Formularz zgłoszeniowy

Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?
POBIERZ FORMULARZ
 

Szkolenia





Wdrożenia

Szkolenie na promie: TECHNIKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM

REJS PROMEM POLONIA POŁĄCZONY ZE SZKOLENIEM I ZWIEDZANIEM YSTAD

ŚWINOUJŚCIE – YSTAD - ŚWINOUJŚCIE

PROGRAM REJSU:



DZIEŃ PIERWSZY
09:45 zbiórka uczestników w Szczecinie (główne wejście do hotelu Focus w Szczecinie), spotkanie z pilotem, przejazd na terminal promowy do Świnoujścia, odprawa biletowa, zaokrętowanie na pokład promu Polonia, zakwaterowanie w kabinach
12:00-14:00 szkolenie 
(13:00 wyjście promu w morze)
14:00-15:00 obiad
15:00-17:00 szkolenie
17:00-17:15 przerwa kawowa
17:15-19:15 szkolenie
20:15 przypłynięcie promu do Świnoujścia - możliwość zejścia na ląd do Ystad z przewodnikiem
21:30 odprawa na terminalu promowym w Ystad, zaokrętowanie na pokład promu Polonia, kolacja w restauracji Royal
22:30 wypłynięcie promu w morze
czas wolny - dyskoteka
nocleg

DZIEŃ DRUGI
śniadanie w restauracji Royal
przypłynięcie promu do Świnoujścia
opuszczenie promu, zakończenie imprezy

PROGRAM SZKOLENIA

I Moduł: MECHANIZM POWSTAWANIA STRESU
Mini-wykład, prezentacja multimedialna, dyskusja moderowana
  • Stres jako interpretacja sytuacji a nie sytuacja
  • Objawy stresu, czyli po czym poznać, że jesteśmy pod wpływem stresu?
  • Typowe reakcje na stres, czyli jak funkcjonujemy w trudnych sytuacjach?
  • Sposoby zapobiegania – by stres nie nastąpił lub był łagodniejszy

II Moduł: TYPOWE REAKCJE NA STRES, CZYLI JAK FUNKCJONUJEMY W TRUDNYCH SYTUACJACH?
Mini-wykład, prezentacja multimedialna, dyskusja moderowana, ćwiczenie w parach
„Rozpoznaj we mnie stres”
  • Emocjonalne vs zadaniowe nastawienie do stresu
  • Strategia poznawcza
  • Strategia emocjonalna
  • Fantazje, myślenie życzeniowe
  • Współdziałanie z innymi

III Moduł: SPOSOBY ZAPOBIEGANIA I RADZENIA SOBIE Z EMOCJAMI I STRESEM
Praca indywidualna, ćwiczenia w grupie, ćwiczenia w parach, dyskusja moderowana
  • Sposoby wypierania emocji (racjonalizacja, projekcja, stłumienie, przemieszczenie itp.)
  • Tłumienie a transformowanie emocji
  • Identyfikowanie własnego wzorca
  • Sytuacja wewnętrzna a sytuacja zewnętrzna
  • Zarządzanie emocjami w sytuacjach trudnych, czyli jak radzić sobie ze złością i innymi silnymi emocjami?
  • Rola wyrażania emocji i odreagowywania napięcia
  • Szybkie sposoby pozbywania się negatywnych emocji
  • Wyrażanie emocji pozytywnych
  • Psychosomatyczne konsekwencje obciążenia stresem
  • Autodiagnoza indywidualnych obszarów zagrożeń
  • Rodzaje oddechu
  • Praktyka świadomego oddechu
  • „Zmniejszamy stres” – ustalanie celu, który pomaga zmniejszyć stres oraz przeanalizować sposoby jego osiągnięcia
  • Techniki relaksacyjne - „Relaksacja przez oddychanie”/„Trening autogenny” (oddychanie połączone z wizualizacją, rozluźnianie mięśni)/ Relaksacja Progresywna/„Techniki wizualizacyjne, pomagające kreatywnie znajdować rozwiązania problemów” i inne
  • Wpływ kondycji psychofizycznej, czyli jak zadbać o siebie?
  • Wiara w siebie i jej wpływ na poziom stresu

IV Moduł: TECHNIKI RELAKSACYJNE
Praca w grupie, ćwiczenia indywidualne
  • Obniżanie napięcia emocjonalnego – praca z ciałem
  • Relaksacja za pomocą nagrań – przykładowe ćwiczenia
  • Techniki kontroli oddechu w sytuacjach stresujących i tremujących
  • Dysocjacja i inne techniki dystansowania się do nagłych zdarzeń
  • Techniki głębokiej relaksacji i długofalowej redukcji napięcia

V Moduł: ŚWIADOMA KOMUNIKACJA SPOSOBEM NA ZDROWE RELACJE
Mini-wykład, prezentacja multimedialna, dyskusja moderowana, studium przypadku
  • Czym jest świadoma komunikacja
  • Moje emocje a emocje innych ludzi
  • Relacje z samym sobą a relacje z innymi
  • Oczekiwania a emocje
  • Świadomość siebie i świadomość rozmówcy – ćwiczenia
  • Ograniczenia emocjonalne w komunikacji

VI Moduł: ASERTYWNOŚĆ A STRES
Prezentacja multimedialna, mini-wykład, dyskusja moderowana, studium przypadku, praca indywidualna, praca w parach (scenki rodzajowe) „Moja trudna decyzja”
  • Jak mówić „nie” w sytuacjach stresujących
  • Asertywne wyrażanie próśb
  • Oceny – czyli krytyka i jej wpływ na poziom naszego stresu
  • Problemy z przyjmowaniem krytyki
  • Co robić z nie konstruktywną krytyką
  • Oddzielenie opinii od faktów
  • Kiedy warto wypowiadać krytykę
  • Wyrażanie własnych opinii, gdy są one sprzeczne z poglądami innych
  • Jak zmieniać relacje, które są dla nas krzywdzące?

SYLWETKA TRENERA

Agnieszka D.

Magister psychologii, certyfikowany trener. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego oraz Szkoły Trenerów Metrum w Katowicach, która jako jedna z nielicznych w Polsce spełnia warunki kursu trenerskiego uznawanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Już ponad 5000 godzin spędziła z uczestnikami szkoleń. Specjalistka z zakresu zarządzania relacjami, komunikacji interpersonalnej, motywowania pracowników, rozwoju umiejętności osobistych, społecznych i zawodowych, profesjonalnej obsługi klienta, profesjonalnego prowadzenia rozmów z klientami, komunikacji z klientami, asertywności.
 
Klinicznie pracuje z pacjentami.
 
Jako trener biznesu pracuje z szeroką grupą odbiorców, zarówno z klientami indywidualnymi, pracownikami średniego jak i wyższego szczebla firm o różnorodnym profilu.
 
W zakresie rozwoju kompetencji menedżerskich specjalizuje się w obszarze budowania i zarządzania zespołem, motywowaniem pracowników oraz sporządzaniem profili kompetencyjnych pracowników.
 
W swojej pracy szkoleniowej specjalizuje się w obszarach komunikacji interpersonalnej i asertywności, profesjonalnej obsługi klienta, efektywnej sprzedaży, sztuki negocjacji handlowych, zarządzania czasem i stresem.
 
W swojej pracy ceni rzetelność i oryginalność, wykorzystuje autorskie metody pracy pozwalające na efektywne przyswajanie wiedzy           w praktyczny sposób. Dzięki temu szkolenia zawsze oceniane są na najwyższą ocenę. Uczestnicy cenią sobie indywidualny sposób podejścia oraz bardzo praktyczną wiedzę w tematach prowadzonych szkoleń. 
 
Szkolenia przeprowadzała między innymi dla ZUS-ów, Urzędów Wojewódzkich, Urzędów Miast i Gmin, ING Bank Śląski, WARTA S.A., banki spółdzielcze oraz dla wielu innych firm z dziedzin produkcyjnych, spożywczych itp. Szkoliła następujące jednostki ZUS: Białystok, Częstochowa, Nowy Sącz, Radom.
 
Wszystkie szkolenia zostały ocenione na bardzo dobrym poziomie.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowany termin szkolenia:

30 - 31 majSzkolenie na PROMIE: ŚWINOUJŚCIE - YSTAD - ŚWINOUJŚCIE - tylko na zamówienie

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 0.00 PLN netto.


W cenę szkolenia wliczone są:
- procesz szkolenia,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z notatnikiem i długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- ewaluacja szkolenia,
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
- sala szkoleniowa z wyposażeniem,
- całodzienne przerwy kawowe,
- obiad w każdym dniu szkolenia,
- konsultacje poszkoleniowe z trenerem.


Cena szkolenia nie uwzględnia:
- noclegów,
- kolacji,
- dojazdu uczestników,
- ubezpieczenia.

SZKOLENIA ZAMAWIANE

SZCZEGÓŁY DO UZGODNIENIA Z KLIENTEM


Dodatkowo koszt szkolenia zawiera:


  • nocleg w pokojach/kabinach dwuosobowych/jednoosobowych
  • przejazd promem Polonia na trasie Świnoujście - Ystad – Świnoujście
  • miejsce w kabinie podczas rejsu dziennego i nocnego na promie Polonia
  • obiad na promie Polonia na trasie Świnoujście – Ystad – zestaw 3 daniowy z napojami (kawa, herbata, woda mineralna) – Menu Standard
  • śniadanie na promie Polonia na trasie Ystad - Świnoujście
  • kolacja na promie Polonia na trasie Ystad-Świnoujście – zestaw 3 daniowy z napojami (kawa, herbata, woda mineralna) – Menu Standard
  • obsługa przewodnika/pilota w trakcie trwania rejsu
  • obsługa autokarowa wg programu
  • ubezpieczenie NNW i KL
  • dodatek paliwowy
  • dodatek ekologiczny

Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego Klienta

Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce czytaj więcej...[OK, akceptuję cookies]