MARKETING TERYTORIALNY W SAMORZĄDZIE

CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 1 dzień (8 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)

Przekazanie uczestnikom poszerzonej wiedzy na temat marketingu terytorialnego, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości docierania do odbiorcy za pośrednictwem mediów społecznościowych. Usystematyzowanie wiedzy pracowników urzędu w zakresie funkcji informacyjnej i promocyjnej
oraz w zakresie organizacji wydarzeń promocyjnych.
Pokazanie, w jaki sposób optymalnie z korzystać z możliwości, które te media dają, kompletując bazę potencjalnych klientów i wprowadzając w życie skuteczną kampanię promocyjną.

ZAKRES SZKOLENIA*

  • POJĘCIE I CELE MARKETINGU TERYTORIALNEGO WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ MARKETINGU TERYTORIALNEGO
  • KREOWANIE WIZERUNKU REGIONU
  • SKUTECZNA STRATEGIA MARKETINGOWE W SOCIAL MEDIA
  • NARZĘDZIA POZWALAJĄCE NA PLANOWANIE I WDRAŻANIE STRATEGII
  • NARZĘDZIA NOWOCZESNEGO MARKETINGU
  • NOWE KANAŁY DOTARCIA DO ODBIORCY


*SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA UDOSTĘPNIANY NA ŻYCZENIE KLIENTA

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.

KOSZTORYS SZKOLENIA



Szkolenie realizowane w formie zamkniętej wyceniane indywidualnie dla każdego Klienta

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]