SPECYFICZNE WYMAGANIA PORSCHE DLA DOSTAWCÓW

CELE SZKOLENIA

I. Uzyskanie zrozumienia w obszarze specyficznych wymagań klienta – grupy VW w?odniesieniu do wymagań normy IATF 16949:2016 oraz wg VDA-QMC
II. Zdobycie umiejętności w zarządzaniu CSRami
III. Uzyskanie informacji na temat analizy specyficznych wymagań w organizacji i stworzenie dokumentacji procesowej: matryca, diagram przebiegu procesu, diagram żółwia
IV. Zdobycie wiedzy nt. specyficznych wymagań Porsche AG w świetle Formel Q VW
V. Uzyskanie świadomości dotyczącej dokumentacji wzorcowania
VI. Zapoznanie z wymaganiami dotyczącymi prowadzenia projektów wg wymagań Porsche
VII. Uzyskanie informacji odnośnie dokumentów w poszczególnych fazach projektowych
VIII. Zdobycie wiedzy w obszarze zarządzanie dostawcami w łańcuchu dostaw
IX. Uzyskanie zrozumienia dotyczącej no trouble found i wymaganej dokumentacji
 
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
Uczestnik dowie się:
- Jak skutecznie zarządzać specyficznymi wymaganiami klienta
- Jak tworzyć matryce CSR, diagram przebiegu procesu, diagram żółwia
- W jaki sposób zabezpieczyć wszystkie fazy projektowe pod względem wymagań klienta
- W jaki sposób zarządzać dostawcami w łańcuchu dostaw
- W jaki sposób spełnić wymagania faz projektowych
- Jakich działań i dokumentacji wymaga proces no trouble found w przypadku reklamacji z?rynku
 
PROGRAM SZKOLENIA
1. Rodzaje wymagań klientów – przykłady CSRów dla poszczególnych punktów normy IATF 16949:2016
2. IATF 16949:2016 Specyficzne wymagania (CSR) Grupy Volkswagen
3. Zarządzanie CSRami w organizacji w świetle wymagań VDA „Specyficzne wymagania klienta”
4. Źródła CSRów – wymagania wg norm jakościowych i specyfikacji klientów
5. Wymagania Porsche w świetle norm VW na bazie Formel Q Neuteile Integral – Porsche AG
  • MLA/ RGA – stopnie dojrzałości projektu
  • QTR (Quality Technical Requirement)
  • Wzorcowanie – uzgodnienia odnośnie dokumentacji, CCC, IMDS
  • Znakowanie w fazie przedseryjnej – GS, etykiety
  • Audyt SFN – zwolnienie procesu
  • Składowe przy zatwierdzeniu do produkcji seryjnej 
6. Uzgodnienia pomiędzy Porsche AG, a dostawcami
  • Audytowanie, ocena i rozwój dostawców
  • Zarządzanie dostawcami w łańcuchu dostaw
  • Planowanie jakości
  • Fazy projektu
  • Zarządzanie projektami
  • Zatwierdzenie wyrobu, dokumentacja jakościowa
  • Wzorce graniczne/ referencyjne
  • Identyfikowalność
  • Transport i składowanie
  • Zarządzanie wyrobem niezgodnym
  • Zwroty z rynku – na bazie wymagań Porsche i VDA „Analiza części wadliwych z?rynku”
7. Omówienie wytycznych dla zarządzania jakością na bazie podręcznika Leistungsbeschreibung Individueller Teile
  • Wymagana dokumentacja
  • Proces produkcji – raporty pomiarowe, badania, testy, ocena powierzchni
  • Znakowanie części
Warsztaty:
  • Budowanie diagramu żółwia dla procesu zarządzania CSRami w organizacji
  • Tworzenie matrycy i diagramu przebiegu procesu dla CSRów
  • Analiza i tworzenie przykładowej tabeli dla VW CSR IATF 16949:2016
  • Audytowanie procesu CSR
  • Budowanie matrycy wzorcowania zgodnie z BeMa
  • Tworzenie planów jakości
  • NTF na przykładzie – omówienie i uzupełnienie formularza

CZAS TRWANIA SZKOLENIA - 2 dni (16 h szkoleniowych, 1 h szkoleniowa = 45 minut)

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.

KOSZTORYS SZKOLENIA



Szkolenie realizowane w formie zamkniętej wyceniane indywidualnie dla każdego Klienta

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]