 1994 roku doradza i szkoli jako trener miękkich umiejętności menedżerskich oraz niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej. Posiada również doświadczenie w projektach związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie. Jako mówca motywacyjny ma duże doświadczenie w wystąpieniach publicznych na konferencjach i seminariach. Coach z ponad 10 letnią praktyką. Prowadzi sesje coachingowe zgodnie ze standardami ICF (International Coach Federation). Łączy wiedzę i praktykę z obszaru etykiety biznesowej, umiejętności menedżerskich, komunikacji, PR oraz HR. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta, zarządzania zespołami, procesów komunikacji, marketingu, public relations, social media, autoprezentacji i wystąpień publicznych oraz narzędzi wykorzystywanych w trakcie powyższych działań.
Certyfikowany konsultant narzędzi psychometrycznych m.in.: Extended DISC® i Success Insights.
Zaangażowany w tworzenie zintegrowanych projektów szkoleniowo-eventowych typu szkolenie plus. Zajmuje się także problematyką innowacyjności i leadership. Ma na swoim koncie liczne publikacje w prasie branżowej wydawnictwach książkowych oraz elektronicznych.
Szkolił między innymi przedstawicieli firm usługowo handlowych:
Alior Bank, Allianz Bank Polska, Accenture Sp. z o.o, Avon Cosmetics Polska, Avon Operations Polska Sp. z o.o., Bank BPH, Banku Spółdzielczy w Nowym Stawie, Bank Zachodni WBK, Bank Millennium, Browar Okocim S.A., Coca - Cola HBC Polska, Colgate-Palmolive Poland Sp. z. o. o., Cussons, Dr Irena Eris, Eurocash Delikatesy Centrum, Farm Frites Poland SA, FERRING PHARMACEUTICALS B.V., Grupa Żywiec S.A., Henkel, Lug Light Factory, Grupa L'Oréal, Microsoft, NESTLE POLSKA S.A., Operator ARP, Philip Morris Polska S.A., Proctor & Gamble, Renault Polska, ROSSMANN SDP Sp. z o.o., Sandvik Mining and Construction, Tesco Polska Sp. z o.o., TUI Poland Sp z o .o., Unilever Polska SA, Volkswagen Bank Polska.
Szkolił między innymi przedstawicieli takich firm produkcyjnych jak:
3M Poland Sp. z o.o, Alstom Power. Sp. z o. o., Antalis Poland Sp. z o.o, ArcelorMittal Poland S.A.,  Budimex S.A., BP Polska, Bruss Polska, Browar Okocim S.A., British American Tobacco Polska Trading, Ciech S.A., Coca - Cola HBC Polska, Colgate-Palmolive Poland Sp. z. o. o., Cussons, Danfoss Sp. z o.o., Dr Irena Eris, Elektrociepłownie Wybrzeże S.A., Eurocash Delikatesy Centrum, Farm Frites Poland SA, Faurecia Automotive Polska Sp. z o.o., G.EN. GAZ ENERGIA S.A., Grupa Selena FM S.A.,  Grupa Żywiec S.A., Henkel, Hochtief Polska Sp. z o.o., International Paper Kwidzyn Sp. z o.o., LUG S.A.  Michelin Polska S.A., Microsoft Sp. Z o.o., MICHELIN Polska, NESTLE POLSKA S.A., Perła - Browary Lubelskie S.A., PGNiG S.A., PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A., Philip Morris Polska S.A., Philips Lighting, Proctor & Gamble, Renault Polska, SKF Polska, Siemens, S&T Services Polska, Sandvik Mining and Construction, ThyssenKrupp Xervon Polska, UNIBEP S.A., Węglokoks S.A., VDS Chełm i innych.

Od wielu lat prowadzi również szkolenia przygotowane specjalnie dla poszczególnych jednostek administracji publicznej wszystkich szczebli. Szkolił między innymi przedstawicieli takich instytucji jak: Sejm i Senat RP, Kancelaria Prezydenta i Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Kancelaria Sejmu i Senatu, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji , Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Infrastruktury, Krajowa Rada Sądownictwa,  Urząd Komunikacji Elektronicznej, Urząd Regulacji Energetyki, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Podkarpacki Urząd Wojewódzki, Świętokrzyski Urząd Wojewódzki, Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, Urzędy Marszałkowskie i wielu innych.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowany termin szkolenia:

16 - 17 październikWrocław

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 1290.00 PLN netto.
Przy zgłoszeniu 2 – 4 osób koszt szkolenia wynosi: 1190.00 PLN netto

W cenę szkolenia wliczone są:
- procesz szkolenia,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z notatnikiem i długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- ewaluacja szkolenia,
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
- sala szkoleniowa z wyposażeniem,
- całodzienne przerwy kawowe,
- obiad w każdym dniu szkolenia,
- konsultacje poszkoleniowe z trenerem.


Cena szkolenia nie uwzględnia:
- noclegów,
- kolacji,
- dojazdu uczestników,
- ubezpieczenia.

  
 
ILOŚĆ ZGŁOSZEŃ*
(*dotyczy zgłoszeń z jednej instytucji/ firmy)
CENA
(PLN netto od osoby)
1 osoba2-4>4
12901190990

 

Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego Klienta

Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce czytaj więcej...[OK, akceptuję cookies]