ul. Legionów 92, 42-202 Częstochowa, Polska
+48 34 361 31 18 wew. 110, +48 34 344 18 28
szkolenia@sgpgroup.eu

MARKETING I PR

Zarządzanie Instytucją

Marketing i PR

Dowiedz się, jak istotna jest autoprezentacja i tworzenie profesjonalnego wizerunku firmy lub instytucji. Zdobądź umiejętności, które zapewnią Ci sukces PR-owy.

Autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne w administracji

Moderowanie spotkań, procedury moderacji, zarządzanie spotkaniami a komunikacja z osobami o różnych typach osobowości, skuteczna komunikacja interpersonalna oraz autoprezentacja, wystąpienia przed audytorium, świadome budowanie wiarygodnego wizerunku osobistego, zasady przygotowania prezentacji power point, efektywne wystąpienia publiczne, sztuka profesjonalnej prezentacji, redukcja stresu, praca z głosem świadomego mówcy, mowa ciała, praca z kamerą.

Budowanie wizerunku profesjonalnego urzędnika administracji publicznej

Koncepcja misji administracyjnych, tworzenie pozytywnego wizerunku instytucji, komunikacja z interesantem, współpraca z mediami, kontakt z publicznością, etykieta i savoir vivre w administracji publicznej, dress code, powitania, pożegnania, prezentacje, zarządzanie czasem pracy, kontrola emocji, stres a psychologiczny komfort pracy.

Zarządzanie strategiczne w Urzędzie

Zarządzanie strategiczne w jednostce samorządowej, sens zarządzania strategicznego, rozwój instytucji jako cel i odniesienie strategii, analizy strategiczne, strategie funkcjonalne, plan strategiczny, wdrażanie i stosowanie strategii, zarządzanie zmianą w organizacji, optymalizacja działania organizacji na drodze wdrażania strategii, komunikacja w systemie zarządzania strategicznego, decyzje strategiczne, rola managera w procesie zarządzania strategicznego, weryfikacja strategii.

Savoir – vivre z elementami etykiety i protokołu dyplomatycznego

Podstawowe pojęcia, dyplomacja na świecie, w Unii Europejskiej i w Polsce, Konwencja wiedeńska, etykieta i dobre obyczaje, etykieta w biznesie, organizacja i udział w przyjęciach, świat kulinariów i alkoholi, dress code, kontakty i relacje, zachowania w różnych sytuacjach.

Od nieufności do współpracy – jak z mediów uczynić sprzymierzeńca urzędu

Wprowadzenie do zagadnień związanych z współpracą z mediami, zasady tej współpracy, tematy sprzedające się w mediach, konferencje prasowe, sztuka udzielenia wypowiedzi mediom, efektywna komunikacja interpersonalna.

Promocja i marketing w dobie social media

Czym są social media i czemu służą, psychologiczne uwarunkowania marketingu w nowych mediach, przekazy na facebooku, twitterze, wykopie i na portalach, planowanie kampanii marketingowej, docieranie do grupy docelowej, budowanie wizerunku w sieci, realizacja zaplanowanych działań, co robić z wynikami pomiarów.

Marketing terytorialny w samorządzie

Pojęcie i cele marketingu terytorialnego, kreowanie wizerunku regionu, skuteczna strategia marketingowa w social mediach, planowanie i wdrażanie strategii, narzędzia nowoczesnego marketingu, nowe kanały dotarcia do odbiorcy.

Nowoczesne formy marketingu

Marketing partyzancki, klasyczny marketing, nowoczesny mindset, komunikacja z odbiorcami mediów, blogi i mikro blogi, vlog i kanał Youtube, narzędzia do planowania i wdrażania strategii, nowoczesny marketing, kanały dotarcia do odbiorcy, tworzenie planu działania z uwzględnieniem kreatywnych rozwiązań.