Formularz zgłoszeniowy

Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?
POBIERZ FORMULARZ
 

Szkolenia





Wdrożenia

Szkolenie na promie: MISTRZ ZARZĄDZANIA- KOMPENDIUM UMIEJĘTNOŚCI MANAGERSKICH

REJS PROMEM SKANIA
POŁĄCZONY ZE SZKOLENIEM I ZWIEDZANIEM YSTAD

ŚWINOUJŚCIE – YSTAD - ŚWINOUJŚCIE

PROGRAM REJSU:

Dzień Pierwszy

19:45 Transport do Świnoujścia –zbiórka na parkingu przed hotelem Radisson w Szczecinie*
Od 21:30 Odprawa na terminalu w Świnoujściu, Zakwaterowanie
23:00 Wypłynięcie promu z portu w Świnoujściu
Od 22:00 Usługa Open Bar przez cały czas trwania rejsu
22:30 – 00:00 Kolacja
23:05 – 23:15 Pokaz barmański
23:15 – 04:00 Dyskoteka z Dj-em

Dzień drugi

07:00-08:00 Śniadanie
08:00-09:30 Szkolenie (cały czas dostępny serwis kawowy)
09:30 – 12:00 Spacer do Ystad we własnym zakresie
12:00-14:00 Szkolenie (cały czas dostępny serwis kawowy)
(13:30 Wypłynięcie promu z Ystad)
14:00 – 15:00 Obiad
15:00- 19:30 Szkolenie (cały czas dostępny serwis kawowy) + indywidualne sesje coachingowe
20:00 Przyjście promu do Świnoujścia
20:30 – 22:00 Transport uczestników na parking przed hotelem Radisson w Szczecinie*

*prosimy o wcześniejsze zgłoszenie chęci skorzystania z transportu


PROGRAM SZKOLENIA:
MISTRZ ZARZĄDZANIA- KOMPENDIUM UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH

PROGRAM SZKOLENIA OPRACOWAŁ - PIOTR T. RUTA

„Kluczem do sukcesu lidera jest umiejętność zmieniania zastanych okoliczności,
a nie wykorzystanie formalnej władzy i nowego tytułu”.
- Kenneth Blanchard

Szkolenie skierowane jest do top menedżerów oraz kadry wyższych szczebli zarządzania posiadających doświadczenie w kierowaniu zespołem. Inwestowanie w ludzi to często najbardziej efektywna metoda uzyskiwania wzrostu dochodów firmy. Zarówno badania, jak           i praktyka wskazują, że coraz częściej kompetencje zawodowe nie ograniczają się do wykształcenia i doświadczenia zawodowego,             a uzupełnione są o umiejętności psychologiczne. W codziennej pracy menedżera, a zwłaszcza w sytuacjach trudnych, pełnych napięć nabierają one szczególnego znaczenia. W firmie nowoczesnej  posiadanie tych właśnie umiejętności zapewnia osiągnięcie sukcesu zawodowego.

Szkolenie składa się z jednodniowego modułu szkoleniowego i indywidualnego warsztatu coachingowego z każdym z uczestników.

LIDER, PRZYWÓDCA, MENEDZER
  • Realizm i odwaga
  • Wolność a odpowiedzialność, czyli nie zakuwaj się sam w kajdany
  • Siła zaangażowania
  • Strategia czy działanie
  • Siła lenistwa
  • Identyfikacja zadań lidera w organizacji
  • Zasady skutecznego komunikowania się przywódcy
  • Style kierowania (autodiagnoza, dopasowanie do typów pracowników)
  • Jak skutecznie budować autorytet w zespole
  • Rozwój własny

UMIEJĘTNOŚĆ ODPOWIEDNIEGO DELEGOWANIA OBOWIĄZKÓW W ZESPOLE
  • Delegowanie zadań pracownikom
  • Jak i kiedy delegować zadania?
  • Przekazywanie zadań odpowiednio do zakresu kompetencji podwładnych
  • Ustalanie kolejności zadań prowadzących do celu
  • Elementy blokujące delegowanie zadań
  • Techniki egzekwowania wymagań i realizacji zadań
  • Monitoring i ocena wykonania zadania przez pracowników

SYSTEMY I TECHNIKI MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW
  • Diagnoza indywidualnych motywatorów
  • Automotywacja jako podstawa kształtowania konstruktywnych zachowań
  • Zasady motywowania pieniężnego
  • Tworzenie systemów motywacyjnych dla pracowników, uwzględniając czynniki finansowe i pozafinansowe
  • Motywacja a wywieranie wpływu – korzyści i niebezpieczeństwa
  • Diagnozowanie poziomu motywacji swoich pracowników
  • Jak prawidłowo dobierać narzędzia motywacyjne? – dostosowanie technik do potrzeb pracownika
  • Motywowanie osoby a motywowanie zespołu
  • Motywacyjne porozumiewanie się
  • Motywująca krytyka
  • Jak adekwatnie reagować na spadek zaangażowania i energii w zespole?
  • Materialne i pozamaterialne sposoby motywowania pracowników
  • Najczęściej popełniane błędy w motywacji pracowników
MOTYWOWANIE POZAFINANSOWE
  • Od czego zacząć motywowanie pracowników, czyli wszystko o demotywacji
  • Walka z demotywatorami
  • Pozafinansowe formy motywowania pracowników
  • Motywacja a delegowanie
  • Motywacja a przywództwo
  • Rola ocen pracowniczych i indywidualnego programu rozwoju zawodowego w motywowaniu pracowników

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W PROCESIE OCENY I MOTYWOWANIA PRACOWNIKA
  • Zasady skutecznej rozmowy oceniającej
  • Jak mówić aby inni słuchali, jak słuchać aby inni mówili
  • Komunikacja niewerbalna i jej znaczenie
  • Błędy w komunikowaniu się
  • Piramida komunikacji
  • Model komunikacji
  • Słuchanie aktywne
  • Bariery skutecznego słuchania
  • Rozwijanie umiejętności słuchania
  • Feedback pozytywny, negatywny, neutralny i mieszany
  • Zasady przekazywania informacji zwrotnej, rola pytań w rozmowie
  • Skuteczne chwalenie i konstruktywna krytyka – techniki przekazywania pozytywnych i negatywnych informacji

TRENING ASERTYWNOŚCI W ZARZĄDZANIU
  • Istota i zasady asertywności i prawa asertywności w sytuacjach zawodowych
  • Asertywność wobec autorytetów i przełożonych
  • Asertywność wobec podwładnych
  • Asertywność w sytuacjach trudnych i z trudnymi pracownikami
  • Konstruktywne wyrażanie swojego zdania bez wywoływania konfliktu
  • Asertywność jako sztuka respektowania granic i budowania pozytywnej samooceny
     
  • Jak mówić „nie” w sytuacjach stresujących
  • Obszary trudności w odmawianiu
  • Jak mówić „nie” by brzmiało przyjaźnie
     
  • Asertywne wyrażanie próśb
  • Dlaczego prośby bywają nieskuteczne?
  • Jak formułować asertywną prośbę?
     
  • Oceny – czyli krytyka i jej wpływ na poziom naszego stresu
  • Kiedy warto wypowiadać krytykę
  • Problemy z przyjmowaniem krytyki
  • Co robić z nie konstruktywną krytyką
  • Oddzielenie opinii od faktów
     
  • Wyrażanie własnych opinii, gdy są one sprzeczne z poglądami innych
  • Jak dyskutować, gdy inni mają odmienne poglądy?
  • Typowe błędy w wyrażaniu opinii
  • Jak asertywnie wyrażać własne opinie?
     
  • Jak zmieniać relacje, które są dla nas krzywdzące?
  • Komunikaty JA i komunikaty TY
  • Metody ustanawiania konstruktywnych relacji
  • Hamowanie agresji a problemy z wyrażaniem emocji
  • Asertywna obrona przed gniewem i agresją

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI O RÓŻNYCH TYPACH OSOBOWOŚCI
  • Rozpoznawanie typów osobowościowych pracowników
  • Tworzenie skutecznych zespołów wykorzystujących synergię osobowości pracowników
  • Świadomość przewagi ograniczeń własnego typu osobowości
  • Motywowanie i dobór reakcji czterostrefowy model zachowań
  • Samopostrzeganie i ocena innych w zależności od typu osobowości
  • Efektywne wywieranie wpływu i zarządzanie osobami o różnych typach osobowości

INDYWIDUALNY WARSZTAT COACHINGOWY
  • Analiza indywidualnego potencjału kierowniczego
  • Określenie elementów ograniczających skuteczność kierowania
  • Określenie elementów umożliwiających największy progres efektywności działań
  • Analiza własnego stylu komunikacji i pracy na podstawie TESTU OSOBOWOŚCI TTI Ltd. INSIGHTS Analysen by SCHEELEN Instutut fur Managementberatug und Bildungsmarketing
  • Skrócony feedback na podstawie, którego każdy z uczestników określi swoje mocne i słabe strony, a także cechy i umiejętności niezbędne w efektywnym zarządzaniu zespołem, negocjacjach i prezentowaniu oferty
  • Opracowanie indywidualnego planu naprawczego

SYLWETKA TRENERA

Piotr R.

Trener, coach, konsultant, negocjator i mówca motywacyjny.
Wykładowca na Studiach Podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz Uniwersytecie Łódzkim. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 2004 roku jest też członkiem The Chartered Institute of Marketing i Communication Managerem Komitetu CIM Poland zarządzającego tą organizacją na terenie Polski. Ukończył Akademię Junior Chamber Poland oraz specjalistyczne kursy Best Practices for Inwestor Relations Professionals. Członek Klubu MBA Wyższej Szkoły Zarządzania / The Polish Open University.
Od 1994 roku doradza i szkoli jako trener miękkich umiejętności menedżerskich oraz niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej. Posiada również doświadczenie w projektach związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie. Jako mówca motywacyjny ma duże doświadczenie w wystąpieniach publicznych na konferencjach i seminariach. Coach z ponad 10 letnią praktyką. Prowadzi sesje coachingowe zgodnie ze standardami ICF (International Coach Federation). Łączy wiedzę i praktykę z obszaru etykiety biznesowej, umiejętności menedżerskich, komunikacji, PR oraz HR. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta, zarządzania zespołami, procesów komunikacji, marketingu, public relations, social media, autoprezentacji i wystąpień publicznych oraz narzędzi wykorzystywanych w trakcie powyższych działań.
Certyfikowany konsultant narzędzi psychometrycznych m.in.: Extended DISC® i Success Insights.
Zaangażowany w tworzenie zintegrowanych projektów szkoleniowo-eventowych typu szkolenie plus. Zajmuje się także problematyką innowacyjności i leadership. Ma na swoim koncie liczne publikacje w prasie branżowej wydawnictwach książkowych oraz elektronicznych.
Szkolił między innymi przedstawicieli firm usługowo handlowych:
Alior Bank, Allianz Bank Polska, Accenture Sp. z o.o, Avon Cosmetics Polska, Avon Operations Polska Sp. z o.o., Bank BPH, Banku Spółdzielczy w Nowym Stawie, Bank Zachodni WBK, Bank Millennium, Browar Okocim S.A., Coca - Cola HBC Polska, Colgate-Palmolive Poland Sp. z. o. o., Cussons, Dr Irena Eris, Eurocash Delikatesy Centrum, Farm Frites Poland SA, FERRING PHARMACEUTICALS B.V., Grupa Żywiec S.A., Henkel, Lug Light Factory, Grupa L'Oréal, Microsoft, NESTLE POLSKA S.A., Operator ARP, Philip Morris Polska S.A., Proctor & Gamble, Renault Polska, ROSSMANN SDP Sp. z o.o., Sandvik Mining and Construction, Tesco Polska Sp. z o.o., TUI Poland Sp z o .o., Unilever Polska SA, Volkswagen Bank Polska.
Szkolił między innymi przedstawicieli takich firm produkcyjnych jak:
3M Poland Sp. z o.o, Alstom Power. Sp. z o. o., Antalis Poland Sp. z o.o, ArcelorMittal Poland S.A.,  Budimex S.A., BP Polska, Bruss Polska, Browar Okocim S.A., British American Tobacco Polska Trading, Ciech S.A., Coca - Cola HBC Polska, Colgate-Palmolive Poland Sp. z. o. o., Cussons, Danfoss Sp. z o.o., Dr Irena Eris, Elektrociepłownie Wybrzeże S.A., Eurocash Delikatesy Centrum, Farm Frites Poland SA, Faurecia Automotive Polska Sp. z o.o., G.EN. GAZ ENERGIA S.A., Grupa Selena FM S.A.,  Grupa Żywiec S.A., Henkel, Hochtief Polska Sp. z o.o., International Paper Kwidzyn Sp. z o.o., LUG S.A.  Michelin Polska S.A., Microsoft Sp. Z o.o., MICHELIN Polska, NESTLE POLSKA S.A., Perła - Browary Lubelskie S.A., PGNiG S.A., PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A., Philip Morris Polska S.A., Philips Lighting, Proctor & Gamble, Renault Polska, SKF Polska, Siemens, S&T Services Polska, Sandvik Mining and Construction, ThyssenKrupp Xervon Polska, UNIBEP S.A., Węglokoks S.A., VDS Chełm i innych.

Od wielu lat prowadzi również szkolenia przygotowane specjalnie dla poszczególnych jednostek administracji publicznej wszystkich szczebli. Szkolił między innymi przedstawicieli takich instytucji jak: Sejm i Senat RP, Kancelaria Prezydenta i Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Kancelaria Sejmu i Senatu, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji , Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Infrastruktury, Krajowa Rada Sądownictwa,  Urząd Komunikacji Elektronicznej, Urząd Regulacji Energetyki, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Podkarpacki Urząd Wojewódzki, Świętokrzyski Urząd Wojewódzki, Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, Urzędy Marszałkowskie i wielu innych.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowany termin szkolenia:

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 0.00 PLN netto.


W cenę szkolenia wliczone są:
- procesz szkolenia,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z notatnikiem i długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- ewaluacja szkolenia,
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
- sala szkoleniowa z wyposażeniem,
- całodzienne przerwy kawowe,
- obiad w każdym dniu szkolenia,
- konsultacje poszkoleniowe z trenerem.


Cena szkolenia nie uwzględnia:
- noclegów,
- kolacji,
- dojazdu uczestników,
- ubezpieczenia.

SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE

SZCZEGÓŁY DO USTALENIA Z KLIENTEM

W cenę wliczone są:

  • Proces szkolenia
  • Zestaw materiałów szkoleniowych
  • Ankieta ewaluacyjna
  • Wszelkie koszty związane z trenerem
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia dla każdego uczestnika
  • Poszkoleniowe konsultacje z trenerem
  • Raport poszkoleniowy (na życzenie Klienta)
  • Transport na trasie Szczecin-Świnoujście-Szczecin
  • Przejazd promem SKANIA na trasie Świnoujście-Ystad-Świnoujście
  • Kabina DBL podczas rejsu
  • Kolacja 3 daniowa serwowana 1 dnia z napojami (kawa, herbata, woda mineralna)
  • Śniadanie bufetowe 2 dnia
  • Obiad 3 daniowy serwowany 2 dnia (kawa, herbata, woda mineralna)
  • Open bar podczas trwania całego rejsu w godzinach kiedy czynne są punkty gastronomiczne z menu jakie będzie w nich dostępne
  • Sala konferencyjna z wyposażeniem i przerwą kawową
  • Oprawa muzyczna podczas imprezy-  usługa DJ’a
  • Dyskoteka z Dj-em oraz pokaz barmański
  • Obsługa (kucharze, barmani, kelnerzy)
  • Dodatek paliwowy i ekonomiczny
     

Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego Klienta

Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce czytaj więcej...[OK, akceptuję cookies]