Klienci

Jednym z podstawowych kryteriów oceny wiarygodności oraz skuteczności firmy są referencje i opinie w zakresie współpracy z nią.
Poniżej znajdą Państwo opinie Uczestników szkoleń
1. „Podobało mi się prowadzenie szkolenia, było bardzo interesujące”
(Pani Małgorzata z firmy ARKADIA Sp. z o.o.; Częstochowa, Zarządzanie reklamacjami"
(Pani Małgorzata z firmy ARKADIA Sp. z o.o.; Częstochowa, Zarządzanie reklamacjami"
2. „Trener zachęcał do zadawania pytań i wyczerpująco na nie odpowiadał”
(Pan Bartosz z firmy NORD NAPĘDY; Nowa Sól, Metody kalibracji/wzorcowania przyrządów pomiarowych do pomiarów o długości i kąta)
(Pan Bartosz z firmy NORD NAPĘDY; Nowa Sól, Metody kalibracji/wzorcowania przyrządów pomiarowych do pomiarów o długości i kąta)
3. „Prowadząca otwarta i rzeczowa. Płynnie posługuje się przygotowanym materiałem”
(Firma HUTCHINSON POLAND, Łódź, Nowe FMEA zgodnie z podręcznikiem wydanym przez AIAG i VDA ed.1)
(Firma HUTCHINSON POLAND, Łódź, Nowe FMEA zgodnie z podręcznikiem wydanym przez AIAG i VDA ed.1)
4. „Pełen profesjonalizm”
(Firma ZF AUTOMOTIVE, Częstochowa, Pierwsza Pomoc Przedmedyczna)
(Firma ZF AUTOMOTIVE, Częstochowa, Pierwsza Pomoc Przedmedyczna)
5. „Jedno z lepszych szkoleń, zasługa prowadzącej”
(Firma GRAMMER AUTOMOTIVE, Bielsko-Biała, Effective problem solving)
(Firma GRAMMER AUTOMOTIVE, Bielsko-Biała, Effective problem solving)
6. „Obiektywnie, jasny przekaz”
(Pan Zbigniew z firmy ZF AUTOMATIVE, Częstochowa, PPOŻ dla grup ratunkowych)
(Pan Zbigniew z firmy ZF AUTOMATIVE, Częstochowa, PPOŻ dla grup ratunkowych)
7. „Ciekawe szkolenie, prowadzący odpowiadał na pytania rzeczowo i merytorycznie”
(Firma Mondi, Zarządzanie czasem i metody radzenia sobie ze stresem)
(Firma Mondi, Zarządzanie czasem i metody radzenia sobie ze stresem)
8. “Trener z przyjemnością odpowiadał na zadawane przez Uczestników pytania oraz dogłębnie tłumaczył interesujące uczestników tematy”
(Firma NORD , Nowa Sól, Metody kalibracji i wzorcowania przyrządów pomiarowych do pomiarów długości i kąta)
(Firma NORD , Nowa Sól, Metody kalibracji i wzorcowania przyrządów pomiarowych do pomiarów długości i kąta)
9. „Bardzo trudny temat, ale przekazany w przyjemnej i prostej formie”
(Pan Łukasz z firmy HAMILTON, Rzeszów, PART-145 wymagania dotyczące zatwierdzonych organizacji obsługowych)
(Pan Łukasz z firmy HAMILTON, Rzeszów, PART-145 wymagania dotyczące zatwierdzonych organizacji obsługowych)