ul. Legionów 92, 42-202 Częstochowa, Polska
+48 34 361 31 18 wew. 110, +48 34 344 18 28
szkolenia@sgpgroup.eu

Administracja publiczna

Administracja publiczna – Szkolenia dla pracowników 

Od 2008 r. firma SGP- Training & Consulting specjalizuje się w realizacji projektów szkoleniowych przygotowanych dla pracowników sektora publicznego. Nasze szkolenia realizowane są w formie warsztatów, dających możliwość wdrożenia w praktyce omawianych rozwiązań.

Współpracujemy z wykwalifikowaną kadrą specjalistów. Każde ze szkoleń prowadzone jest przez doświadczonego trenera, eksperta w swojej dziedzinie. Korzystając z dotychczasowej wiedzy i doświadczenia, przygotowaliśmy propozycję wybranych szkolenia dla administracji.

Administracja publiczna – zaufali nam:

  • Ministerstwo Zdrowia
  • Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Zakład Ubezpieczeń Społecznych (Oddziały: Nowy Sącz, Radom, Częstochowa, Chorzów, Siedlce, Białystok, Poznań I, Koszalin, Kielce, Zduńska Wola, Zabrze)
  • Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
  • Instytut Pamięci Narodowej
  • KRUS
  • Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
  • Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
  • Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
  • Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko – Mazurskiego
  • Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
  • Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
  • Powiatowy Zarząd Dróg
  • JW 4929 w Radomiu, JW 4938 w Dęblinie, JW 4198 w Warszawie, JW. 4210 w Powidzu, JW. 5286
  • Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego
  • Sąd Rejonowy w Opocznie
  • Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
  • Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
  • Powiatowe Urzędy Pracy: Bochnia, Brzeg, Bytom, Katowice, Krotoszyn, Łosice, Nowy Tomyśl, Piaseczno, Pleszew, Radzyń, Strzelce Krajeńskie, Żywiec, Radomsko
  • Urząd Miasta Częstochowa
  • Urząd Miasta Piotrków Trybunalski
  • Urząd Miejski w Zabrzu
  • Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu

Zadbaj o każdy detal w przedsiębiorstwie. Wszędzie tam, gdzie odczuwalny jest czynnik ludzki, pracownicy mają do czynienia z Klientami, ważna jest renoma instytucji, nie możesz pozwolić sobie na brak profesjonalizmu. Skorzystaj ze szkolenia dla administracji.

Zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie instytucją, obsługa Klienta, umiejętności interpersonalne, zagadnienia prawne i regulacje, marketing i PR. Te zagadnienia są podejmowane na naszych szkoleniach.

Chcesz aby Klient chętnie wracał i ponownie korzystał z Twoich usług? W takim razie szkolenia dla administracji są Ci potrzebne. Okazuje się, że nawet w przypadku oferowania świetnej jakości usług i produktów, Klienci nie wracają jeśli obsługa nie jest miła i pomocna. 

Już dzisiaj wyciągnij wnioski z tego doświadczenia i zadbaj o swoją firmę, budując jej nienaganną opinię i zachęcając Klientów do ponownego skorzystania z usług. Nasi specjaliści pomogą Ci podołać oczekiwaniom wymagających konsumentów.