CELE SZKOLENIA
I. Podniesienie świadomości dotyczącej specyficznych wymagań klienta Fiat
II. Zapoznanie się z wymaganiami klienta we wszystkich fazach projektu (od kwotacji do rekwalifikacji)
III. Nabycie wiedzy w obszarze narzędzi jakościowych, metod i tworzenia dokumentacji
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
Pogłębienie wiedzy z zakresu:
- w jaki sposób zabezpieczyć wszystkie fazy projektowe pod względem wymagań klienta
- w jaki sposób zarządzać dostawcami w łańcuchu dostaw
- jaką dokumentację sporządzić dla poszczególnych faz projektowych
PROGRAM SZKOLENIA
1) Customer Specific Requirements FCA
2) Minimalne wymagania dla systemu zarządzania jakością poddostawców
3) Proces APQP
4) Proces PPAP
5) Kwalifikacje dostawców Tier-n
6) IATF 16949, a wymagania FCA US LLC oraz ITALY SpA
7) CSR Book – propozycja narzędzia do przeglądania i organizowania CSR’ów klienta
Warsztaty:
1) Kroki APQP i ich komunikacja do klienta
2) Kroki PPAP i przedłożenie części do klienta
3) Tworzenie planu jakościowego projektu
CZAS TRWANIA SZKOLENIA - 1 dzień (8 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 min.)
TERMINY
Proponowane terminy i miejsca realizacji szkolenia:
09 - 09 kwietnia |
Częstochowa |
07 - 07 czerwca |
Katowice |
21 - 21 września |
Poznań |
08 - 08 grudnia |
Wrocław |
KOSZTORYS SZKOLENIA
Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 990.00 PLN netto.
Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób koszt szkolenia za osobę wynosi: 990.00 PLN netto.
W cenę szkolenia wliczone są:
- proces szkolenia,
- sala szkoleniowa,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- przerwy kawowe, obiad,
- poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego klienta