CO TO JEST MARKETING PARTYZANCKI – CHARAKTERYSTYKA
OKREŚLENIE RELACJI POMIĘDZY „KLASYCZNYM” MARKETINGIEM I JEGO NOŚNIKAMI A MARKETINGIEM PARTYZANCKIM
NOWOCZESNY MINDSET – ZMIANA MYŚLENIA
TYPOWE STRATEGIE I TAKTYKI MARKETINGU PARTYZANCKIEGO
KOMUNIKACJA Z PUBLICZNOŚCIĄ ZA POMOCĄ SOCIAL MEDIA
NAJBARDZIEJ ISTOTNE PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE W POLSCE
BLOGI I MIKRO BLOGI
VLOGI ORAZ YOU TUBE
SKUTECZNA STRATEGIA MARKETINGOWE W SOCIAL MEDIA
NARZĘDZIA POZWALAJĄCE NA PLANOWANIE I WDRAŻANIE STRATEGII
NARZĘDZIA NOWOCZESNEGO MARKETINGU
NOWE KANAŁY DOTARCIA DO ODBIORCY
TWORZENIE PLANU DZIAŁANIA Z UWZGLĘDNIENIEM KREATYWNYCH ROZWIĄZAŃ.
*SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA UDOSTĘPNIANY NA ŻYCZENIE KLIENTA
ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W SZKOLENIU NOWOCZESNE FORMY MARKETINGU
Zgłoś swój udział w szkoleniu "NOWOCZESNE FORMY MARKETINGU" wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.
TERMINY SZKOLEŃ NOWOCZESNE FORMY MARKETINGU
Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.
WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO
Szkolenie "NOWOCZESNE FORMY MARKETINGU" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w
ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły
oferty.
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w
Polityce dotyczącej cookies.
[OK, akceptuję cookies]