CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 dni (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
CELE SZKOLENIA
Przekazanie uczestnikom poszerzonej wiedzy o najnowszych trendach we współczesnym marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości docierania do klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych. Pokazanie, w jaki sposób optymalnie z korzystać z możliwości, które te media dają, kompletując bazę potencjalnych klientów i wprowadzając w życie skuteczną kampanię promocyjną.
ZAKRES SZKOLENIA*
- SOCIAL MEDIA – CZYM SĄ DLA WSPÓŁCZESNYCH LUDZI I JAKIE MAJĄ ZNACZENIE DLA MARKETINGU
- HISTORIA I TYPOLOGIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH.
- PSYCHOLOGICZNE UWARUNKOWANIA MARKETINGU W NOWYCH MEDIACH, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
- MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY W PRAKTYCE
- UKRYTE PRZEKAZY MARKETINGOWE NA FACEBOOKU, TWITTERZE, INSTAGRAMIE, BLOGACH, PORTALACH I SERWISACH INFORMACYJNYCH
- MARKETING I PR W SERWISACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
- PLANOWANIE I PRZYGOTOWANIE KAMPANII MARKETINGOWEJ W SIECI
- PO CO CHCĘ SIĘ PROMOWAĆ W SIECI – OKREŚLENIE CELÓW I DOBRANIE DO NICH ŚRODKÓW
- GRUPA DOCELOWA, CZYLI DO KOGO CHCĘ DOTRZEĆ
- JAKI WIZERUNEK CHCĘ ZBUDOWAĆ – OKREŚLENIE OCZEKIWAŃ
- JAKIMI SPOSOBAMI CHCĘ OSIĄGNĄĆ ZAKŁADANY CEL WIZERUNKOWY? WYBÓR NARZĘDZI MARKETINGOWYCH
- REALIZACJA ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ
- MIERZENIE EFEKTÓW DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W SOCIAL MEDIA
- INFORMACJE ZWROTNE, CZYLI CO ROBIĆ Z WYNIKAMI POMIARÓW
*SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA UDOSTĘPNIANY NA ŻYCZENIE KLIENTA
TERMINY
Proponowane terminy i miejsca realizacji szkolenia:
19 - 20 kwietnia |
Częstochowa |
22 - 23 września |
Poznań |
06 - 07 grudnia |
Wrocław |
KOSZTORYS SZKOLENIA
Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 1290.00 PLN netto.
Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób koszt szkolenia za osobę wynosi: 1190.00 PLN netto.
W cenę szkolenia wliczone są:
- proces szkolenia,
- sala szkoleniowa,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- przerwy kawowe, obiad,
- poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego klienta