Baza wiedzy

Statystyczna Kontrola Procesu (SPC)- czy to może działać?

Statystyczna Kontrola Procesu (SPC)- czy to może działać?


Statystyczna kontrola procesu (Statistical Process Control) to oparty na prawach statystyki pewien sposób działania z procesami, który jest znany każdemu inżynierowi czy... Czytaj więcej

Skuteczna rekrutacja to tylko kwestia odpowiedniej metody

Skuteczna rekrutacja to tylko kwestia odpowiedniej metody

 
Wszystko zaczyna się od dokumentów
Dla rekrutera najcięższa praca zaczyna się przy lekturze dokumentów. Jak czytać CV, jak czytać listy motywacyjne,... Czytaj więcej

Inwestuj w handlowców - oni rozwijają Twoją firmę

Inwestuj w handlowców - oni rozwijają Twoją firmę

Obecnie na rynku pracy można znaleźć wielu specjalistów, zajmujących się tak egzotycznymi sprawami, że trudno uwierzyć w to, że mają pracę. Chociaż rozwijające się firmy... Czytaj więcej

Sposoby na udaną komunikację z klientem

Sposoby na udaną komunikację z klientem

Komunikacja z klientem to podstawa udanej sprzedaży. Okazuje się,... Czytaj więcej

ISO 22000- międzynarodowa norma określająca wymagania wobec systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności

ISO 22000- międzynarodowa norma określająca wymagania wobec systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności

W marcu 2018 r. opublikowano normę PN-EN ISO 22000:2018-08 Systemy zarządzania bezpieczeństwem żywności. Wymagania dla każdej Organizacji należącej do łańcucha żywnościowego.
Czytaj więcej

 Problem solving to dla organizacji problem czy rozwiązanie?

Problem solving to dla organizacji problem czy rozwiązanie?

Problemy pojawiające się w procesach technologicznych, często skutkujące wyrobem niezgodnym są nieodłącznym elementem funkcjonowania firmy produkcyjnej. Nierozwiązane, nawarstwiają... Czytaj więcej

KULTURA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY

KULTURA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY

Zdrowie i życie człowieka jest najwyższą wartością. Zgodnie z zapisem art. 207§2 kodeksu Pracy „pracodawca jest obowiązany chronić zdrowie i życie pracowników przez... Czytaj więcej

Norma ISO 50001:2018 drugą edycję standardu dotyczącego systemu zarządzania energią (EnMS)

Norma ISO 50001:2018 drugą edycję standardu dotyczącego systemu zarządzania energią (EnMS)

Z uwagi na tendencję ciągłego wzrostu zużycia energii przez organizacje, należy skoncentrować się na działaniach związanych z jej redukcją. Odpowiednie zarządzanie zużyciem... Czytaj więcej

NOWY TERMIN PRZEJŚCIA NA ISO 45001:2018

NOWY TERMIN PRZEJŚCIA NA ISO 45001:2018

12 marca 2018 r. opublikowano normę ISO 45001:2018 System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, mającą zastąpić funkcjonujące dotychczas normy OHSAS 18001 oraz PN-N 18001. Czytaj więcej

POLITYKA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU

POLITYKA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU

Każda organizacja, każdy człowiek prowadząc swoją działalność ma wpływ na kształtowanie środowiska naturalnego. Społeczność ludzka od zawsze utrzymywała się z przyrody,... Czytaj więcej

Nowoczesne przywództwo- zarządzaj z pasją!

Nowoczesne przywództwo- zarządzaj z pasją!

Obecnie coraz więcej firm poszukuje zacięcie pracowników wyższego szczebla. Mowa o stanowiskach kierowniczych, na których można się nie tylko rozwijać ale i świetnie... Czytaj więcej

Podołaj wyzwaniom przemysłu przyszłości!

Podołaj wyzwaniom przemysłu przyszłości!

W przemyśle europejskim konieczne jest opracowanie nowej strategii rozwoju produkcyjnego, przy jednoczesnym wykorzystaniu dotychczasowych dokonań. Chodzi o uzyskanie kompromisu, dzięki... Czytaj więcej

Niezaburzona kooperacja. Pomiędzy zyskiem a produktem bez wad

Niezaburzona kooperacja. Pomiędzy zyskiem a produktem bez wad

Jakość w ujęciu skutecznego zarządzania procesami

Wielu przedsiębiorców tkwi w błędnym przekonaniu, że aby firma się rozwijała, wystarczy zakup... Czytaj więcej

 Kiedy strategia rozwiązywania problemu, jest problemem?

Kiedy strategia rozwiązywania problemu, jest problemem?

Czym jest problem? Słownik języka polskiego PWN definiuje go w następujący sposób:

1. trudna sytuacja, z której należy znaleźć jakieś wyjście;
... Czytaj więcej

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

Reklamacje w wielu organizacjach są traktowane po macoszemu. Najczęściej postępowanie z nimi dotyczy tylko „załatwienia” reklamacji, czyli odrzucenia lub uznania i uspokojenia... Czytaj więcej

Jak przygotować profesjonalne wystąpienie publiczne?

Jak przygotować profesjonalne wystąpienie publiczne?

Wystąpienia publiczne, choć nazwa sugeruje wydarzenia naprawdę wielkiej skali, są codziennością dla wielu osób. Prezentacje siebie, swoich pomysłów, stanowisk zespołów... Czytaj więcej

Motywacja pracowników motorem napędowym firmy

Motywacja pracowników motorem napędowym firmy

Organizacja świadomie zarządzana powinna posiadać system motywacyjny, w myśl... Czytaj więcej

Widmo wypalenia zawodowego

Widmo wypalenia zawodowego

W Polsce o wypaleniu zawodowym mówi się niewiele, a jeśli... Czytaj więcej

Organizacja czasu pracy podstawą efektywności

Organizacja czasu pracy podstawą efektywności

Zarządzanie czasem jest konsekwentnym i zorientowanym na cel... Czytaj więcej

Skuteczna rekrutacja to tylko kwestia odpowiedniej metody

Skuteczna rekrutacja to tylko kwestia odpowiedniej metody

Rekrutacja to bardzo trudne przedsięwzięcie. Rekruter spotyka się z ludźmi,... Czytaj więcej

Jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta?

Jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta?

Jednym z poważnych błędów w obsłudze klienta jest powierzanie tej roli osobom bez odpowiedniego doświadczenia i przygotowania. Dziś pojęcie „ Czytaj więcej

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]