Zapisz się na szkolenie

Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?
 

Szkolenia


Skontaktuj się z nami

Masz pytanie? Napisz do nas! Na każde pytanie odpowiemy w 24 godziny.

szkolenia@sgpgroup.eu


Bądź na bieżąco!

Interesują Cię informacje o aktualnościach oraz najnowsze szkolenia?

Szkolenie Organizacja czasu pracy

Opis szkolenia Organizacja czasu pracy

PROFIL UCZESTNIKA

Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do osób, które:czują, że nie radzą sobie z zadaniami, które wykonują pod presją czasu,
marzą o tym, by stać się osobą sumienną, punktualną i systematyczną,
 chcą zacząć się w końcu na bieżąco wyrabiać z terminami lub choćby złapać wytchnienie w życiu prywatnym i zawodowym,
 pragną opanować zasady i techniki skutecznego planowania i priorytetyzowania prowadzonych projektów,
 chcą nauczyć się, jak wzbudzać w sobie motywację do wykonywania trudnych i nieprzyjemnych zadań.

W toku szkolenia uczestnik nauczy się planować zadania i zarządzać czasem w sposób, który podniesie jego wydajność w pracy i życiu pozazawodowym, skutecznie radzić sobie z napięciem i stresem w czasie pracy, asertywnie odpowiadać na dystraktory, utrudniające koncentrację lub przyczyniające się do marnotrawienia czasu, redukować sytuacje, w których czynniki zewnętrzne uniemożliwiają logiczne myślenie i wykonywanie zadań na czas, podejmować – w razie potrzeby – efektywne działania zapobiegawcze.

CELE SZKOLENIA

Głównym celem warsztatu jest prezentacja zasad i technik zarządzania czasem    i organizacji pracy oraz technik i sposobów motywowania samego siebie do realizacji wyznaczonych zadań w określonym czasie. Szkolenie składa się z części teoretycznej (ok. 40 proc czasu) i warsztatu praktycznego, którego celem jest szybkie przećwiczenie wprowadzonych w trakcie szkolenia technik działania i sposobów radzenia sobie z problemami ze wspomnianego zakresu

 
PROGRAM SZKOLENIA

PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA CZASEM
  •     bariery utrudniające skuteczne zarządzanie sobą w czasie, czyli które poglądy i nawyki powinniśmyzmienić
  •     programowanie swoich przyszłych zachowań - projektowanie mentalne
  •     idea zarządzania czasem wg S. Covey'a
  •     osobowość typu "A"

ANALIZA DOTYCHCZASOWEGO SPOSOBU ORGANIZOWANIA CZASU

  •     moje aktywności w ciągu dnia – na co poświęcam najwięcej czasu, na co go marnotrawię, z czym się nie wyrabiam, z jakimi 
         zadaniami i aktywnościami mam problemy.
  •     określenie warunków idealnych: co chciałbym zmienić w moim planowaniu zadań i sposobie pracy.
  •     motywacja – czego mi brakuje, by motywować się do właściwego zarządzania zadaniami i ich realizacją.

CO JEST DLA CIEBIE NAPRAWDĘ WAŻNE? JAK USTALAĆ SWOJE PRIORYTETY

  •     hierarchia potrzeb wg A. Maslowa
  •     zasada Pareto - 20/80
  •     metoda ABC
  •     matryca Eisenhowera

WARUNKI OPERACYJNOŚCI CELÓW. JAK POPRAWNIE FORMUŁOWAĆ SWOJE CELE?
SZTUKA PLANOWANIA DZIAŁAŃ DŁUGOTERMINOWYCH I KRÓTKOTERMINOWYCH

  •     strategia Vonneguta
  •     metoda Gantta
  •     metoda ALPEN

BARIERY UTRUDNIAJĄCE EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE CZASU W PRACY

  •     organizacja stanowiska pracy
  •     jak odkryć i wyeliminować "pożeraczy czasu"
  •     jak wykorzystać wykres "krzywej zakłóceń" dnia
  •     analiza "spraw wpływających" i umiejętność ich katalogowania
  •     zasady i reguły delegowania zadań.

STYL ŻYCIA SPRZYJAJĄCY ZARZĄDZANIEM SOBĄ W CZASIE

  •     jak wykorzystać swój "zegar biologiczny"
  •     nawyk dbania o zdrowie i kształtowania tężyzny fizycznej
  •     nowoczesne strategie uczenia się; techniki szybkiego i skutecznego przyswajania informacji (szybkie czytanie, techniki  
        pamięciowe, mapy myśli)
  •     jak maksymalnie wykorzystywać swój umysł? - organizacja jednostek pracy umysłowej, przerwy

STRES I JEGO WPŁYW NA WYKONANIE ZADANIA
 
  • praca pod presją czasu – wpływ adrenaliny na szybkość i jakość wykonania zadania
  • stres zbyt niski, zbyt wysoki i optymalny – klasyfikacja w odniesieniu do osobowości człowieka i charakteru wykonywanej pracy
  • pozytywne i negatywne skutki stresu
  • przyczyny stresu w życiu zawodowym: terminy, niepewność jutra, emocje
  • pozazadaniowe stresory w pracy – jak sobie z nimi radzić
  • asertywność – jak nie tracić czasu na nieważne rzeczy, o które proszą nas inni, i nie stresować się odmawianiem


KONFLIKTY, ICH WPŁYW NA GOSPODAROWANIE CZASEM I METODY ICH ROZWIĄZYWANIA
  •     trudne sytuacje międzyludzkie a zarządzanie czasem – jak godzić jedno z drugim
  •     trudności i konflikty z rozmówcą oraz sposoby ich rozładowania
  •     koło konfliktów i metody konstruktywnej mediacji

SYTUACJE SPECJALNE
  •     zarządzanie czasem w warunkach kryzysowych
  •     organizacja czasu w trakcie spotkania roboczego
  •     rola agendy

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W SZKOLENIU Organizacja czasu pracy

Zgłoś swój udział w szkoleniu " Organizacja czasu pracy" wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.

TERMINY SZKOLEŃ Organizacja czasu pracy

Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.

WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO

Szkolenie " Organizacja czasu pracy" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły oferty.

Podobne szkolenia

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]