Obecnie na rynku pracy można znaleźć wielu specjalistów, zajmujących się tak egzotycznymi sprawami, że trudno uwierzyć w to, że mają pracę. Chociaż rozwijające się firmy poszerzają swoje wewnętrzne działy, np. marketingu, czy zakupów, wciąż największy problem mają z dobrymi sprzedawcami. Tymczasem to właśnie oni pracują na ciągły rozwój firmy. Są rozliczani ze sprzedaży nowych projektów, usług i produktów. Handlowiec,... Czytaj więcej
Komunikacja z klientem to podstawa udanej sprzedaży. Okazuje się, że nawet, jeśli firma oferuje najlepszej jakości usługi i wyroby, bez dobrej obsługi klienta, traci sprzedaż. Bez różnicy, czy mowa o bezpośredniej obsłudze w sklepie stacjonarnym, czy o wymianie e-maili. Pewne żelazne zasady w relacji: klient-sprzedawca muszą zostać zachowane. Czytaj więcej
Jednym z poważnych błędów w obsłudze klienta jest powierzanie tej roli osobom bez odpowiedniego doświadczenia i przygotowania. Dziś pojęcie „trudny klient” może być stosowane szerzej niż kiedykolwiek, a to oznacza, że każdy pracownik mający kontakt z klientem musi umieć sobie poradzić z problemem.
Czytaj więcej