RÓŻNICE MIĘDZYKULTUROWE W RELACJI URZĘDNIK-KLIENT



CELE SZKOLENIA


Celem szkolenia jest uwrażliwienie pracowników administracji publicznej na klientów - cudzoziemców. Szkolenie pokazuje w jaki sposób można przygotować się do pierwszego kontaktu z obcokrajowcem, zaznajamia uczestnika z różnicami panującymi w innych kulturach. Podczas warsztatu osoby uczestniczące przećwiczą elementy komunikacji międzykulturowej oraz poszerzą wiedzę z zakresu praw i obowiązków cudzoziemców w Polsce.

PROGRAM SZKOLENIA

PSYCHOLOGIA RELACJI MIĘDZYKULTUROWYCH

• wymiary kulturowe - typologia• kultura, a emocje: różnice kulturowe w ekspresji i percepcji mimicznej, reguły okazywania emocji

• szok kulturowy - odmienne zachowania nie tylko w komunikacji i jak sobie z nimi radzić

• jak wykorzystać rodzaje dystansu u człowieka i jego percepcję w różnych kulturach


RÓŻNICE MIĘDZYKULTUROWE, A ZACHOWANIA W URZĘDZIE

• rola uprzedzeń i stereotypów

• znaczenie statusu społecznego, hierarchii władzy i okazywania szacunku

• elementy etykiety, protokołu i dobre obyczaje


PRAWA I OBOWIĄZKI CUDZOZIEMCÓW W POLSCE


KOMUNIKACJA W OBSŁUDZE PETENTA ZAGRANICZNEGO

• zasady dobrej komunikacji i budowania relacji z klientem

• poznanie własnych uwarunkowań kulturowych i ich wpływu na komunikację

• skuteczna obsługa klienta z użyciem sprawdzonych technik komunikacyjnych

• definiowanie potrzeb klienta i umiejętność dostosowania modelu współpracy z klientem zagranicznym

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.

KOSZTORYS SZKOLENIA



Szkolenie realizowane w formie zamkniętej wyceniane indywidualnie dla każdego Klienta

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]