Baza wiedzy

Nowoczesne przywództwo- zarządzaj z pasją!

Nowoczesne przywództwo- zarządzaj z pasją!

Obecnie coraz więcej firm poszukuje zacięcie pracowników wyższego szczebla. Mowa o stanowiskach kierowniczych, na których można się nie tylko rozwijać ale i świetnie... Czytaj więcej

Podołaj wyzwaniom przemysłu przyszłości!

Podołaj wyzwaniom przemysłu przyszłości!

W przemyśle europejskim konieczne jest opracowanie nowej strategii rozwoju produkcyjnego, przy jednoczesnym wykorzystaniu dotychczasowych dokonań. Chodzi o uzyskanie kompromisu, dzięki... Czytaj więcej

Niezaburzona kooperacja. Pomiędzy zyskiem a produktem bez wad

Niezaburzona kooperacja. Pomiędzy zyskiem a produktem bez wad

Jakość w ujęciu skutecznego zarządzania procesami

Wielu przedsiębiorców tkwi w błędnym przekonaniu, że aby firma się rozwijała, wystarczy zakup... Czytaj więcej

 Kiedy strategia rozwiązywania problemu, jest problemem?

Kiedy strategia rozwiązywania problemu, jest problemem?

Czym jest problem? Słownik języka polskiego PWN definiuje go w następujący sposób:

1. trudna sytuacja, z której należy znaleźć jakieś wyjście;
... Czytaj więcej

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

Reklamacje w wielu organizacjach są traktowane po macoszemu. Najczęściej postępowanie z nimi dotyczy tylko „załatwienia” reklamacji, czyli odrzucenia lub uznania i uspokojenia... Czytaj więcej

Jak przygotować profesjonalne wystąpienie publiczne?

Jak przygotować profesjonalne wystąpienie publiczne?

Wystąpienia publiczne, choć nazwa sugeruje wydarzenia naprawdę wielkiej skali, są codziennością dla wielu osób. Prezentacje siebie, swoich pomysłów, stanowisk zespołów... Czytaj więcej

Motywacja pracowników motorem napędowym firmy

Motywacja pracowników motorem napędowym firmy

Organizacja świadomie zarządzana powinna posiadać system motywacyjny, w myśl... Czytaj więcej

Widmo wypalenia zawodowego

Widmo wypalenia zawodowego

W Polsce o wypaleniu zawodowym mówi się niewiele, a jeśli... Czytaj więcej

Organizacja czasu pracy podstawą efektywności

Organizacja czasu pracy podstawą efektywności

Zarządzanie czasem jest konsekwentnym i zorientowanym na cel... Czytaj więcej

Skuteczna rekrutacja to tylko kwestia odpowiedniej metody

Skuteczna rekrutacja to tylko kwestia odpowiedniej metody

Rekrutacja to bardzo trudne przedsięwzięcie. Rekruter spotyka się z ludźmi,... Czytaj więcej

Jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta?

Jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta?

Jednym z poważnych błędów w obsłudze klienta jest powierzanie tej roli osobom bez odpowiedniego doświadczenia i przygotowania. Dziś pojęcie „ Czytaj więcej

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]