Dobre praktyki postępowania z reklamacjami i zwiększania zadowolenia klienta na podstawie wytycznych PN-ISO 10002:2018


Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do:
  • wszystkich, którzy zarządzają organizacjami
  • osób pełniących lub zamierzających pełnić role właścicieli procesów
  • osób pełniących lub zamierzających pełnić funkcje zarządcze na różnych szczeblach organizacji
  • osób pełniących lub zamierzających pełnić rolę liderów zespołów zajmujących się reklamacjami
  • uczestników zespołów zajmujących się reklamacjami
  • osób zajmujących systemami zarządzania jakością zgodnymi z ISO 9001 i IATF 16949
  • osób pełniących lub zamierzających pełnić role audytorów wewnętrznych

Uczestnicząc w szkoleniu:
Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:
  • Wytycznych dotyczących postepowania z reklamacjami zawartych w PN-ISO 10002:2018
  • Kluczowych elementów niezbędnych do skutecznego i efektywnego postępowania z reklamacjami
  • Ról, odpowiedzialności i uprawnień uczestników procesu postępowania z reklamacjami
  • Podstaw komunikacji i negocjacji
  • Doskonalenie procesu postępowania z reklamacjami i zwiększania zadowolenia klienta
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą UMIELI:
  • Zdefiniować kluczowe elementy procesu postępowania z reklamacjami
  • Włączyć do procesu postępowania z reklamacjami dobre praktyki zawarte w wytycznych PN-ISO 10002:2018
  • Oceniać oraz wybierać lidera i osoby do zespołu zajmującego się reklamacjami
  • Definiować role, odpowiedzialności i uprawnienia osób uczestniczących w procesie postępowania z reklamacjami.
  • Doskonalić proces postępowania z reklamacjami
  • Audytować i dokonywać przeglądów proces postepowania z reklamacjami
Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na uświadomieniu sobie:
  • Roli, odpowiedzialności i uprawnień w procesie postępowania z reklamacjami
  • Znaczenia aktywnego zaangażowania uczestników zespołów i całej organizacji skuteczny i efektywny proces postępowania z reklamacjami
Celem szkolenia jest:

Umożliwienie wykorzystania dobrych praktyk zawartych w wytycznych PN-ISO 10002:2018 w ustanowieniu, wdrożeniu, utrzymaniu i doskonaleniu skutecznego i efektywnego procesu postępowania z reklamacjami.
 
Zakres szkolenia:
Wprowadzenie
Reklamacja – co to jest i czyj jest to problem?
Kluczowe elementy postępowania z reklamacjami
Wytyczne PN-ISO 10002:2018
Terminy i definicje
Zasady przewodnie
Struktura ramowa postępowania z reklamacjami
Planowanie, projektowanie i rozwój
Kroki w procesie postępowania z reklamacjami
Utrzymanie i doskonalenie
Załączniki
Podstawy komunikacji
Podstawy negocjacji
Oczekiwania klienta związane z reklamacją
PDCA w zarządzaniu reklamacjami
Wprowadzenie do procesu rozwiązywania problemów
Przyjmowanie reklamacji
Odrzucanie reklamacji
Podsumowanie

 
 

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowane terminy szkolenia:

17 - 18 września

Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.

KOSZTORYS SZKOLENIA ONLINE


Koszt szkolenia online wynosi: 1190.00 PLN netto

W cenę szkolenia online wliczone są:
  • realizacja szkolenia w formie zdalnej przy użyciu aplikacji ZOOM lub MS TEAMS,
  • proces szkolenia,
  • wszelkie koszty związane z trenerem,
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
  • imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
 

Szkolenie realizowane w formie zamkniętej wyceniane indywidualnie dla każdego Klienta

WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO

Formularz wyceny szkolenia zamkniętego: Formularz zapytania o wycenę

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]