Opis szkolenia Monitorowanie i pomiar zadowolenia klienta wg wytycznych PN-ISO 10004:2018
Uczestnicząc w szkoleniu:
Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:
Wytycznych dotyczących monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta zawartych w PN-ISO 10004:2018
Kluczowych elementów niezbędnych do skutecznego i efektywnego monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
Ról, odpowiedzialności i uprawnień uczestników procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
Wykorzystania monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta do doskonalenia wyrobów, usług i procesów organizacji
Doskonalenie procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą UMIELI:
Zdefiniować kluczowe elementy procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
Włączyć do procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta dobre praktyki zawarte w wytycznych PN-ISO 10004:2018
Definiować role, odpowiedzialności i uprawnienia osób uczestniczących w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta.
Doskonalić proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta.
Audytować i dokonywać przeglądów procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na uświadomieniu sobie:
Roli, odpowiedzialności i uprawnień w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
Znaczenia aktywnego zaangażowania uczestników zespołów i całej organizacji skuteczny i efektywny proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta oraz zwiększania zadowolenia klienta.
Celem szkolenia jest:
Umożliwienie wykorzystania dobrych praktyk zawartych w wytycznych PN-ISO 10004:2018 w ustanowieniu, wdrożeniu, utrzymaniu i doskonaleniu skutecznego i efektywnego procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do:
wszystkich, którzy zarządzają organizacjami
osób pełniących lub zamierzających pełnić role właścicieli procesów
osób pełniących lub zamierzających pełnić funkcje zarządcze na różnych szczeblach organizacji
osób pełniących lub zamierzających pełnić rolę liderów zespołów zajmujących się monitorowaniem pomiarem zadowolenia klienta.
uczestników zespołów zajmujących się lub mających wpływ na zadowolenia klienta oraz jego monitorowanie i pomiar.
osób zajmujących systemami zarządzania jakością zgodnymi z ISO 9001 i IATF 16949.
osób pełniących lub zamierzających pełnić role audytorów wewnętrznych.
Zakres szkolenia:
Wprowadzenie
Kluczowe elementy dotyczące zadowolenia klienta
Zadowolenie klienta w wymaganiach ISO 9001
Terminy i definicje
Zasady przewodnie
Struktura ramowa monitorowania i pomiarów zadowolenia klienta
Planowanie, projektowanie i rozwój
Działania operacyjne
Analiza danych dotyczących zadowolenia klienta
Komunikowanie informacji o zadowoleniu klienta
Monitorowanie zadowolenia klienta
Utrzymanie i doskonalenie
Podsumowanie
ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W SZKOLENIU Monitorowanie i pomiar zadowolenia klienta wg wytycznych PN-ISO 10004:2018
Zgłoś swój udział w szkoleniu "Monitorowanie i pomiar zadowolenia klienta wg wytycznych PN-ISO 10004:2018" wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.
TERMINY SZKOLEŃ Monitorowanie i pomiar zadowolenia klienta wg wytycznych PN-ISO 10004:2018
Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.
WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO
Szkolenie "Monitorowanie i pomiar zadowolenia klienta wg wytycznych PN-ISO 10004:2018" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w
ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły
oferty.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze zmianami w normie ISO 19011:2018, podejściu opartym na ryzyku, auditowaniu ryzyk i szans oraz zarządzaniu programem auditów.
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w
Polityce dotyczącej cookies.
[OK, akceptuję cookies]