ul. Legionów 92, 42-202 Częstochowa, Polska
+48 34 361 31 18 wew. 110, +48 34 344 18 28
szkolenia@sgpgroup.eu

ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI

Zarządzanie Reklamacjami

Reklamacje – niemal każda firma musi się z nimi zmierzyć. Przedsiębiorstwo sprzedając swoje produkty czy usługi, jest narażona na otrzymywanie reklamacji. Niezadowolenie Klienta w pierwszym odczuciu ma charakter negatywny, jednak poprzez odpowiednie zarządzanie procesem reklamacyjnym, jesteśmy w stanie je złagodzić. Każda taka sytuacja mimo wszystko pomaga wydobyć z reklamacji wiele korzyści i pozytywnego obrotu sprawy. Właściwie zarządzany proces reklamacyjny powinien usprawniać procesy jakościowe oraz produkcyjne w organizacji.

Proponowane szkolenie ma na celu usprawnienie procesu zarządzania reklamacjami, ulepszenie procesu związanego z rozpatrywaniem reklamacji oraz poprawę identyfikacji podstawowych przyczyn ich wystąpienia. Podczas szkolenia poznacie Państwo typowe metody rozwiązywania problemów i szybkiej ale i precyzyjnej identyfikacji przyczyn zaistniałych niezgodności.

Szkolenie jest adresowane do każdego, kto bierze udział w procesie obsługi reklamacji, a szczególnie do pracowników takich działów, jak: jakość, zakupy, sprzedaż, technologia, produkcja, logistyka.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

✔zrozumienie podstawowych zasad komunikacji

✔zapoznanie się ze standardem rozmowy z Klientem

✔uświadomienie sobie wagi znajomości oczekiwań Klienta w odniesieniu do reklamacji

✔poznanie praktycznych sposobów postępowania z reklamacjami

✔zapoznanie się z podstawowymi narzędziami jakościowymi, stosowanymi do obsługi reklamacji

✔identyfikacja najczęściej popełnianych błędów podczas obsługi reklamacji

GRUPA DOCELOWA:

✔Szefowie projektów

✔Pełnomocnicy ds. systemów zarządzania, osoby odpowiedzialne za jakość, specjaliści ds. jakości

✔Osoby odpowiedzialne za współpracę z Klientami w zakresie obsługi reklamacji

Chcesz aby reklamacja nie zniechęciła Klienta do Twojej firmy? Zapisz się na szkolenie już dziś i dowiedz się, jak wykorzystać tego typu sytuacje na korzyść przedsiębiorstwa.