Zapisz się na szkolenie

Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?
 

Szkolenia


Skontaktuj się z nami

Masz pytanie? Napisz do nas! Na każde pytanie odpowiemy w 24 godziny.

szkolenia@sgpgroup.eu


Bądź na bieżąco!

Interesują Cię informacje o aktualnościach oraz najnowsze szkolenia?

Szkolenie Lean w obsłudze klienta

Opis szkolenia Lean w obsłudze klienta

Lean Management jest strategią zarządzania, która opiera się na dostarczaniu klientom tych produktów i usług, których potrzebują, w odpowiednim czasie, w jak najprostszy sposób z zachowaniem szacunku do wszystkich osób pracujących w firmie.  Krótko mówiąc to zarządzanie, w którym główny nacisk kładzie się na zidentyfikowanie potrzeb klienta, ukierunkowanie komunikacji i metod obsługi na jego potrzeby. Takie zachowanie to tworzenie „wartości dodanej” za którą klient chce nam zapłacić. Klient zawsze będzie chciał zapłacić za profesjonalne wsparcie i doradztwo.
Na świecie Lean Management uznawany jest jako niezwykle skuteczna metoda, która jest pomocna w uzyskaniu stałej przewagi konkurencyjnej. Mimo niezaprzeczalnej skuteczności w Polsce rzadko wdraża się tę metodę do działu obsługi klienta. 

OPIS SZKOLENIA I CEL
Szkolenie jest skierowane dla osób odpowiedzialnych za koordynowanie pracy w Zespołach Obsługi Klienta, pracowników Działów Obsługi Klienta i Specjalistów wiążących swoją karierę zawodową z obsługą klienta. Celem szkolenie jest zapoznanie uczestników z rolą i możliwościami zarządzania relacjami z klientem w praktyce biznesu z wykorzystaniem narzędzi lean.
 
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
  • Zdobędzie zaawansowaną wiedzę na temat filozofii zarządzania relacjami z klientem
  • Pozna zasady organizowania i doskonalenia jakości procesów obsługi klienta
  • Poznasz zasady organizowania i doskonalenia jakości procesów obsługi klienta.
  • Poznasz i nauczysz się korzystać z narzędzi mających za zadanie mierzenie satysfakcji z prowadzonej przez ciebie obsługi klienta,
  • Dowiesz się jaki najkorzystniej dla ciebie przygotować odpowiedz na złożoną przez klienta reklamacje.
  • Opanujesz proces realizacji zamówienia klienta.
  • Nauczysz się o zasad panujących w relacjach z klientem międzynarodowym.
  • Przyswoisz sobie wiedze pozwalająca na szybkie reagowanie na zmieniające się potrzeby klienta.
Program szkolenia
 
1. Poznanie filozofii zarządzania relacjami z klientem
  • czym jest profesjonalna obsługa klienta
  • czynnik SUPER jako ocena jakości obsługi przez klienta
  • współczesny klient i trendy współczesności
  • Customer Engagement
 
2. Lean w obsłudze klienta jako praca standaryzowana
  • model rozmowy w Call Center/Biurze Obsługi Klienta
  • coaching – ocena rozmów w Biurze Obsługi Klienta
  • planowanie pracy
3. Visual Management w obsłudze klienta
  • Key Performers Indicator (KPI) – miary efektywności obsługi klienta: efficiency, services level, cut-off
  • Sposoby wizualizacji wyników efektywności pracy: dashboard, tablice świetlne, tablice wyników
4. Comm Cell - system komunikacji operacyjnej w biurze obsługi klienta
  • Analiza danych, planowanie pracy, podejmowanie decyzji operacyjnych
5. Inne narzędzia Lean w obsłudze klienta
  • 5S
  • KAIZEN – prace projektowe – ciągłe doskonalenie
 
Czas trwania: 16 godzin dydaktycznych - 2 dni
 
 
 

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W SZKOLENIU Lean w obsłudze klienta

Zgłoś swój udział w szkoleniu "Lean w obsłudze klienta" wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.

TERMINY SZKOLEŃ Lean w obsłudze klienta

Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.

WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO

Szkolenie "Lean w obsłudze klienta" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły oferty.

Podobne szkolenia

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]