Mobbing to zjawisko niepożądane – wywiera negatywny wpływ na kondycję psychiczną pracowników i kadry zarządzającej oraz atmosferę w firmie. Kiedy ma miejsce mobbing... Czytaj więcej
Narzędzia poprawy efektywności energetycznej – audyt energetyczny przedsiębiorstwa czy System Zarządzania Energią wg ISO 50001:2018?
Ograniczenie zużycia energii i...
Czytaj więcej
Statystyczna kontrola procesu (Statistical Process Control) to oparty na prawach statystyki pewien sposób działania z procesami, który jest znany każdemu inżynierowi czy...
Czytaj więcej
Obecnie na rynku pracy można znaleźć wielu specjalistów, zajmujących się tak egzotycznymi sprawami, że trudno uwierzyć w to, że mają pracę. Chociaż rozwijające się firmy... Czytaj więcej
Komunikacja z klientem to podstawa udanej sprzedaży. Okazuje się,... Czytaj więcej
W marcu 2018 r. opublikowano normę PN-EN ISO 22000:2018-08 Systemy zarządzania bezpieczeństwem żywności. Wymagania dla każdej Organizacji należącej do łańcucha żywnościowego.
Czytaj więcej
Zdrowie i życie człowieka jest najwyższą wartością. Zgodnie z zapisem art. 207§2 kodeksu Pracy „pracodawca jest obowiązany chronić zdrowie i życie pracowników przez... Czytaj więcej
Każda organizacja, każdy człowiek prowadząc swoją działalność ma wpływ na kształtowanie środowiska naturalnego. Społeczność ludzka od zawsze utrzymywała się z przyrody,... Czytaj więcej
Obecnie coraz więcej firm poszukuje zacięcie pracowników wyższego szczebla. Mowa o stanowiskach kierowniczych, na których można się nie tylko rozwijać ale i świetnie... Czytaj więcej
W przemyśle europejskim konieczne jest opracowanie nowej strategii rozwoju produkcyjnego, przy jednoczesnym wykorzystaniu dotychczasowych dokonań. Chodzi o uzyskanie kompromisu, dzięki... Czytaj więcej
Wystąpienia publiczne, choć nazwa sugeruje wydarzenia naprawdę wielkiej skali, są codziennością dla wielu osób. Prezentacje siebie, swoich pomysłów, stanowisk... Czytaj więcej
Organizacja świadomie zarządzana powinna posiadać system motywacyjny, w myśl... Czytaj więcej
W Polsce o wypaleniu zawodowym mówi się niewiele, a jeśli... Czytaj więcej
Zarządzanie czasem jest konsekwentnym i zorientowanym na cel... Czytaj więcej
Jednym z poważnych błędów w obsłudze klienta jest powierzanie tej roli osobom bez odpowiedniego doświadczenia i przygotowania. Dziś pojęcie „