BUDOWA AUTORYTETU A SZTUKA GESTU – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
typy uścisków dłoni i ich znaczenie – ćwiczenie indywidualne
mimika twarzy
postawa ciała
gesty
skuteczne budowanie wizerunku a mowa ciała
TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI
wzbudzanie sympatii
atrybuty profesjonalisty i budowania swojej wiarygodności
metody wpływania na decyzje innych
manipulacja a perswazja
wybrane techniki wywierania wpływu
obrona przed manipulacjami
ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W SZKOLENIU Komunikacja z klientem
Zgłoś swój udział w szkoleniu "Komunikacja z klientem" wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.
TERMINY SZKOLEŃ Komunikacja z klientem
Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.
WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO
Szkolenie "Komunikacja z klientem" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w
ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły
oferty.
Doskonalenie umiejętności w obsłudze klientów z różnymi stopniami niepełnosprawności oraz zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez uwrażliwienie na indywidualne potrzeby.
Celem szkolenia jest kształtowanie umiejętności w zakresie obsługi interesanta ze szczególnym uwzględnieniem komunikowania się i rozwiązywania sytuacji trudnych.
Uwrażliwienie pracowników na klientów - cudzoziemców, zaznajomienie z różnicami panującymi w innych kulturach, poszerzenie wiedzy z zakresu praw i obowiązków cudzoziemców w Polsce.
Rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych i psychologicznych personelu medycznego na polu komunikacji z pacjentem.
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w
Polityce dotyczącej cookies.
[OK, akceptuję cookies]