Zapisz się na szkolenie

Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?
 

Szkolenia


Skontaktuj się z nami

Masz pytanie? Napisz do nas! Na każde pytanie odpowiemy w 24 godziny.

szkolenia@sgpgroup.eu


Bądź na bieżąco!

Interesują Cię informacje o aktualnościach oraz najnowsze szkolenia?

Szkolenie Komunikacja z klientem

Opis szkolenia Komunikacja z klientem

CEL SZKOLENIA
  • Poznanie istotności poprawnej komunikacji w relacji z Klientem
  • Umiejętność zastosowania mechanizmu poprawnej komunikacji
  • Uświadomienie istnienia poszczególnych barier komunikacyjnych
  • Profesjonalna obsługa Klienta w zakresie komunikacji interpersonalnej


PROGRAM SZKOLENIA

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA - MOJA ROLA, CZYLI CZEGO OCZEKUJE ODE MNIE KLIENT
  • Rodzaje komunikacji : werbalna i niewerbalna (pierwsze wrażenie, autoprezentacja)
  • Komponenty komunikacji: mówienie, słuchanie, zrozumienie
  • Komunikat typu JA
  • Komunikat typu TY
  • Lejek komunikacyjny – ile odbiorca słyszy, a ile zapamiętuje
  • Komunikat typu FUKO
  • Techniki aktywnego słuchania
  • Techniki zadawania pytań
  • Bariery w procesie komunikacji

REAGOWANIE NA KRYTYKĘ IDENTYFIKACJA TYPU OSOBOWOŚCI KLIENTA NA BAZIE TAKICH INFORMACJI JAK:
  • Ton i siła głosu, tempo i dynamika wypowiedzi
  • Sposób wypowiadania się – używane słowa i zwroty
  • Stosowana argumentacja
  • Wygląd, wizerunek
  • Komunikacja niewerbalna
  • Autorytet i relacja
  • Stopień okazywania emocji


SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA

ZASPOKAJANIE PSYCHOLOGICZNYCH POTRZEB
  • badanie potrzeb
  • jak sprawić, aby „KLIENT” poczuł się ważny?
  • jak wpływać na pozytywne emocje innych?
  • budowanie lojalności i zadowolenia
  • komunikacja – definicja i model
NAWIĄZYWANIE KONTAKTU 
  • znaczenie pierwszego wrażenia
  • rola indywidualnego podejścia do innych
  • strategie otwarcia rozmowy i przełamywanie lodów
  • nawiązywanie kontaktu i podtrzymywanie relacji
  • określenie i zrozumienie potrzeb klienta
  • kim jest trudny klient i dlaczego stawia opór

BUDOWA AUTORYTETU, POCZUCIA BEZPIECZEŃSTWA A SKUTECZNA KOMUNIKACJA WERBALNA
  • siła tego co mówimy – słowa
  • komunikat typu JA
  • komunikat typu TY
  • model FUKO
  • siła tego jak mówimy – głos
  • reakcja na krytykę
  • reakcja na atak werbalny
  • wyrażanie gniewu
  • zasady skutecznej argumentacji i przekazywania informacji
  • klarowność i przejrzystość wypowiedzi
  • techniki nawiązywania i potwierdzania kontaktu
  • umiejętność stawiania pytań
  • techniki uzyskiwania odpowiedzi twierdzącej
  • argumentowanie
  • komunikaty budujące zaufanie
  • pułapki w komunikacji werbalnej (bariery)
 
AKTYWNE SŁUCHANIE
  • uwaga, parafraza, klaryfikacja, informacja zwrotna
  • poziomy jakości słuchania
  • selektywne słuchanie
  • sztuka wychwytywania istotnych elementów

BUDOWA AUTORYTETU A SZTUKA GESTU – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
  • typy uścisków dłoni i ich znaczenie – ćwiczenie indywidualne
  • mimika twarzy
  • postawa ciała
  • gesty
  • skuteczne budowanie wizerunku a mowa ciała
TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI
  • wzbudzanie sympatii
  • atrybuty profesjonalisty i budowania swojej wiarygodności
  • metody wpływania na decyzje innych
  • manipulacja a perswazja
  • wybrane techniki wywierania wpływu
  • obrona przed manipulacjami

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W SZKOLENIU Komunikacja z klientem

Zgłoś swój udział w szkoleniu "Komunikacja z klientem" wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.

TERMINY SZKOLEŃ Komunikacja z klientem

Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.

WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO

Szkolenie "Komunikacja z klientem" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły oferty.

Podobne szkolenia

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]