Technika Asertywnej odmowy – gdy chcesz zadbać w pierwszej kolejności o swoje potrzeby i interesy
Technika Zdartej płyty - gdy rozmówca nie przyjmuje Twoich słów i wywiera presję
Techniki Zawiszy - rozmówca chce od Ciebie czegoś, na co nie chcesz się zgodzić
Techniki odroczenia asertywnego - ktoś stawia Cię w sytuacji, w której nie wiesz jeszcze, jak chcesz się zachować, co odpowiedzieć
Techniki Alternatywy - gdy chcesz w dyplomatyczny sposób pokazać wartość swojego rozwiązania oraz uświadomić konsekwencje wyboru
Zasada POP - gdy ktoś zwraca się do Ciebie w sposób, którego nie akceptujesz; zachowuje się w sposób, który Ci nie odpowiada
Technika Otwartych drzwi - gdy ktoś Cię obraża, poniża lub ośmiesza
Techniki Jujitsu - gdy rozmówca zarzuca Ci błąd, krytykuje w niekonstruktywny sposób, a Ty chcesz dowiedzieć się, o co konkretnie chodzi
6 kroków, by stać się lepszym odbiorcą krytyki – wyciągnij wartość z krytycznych słów
Podsumowanie warsztatu
Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy.
Opracowanie indywidualnych „szczepionek” i „rytuałów” wspierających wprowadzenie zmian.
ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W SZKOLENIU Asertywność czyli sztuka skutecznej komunikacji
Zgłoś swój udział w szkoleniu "Asertywność czyli sztuka skutecznej komunikacji" wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.
TERMINY SZKOLEŃ Asertywność czyli sztuka skutecznej komunikacji
Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.
WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO
Szkolenie "Asertywność czyli sztuka skutecznej komunikacji" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w
ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły
oferty.
Uczestnicy zdobędą umiejętność publicznego prezentowania swoich poglądów, nauczą się jak skutecznie zmniejszyć tremę podczas wystąpień publicznych oraz radzić sobie z trudnymi pytaniami.
Szkolenie ma na celu poprawę efektywności własnej komunikacji interpersonalnej. Szczególnie polecane osobom odpowiadającym za komunikację wewnętrzną w instytucjach.
Stres w miejscu pracy jest wynikiem przeciążenia fizycznego, a przede wszystkim psychicznego. W konsekwencji prowadzi on do powstanie wypalenia zawodowego.
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w
Polityce dotyczącej cookies.
[OK, akceptuję cookies]