Marketing i PR

Uczymy autoprezentacji. Budujemy wizerunek – od zasad savoir – vivre, po elegancki ubiór wpisujący się w konkretny dresscode. Wspieramy także we wszelkich działaniach medialnych.

Wykorzystanie nowych mediów w budowie wizerunku profesjonalnego urzędu

Warsztaty mają na celu zwiększenie świadomości czym są dla współczesnych ludzi są media tradycyjne orac social media i jakie mają znaczenie dla budowania profesjonalnego wizerunku urzędu.
Uczestnicy dowiedzą się jak dobrać i wykorzystać narzędzia współczesnego marketingu, aby zwiększyć wiarygodność instytucji w oczach interesantów/ wyborców.

Budowanie wizerunku profesjonalnego urzędnika administracji publicznej

Szkolenie jest skierowane do urzędników administracji publicznej, a szczególnie do osób pełniących funkcje publiczne np. radnych. Warsztaty mają na celu zwiększenie skuteczności budowania swojego wizerunku jako przedstawiciela samorządu. Uczestnicy zajęć dowiedzą się za pomocą jakich narzędzi mogą zwiększyć swoją wiarygodność w oczach interesantów/ wyborców. Jak radzić radzenie sobie z trudnymi pytaniami. Zwiększą i przećwiczą swoje umiejętności perswazyjne oraz publicznego prezentowania swoich poglądów do interesantów, wyborców oraz mediów.

Savoir-vivre z elementami etykiety i protokołu dyplomatycznego

Szkolenie ma na celu nabycie przez uczestników praktycznej wiedzy z zakresu savoir-vivre, dress code, etykiety i protokołu dyplomatycznego, uwrażliwienie na różnice kulturowe w kontaktach międzynarodowych, poznanie zasad współpracy z partnerami krajowymi i zagranicznymi.

Od nieufnego do współpracy - jak z mediów uczynić sprzymierzeńca urzędu

Warsztaty mają na uświadomienie uczestnikom znaczenia współpracy z mediami w funkcjonowaniu nowoczesnych instytucji oraz obowiązków związanych z obszarem dostępu do informacji publicznej.
Podczas szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani ze specyfiką pracy mediów i z zasadami, których przestrzeganie może nam zagwarantować sukces w tej współpracy.

Promocja i marketing w dobie social media

Przekazanie uczestnikom poszerzonej wiedzy o najnowszych trendach we współczesnym marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości docierania do klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych. Pokazanie, w jaki sposób optymalnie skorzystać z możliwości, które te media dają, kompletując bazę potencjalnych klientów i wprowadzając w życie skuteczną kampanię promocyjną.

Marketing terytorialny w samorządzie

Przekazanie uczestnikom poszerzonej wiedzy na temat marketingu terytorialnego, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości docierania do odbiorcy za pośrednictwem mediów społecznościowych. Usystematyzowanie wiedzy pracowników urzędu w zakresie funkcji informacyjnej i promocyjnej oraz w zakresie organizacji wydarzeń promocyjnych. Pokazanie, w jaki sposób optymalnie skorzystać z możliwości, które te media dają, kompletując bazę potencjalnych klientów i wprowadzając w życie skuteczną kampanię promocyjną.

Nowoczesne formy marketingu

Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jakie są różnice pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem „partyzanckim”. Poznają narzędzia nowoczesnego marketingu oraz reguły, którymi rządzi się współczesny marketing. Zdobędą wiedzę na temat skutecznych metod promocji w internecie (w szczególności w obrębie social media) oraz budowania wizerunku firmy w sieci dzięki kreatywnym kampaniom w mediach społecznościowych.

Zapisz się na szkolenie

Od 2009 r. firma SGP – Training & Consulting specjalizuje się w realizacji projektów szkoleniowych przygotowanych dla pracowników sektora publicznego. Nasze szkolenia realizowane są w formie warsztatów, dających możliwość wdrożenia w praktyce omawianych rozwiązań.

Współpracujemy z wykwalifikowaną kadrą specjalistów. Każde ze szkoleń prowadzone jest przez doświadczonego trenera – praktyka i eksperta w swojej dziedzinie.

Harmonogram

Zbliżające się szkolenia

Katowice
informacje wkrótce

Wrocław
informacje wkrótce

Kraków
informacje wkrótce

Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas!

Chcesz być na bieżąco z informacjami? Zapisz się do newslettera.