Baza wiedzy

11 sie 2020
Sposoby na udaną komunikację z klientem

Komunikacja z klientem to podstawa udanej sprzedaży. Okazuje się, że nawet, jeśli firma oferuje najlepszej jakości usługi i wyroby, bez dobrej obsługi klienta, traci sprzedaż. Bez różnicy, czy mowa o bezpośredniej obsłudze w sklepie stacjonarnym, czy o wymianie e-maili. Pewne żelazne zasady w relacji: klient-sprzedawca muszą zostać zachowane. Czytaj więcej

20 sty 2020
Jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta?

Jednym z poważnych błędów w obsłudze klienta jest powierzanie tej roli osobom bez odpowiedniego doświadczenia i przygotowania. Dziś pojęcie „trudny klient” może być stosowane szerzej niż kiedykolwiek, a to oznacza, że każdy pracownik mający kontakt z klientem musi umieć sobie poradzić z problemem.

Czytaj więcej

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]