KAIZEN ADVANCED WG WCM

CELE  SZKOLENIA

I. Podniesienie świadomości dotyczącej zarządzania procesami
II. Zapoznanie się z wymaganiami WCM odnośnie Kaizen Advanced
III. Nabycie informacji w obszarze rozwijania filozofii Kaizen
IV. Poszerzenie wiadomości z podstawowych narzędzi rozwiązywania problemów
 
KORZYŚCI DLA?UCZESTNIKÓW?SZKOLENIA

Pogłębienie wiedzy z zakresu:
- w jaki sposób likwidować marnotrawstwa na wszystkich szczeblach organizacji
- jak usprawniać procesy produkcyjne
- jak budować zespoły interdyscyplinarne
- jak skutecznie korzystać z raportu A3
 
PROGRAM  SZKOLENIA
1. Filozofia Kaizen – wprowadzenie
2. Podstawowe pojęcia spod parasola Kaizen, m.in.:
  • orientacja na klienta
  • TQC
  • koła jakości
  • dyscyplina w miejscu pracy
  • TPM
  • JIT
  • 0 defektów
  • współpraca między różnymi szczeblami organizacji
  • poprawa produktywności
3. Sposoby kwalifikacji marnotrawstw (3MU)
4. Kaizen, a PDCA, 6Sigma, problem solving (poziomy hierarchii)
5. Piramida projektów Kaizen (focused improvement Standard/ Major/ Advanced Kaizen)
6. Budowanie zespołów Kaizen – omówienie możliwego składu na różnych poziomach
7. Definiowanie celów, zarządzanie projektem Kaizen, monitorowanie efektów
8. Narzędzia do wyznaczania obszarów krytycznych, m.in.:
  • VSM – analiza wartości strumienia przepływu
  • diagram Pareto
  • diagram Ishikawy
  • karty kontrolne
  • 5W+1H
  • diagram korelacji
  • EWO – pogłębiona analiza awarii
  • DoE
9. Omówienie składowych raportu A3 (one page report)
 
Warsztaty

1) Case study – poprawa produktywności przy zastosowaniu rozwiązań Kaizen
2) Budowanie raportu A3
 
METODYKA  SZKOLENIA
  • Prezentacja multimedialna, 
  • Wykład,
  • konwersacje, 
  • dyskusje,
  • ćwiczenia.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA  - 1 dzień (8 h szkoleniowych, 1 h szkoleniowa = 45 min.)

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.

KOSZTORYS SZKOLENIA



Szkolenie realizowane w formie zamkniętej wyceniane indywidualnie dla każdego Klienta

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]