Lean Management jest strategią zarządzania, która opiera się na dostarczaniu klientom tych produktów i usług, których potrzebują, w odpowiednim czasie, w jak najprostszy sposób z zachowaniem szacunku do wszystkich osób pracujących w firmie. Krótko mówiąc to zarządzanie, w którym główny nacisk kładzie się na zidentyfikowanie potrzeb klienta, ukierunkowanie komunikacji i metod obsługi na jego potrzeby. Takie zachowanie to tworzenie „wartości dodanej” za którą klient chce nam zapłacić. Klient zawsze będzie chciał zapłacić za profesjonalne wsparcie i doradztwo.
Na świecie Lean Management uznawany jest jako niezwykle skuteczna metoda, która jest pomocna w uzyskaniu stałej przewagi konkurencyjnej. Mimo niezaprzeczalnej skuteczności w Polsce rzadko wdraża się tę metodę do działu obsługi klienta.
OPIS SZKOLENIA I CEL
Szkolenie jest skierowane dla osób odpowiedzialnych za koordynowanie pracy w Zespołach Obsługi Klienta, pracowników Działów Obsługi Klienta i Specjalistów wiążących swoją karierę zawodową z obsługą klienta. Celem szkolenie jest zapoznanie uczestników z rolą i możliwościami zarządzania relacjami z klientem w praktyce biznesu z wykorzystaniem narzędzi lean.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Zdobędzie zaawansowaną wiedzę na temat filozofii zarządzania relacjami z klientem
Pozna zasady organizowania i doskonalenia jakości procesów obsługi klienta
Poznasz zasady organizowania i doskonalenia jakości procesów obsługi klienta.
Poznasz i nauczysz się korzystać z narzędzi mających za zadanie mierzenie satysfakcji z prowadzonej przez ciebie obsługi klienta,
Dowiesz się jaki najkorzystniej dla ciebie przygotować odpowiedz na złożoną przez klienta reklamacje.
Opanujesz proces realizacji zamówienia klienta.
Nauczysz się o zasad panujących w relacjach z klientem międzynarodowym.
Przyswoisz sobie wiedze pozwalająca na szybkie reagowanie na zmieniające się potrzeby klienta.
Program szkolenia
1.Poznanie filozofii zarządzania relacjami z klientem
czym jest profesjonalna obsługa klienta
czynnik SUPER jako ocena jakości obsługi przez klienta
współczesny klient i trendy współczesności
Customer Engagement
2.Lean w obsłudze klienta jako praca standaryzowana
model rozmowy w Call Center/Biurze Obsługi Klienta
4.Comm Cell - system komunikacji operacyjnej w biurze obsługi klienta
Analiza danych, planowanie pracy, podejmowanie decyzji operacyjnych
5.Inne narzędzia Lean w obsłudze klienta
5S
KAIZEN – prace projektowe – ciągłe doskonalenie
Czas trwania: 16 godzin dydaktycznych - 2 dni
ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W SZKOLENIU Lean w obsłudze klienta
Zgłoś swój udział w szkoleniu "Lean w obsłudze klienta" wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.
TERMINY SZKOLEŃ Lean w obsłudze klienta
Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.
WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO
Szkolenie "Lean w obsłudze klienta" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w
ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły
oferty.
Celem szkolenia jest zrozumienie zasad metody 6S, nabycie umiejętności stosowania 6S w swoim obszarze oraz ostrzeżenie przed najczęściej popełnianymi błędami.
Celem szkolenia jest wdrożenie do stosowania metod normowania czasów pracy, doskonalenie organizacji stanowisk i standardów wykonania pracy oraz arządzanie efektywnością wykorzystania czasu pracy.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat: proces i podejścia procesowego, sztandaru i pracy standaryzowanej, samokontroli i Zasady 3xNIE, 5S i marnotrawstwa a także PDCA.
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w
Polityce dotyczącej cookies.
[OK, akceptuję cookies]