OD NIEUFNOŚCI DO WSPÓŁPRACY- JAK Z MEDIÓW UCZYNIĆ SPRZYMIERZEŃCA URZĘDU



CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 dni (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)

CELE SZKOLENIA

Uświadomienie uczestnikom znaczenia współpracy z mediami w funkcjonowaniu nowoczesnych instytucji oraz obowiązków związanych z obszarem dostępu do informacji publicznej.
Umożliwienie uczestnikom weryfikacji dotychczasowych stereotypów dotyczących mediów i dziennikarzy.
Zapoznanie uczestników ze specyfiką pracy mediów i z zasadami, których przestrzeganie może nam zagwarantować sukces w tej współpracy.
Przygotowanie uczestników do efektywnej współpracy z mediami.

ZAKRES SZKOLENIA*

  • WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z WSPÓŁPRACĄ Z MEDIAMI
  • ZASADY WSPÓŁPRACY Z MEDIAMI
  • JAK ZNALEŹĆ TEMAT DO „SPRZEDANIA” W MEDIACH I JAK POPRAWNIE ZBUDOWAĆ INFORMACJĘ DLA PRASY?
  • KONFERENCJE PRASOWE – JAK, KIEDY I DLA KOGO?
  • SZTUKA UDZIELANIA WYPOWIEDZI MEDIOM (RADIU I TELEWIZJI)
  • PODSTAWY EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ – NIEZBĘDNE WE WSPÓŁPRACY Z MEDIAMI

*SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA UDOSTĘPNIANY NA ŻYCZENIE KLIENTA

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.

KOSZTORYS SZKOLENIA



Szkolenie realizowane w formie zamkniętej wyceniane indywidualnie dla każdego Klienta

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]