PUBLIC RELATIONS URZĘDU PRACY Z ELEMENTAMI REKLAMY

Grupa docelowa:

Szkolenie jest skierowane do pracowników Powiatowego Urzędu Pracy, którzy mają stworzyć zespół pracowników odpowiedzialnych za wizerunek urzędu, wydelegowanych do tych zadań przez kierownictwo Urzędu Pracy.

Cel szkolenia:


Celem szkolenia jest zapoznanie pracowników Powiatowego Urzędu Pracy z najważniejszymi elementami PR, podstawowymi narzędziami i obszarami PR. Dodatkowo podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z organizacją pracy w reklamie. Wiedza ta pozwoli pracownikom w sposób bardziej efektywny współpracować z agencjami reklamowymi lub grafikami zajmującymi się projektowaniem materiałów promocyjnych. Szkolenie zostanie uzupełnione również o elementy budowania i pozycjonowania marki urzędu.

Metodologia szkolenia:
  • Wykład interaktywny
  • Praca indywidualna
  • Dyskusja moderowana
  • Warsztat
  • Case study
  • Testy autodiagnostyczne
  • Testy osobowości

Program szkolenia:

CZYM JEST PUBLIC RELATIONS?
-    istota public relations
-    etyka public relations
-    znaczenie etyki w administracji
-    zasady i postulaty dla etyki w służbie publicznej
-    rola public relations w kształtowaniu wizerunku urzędu
-    narzędzia public relations

KONCEPCJA MISJI ADMINISTRACJI
-    po co kształtujemy wizerunek urzędu?
-    wizja i misja administracji publicznej
-    wpływ urzędnika na wizerunek administracji
   
PLANOWANIE STRATEGII I DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS
-    budowanie i realizacja strategii oraz planów bieżących działań
-    budowa strategii wizerunku firmy
-    wdrożenie działań wizerunkowych w poszczególne piony i działy w urzędzie
-    analiza potrzeb i możliwości partnerów zewnętrznych oraz wewnętrznych
-    zasady wdrożenia
-    opracowanie programu
-    harmonogram działań
-    kryteria oceny
-    przygotowanie budżetu
-    budowanie wizerunku firmy w sieci
-    employer branding

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA, JAKO NARZĘDZIE PUBLIC RELATIONS
-    komunikacja wewnątrz urzędu
-    cele i metody oddziaływania na pracowników
-    tworzenie strategii wewnętrznego public relations
-    kontrola wyników

WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI
-    media, jako narzędzie do budowania wizerunku urzędu
-    współpraca z prasą, radiem i telewizją
-    jak poprawnie redagować komunikaty dla prasy?
-    jak budować dobre relacje z dziennikarzami?
-    Internet – nowe możliwości public relations
-    wykorzystanie Internetu i nowoczesnych technologii w promocji firmy
-    techniki perswazyjne

TRENING PREZENTACJI I WYSTĄPIENIA MEDIALNEGO
-    Konferencja prasowa bez tajemnic - klucz do sukcesu - cel, planowanie, prowadzenie, radzenie sobie z trudnymi pytaniami
-    Sztuka prezentacji siebie i swojej firmy - jak udzielać wywiadu?
-    Przemówienia, oświadczenia dla prasy
-    Zasady zachowania się w studio radiowym i telewizyjnym
-    Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych

ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
-    Zintegrowana komunikacja marketingowa ICM i
-    Proces podejmowania decyzji zakupowych
-    DRIP
-    4C: (Korzyść, Koszt, Komunikacja, Komfort zakupu.)
-    4P (Produkt, Price, Place, Promotion i 7C/7P - ludzie, procesy, obsługa klienta)
-    Mix komunikacyjny (Reklama  Promocja sprzedaży PR Sprzedaż osobista Marketing bezpośredni)
-    Model AIDA
-    Proces dyfuzji innowacji

PRZYGOTOWANIE I ETAPY KAMPANII INFORMACYJNO – PROMOCYJNEJ
-    etap przygotowawczy kampanii – jak zaplanować udaną i efektywną kampanię?
-    elementy kampanii 360?
-    etap realizacji kampanii
budowanie i zarządzanie zespołem obsługującym kampanię
współpraca na linii: zleceniodawca – zleceniobiorca, monitoring
         nadzorowanie prawidłowego przebiegu kampanii

POMIAR EFEKTÓW KAMPANII (KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z PROMOCJI, MONITOROWANIE EFEKTÓW DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH - WSPÓŁPRACA Z AGENCJĄ REKLAMOWĄ, JEJ WYBÓR
-     Zarządzanie projektem z pozycji klienta
-     podstawowe zasady współpracy na linii: Urząd – Agencja
-    Elementy formalno-prawne: umowa, licencja, prawa autorskie, kosztorys, harmonogram
-    wynagrodzenie
-    zarządzanie relacjami

BRANDING W URZĘDZIE PRACY
-    Zarządzanie tożsamością marki
-    Zdefiniowanie marki
-    Wymiary marki
-    Marka a produkt
-    Poziomy marki
-    Budowanie lojalności klientów
-    Istota i elementy składowe CI – budowanie wizualnej tożsamości marki
-    zasady dobrego systemu identyfikacji wizualnej
-    projektowanie księgi identyfikacji

PERSONAL BRANDING OSÓB REPREZENTUJĄCYCH URZĄD
-    Świadome budowanie własnego wizerunku spójnego z marką firmy
-    Personal branding w sieci
-    Ubiór w biznesie – sztuka autoprezentacji
-    Prawidłowy dobór stroju i dodatków,
-    Fryzura, makijaż, biżuteria
-    Podstawowe uchybienia w wyglądzie kobiety i mężczyzny.
-    Typy strojów i zasady ich doboru, wskazania elegancji
Dobór typu stroju w biznesie: business dress, business casual, casual; dodatki
-    Idealny ubiór na spotkania z mediami
-    Wskazówki dotyczące doboru stroju

SESJA PYTAŃ I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowane terminy i miejsca realizacji szkolenia:

09 - 10 listopada Wrocław
20 - 21 kwietnia Częstochowa

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 1290.00 PLN netto.
Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób koszt szkolenia za osobę wynosi: 1190.00 PLN netto

W cenę szkolenia wliczone są:
  • proces szkolenia,
  • sala szkoleniowa,
  • materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
  • wszelkie koszty związane z trenerem,
  • imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • przerwy kawowe, obiad,
  • poszkoleniowe konsultacje z trenerem.


Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego klienta

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]