Zapisz się na szkolenie

Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?
ZAPISZ SIĘ ON-LINE POBIERZ PDF POPROŚ O WYCENĘ SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO
 

Szkolenia


Skontaktuj się z nami

Masz pytanie? Napisz do nas! Na każde pytanie odpowiemy w 24 godziny.

szkolenia@sgpgroup.eu


Bądź na bieżąco!

Interesują Cię informacje o aktualnościach oraz najnowsze szkolenia?

Monitorowanie i pomiar zadowolenia klienta wg wytycznych PN-ISO 10004:2018

Uczestnicząc w szkoleniu:

Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:
  • Wytycznych dotyczących monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta zawartych w PN-ISO 10004:2018
  • Kluczowych elementów niezbędnych do skutecznego i efektywnego monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
  • Ról, odpowiedzialności i uprawnień uczestników procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
  • Wykorzystania monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta do doskonalenia wyrobów, usług i procesów organizacji
  • Doskonalenie procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą UMIELI:
  • Zdefiniować kluczowe elementy procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
  • Włączyć do procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta dobre praktyki zawarte w wytycznych PN-ISO 10004:2018
  • Definiować role, odpowiedzialności i uprawnienia osób uczestniczących w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta.
  • Doskonalić proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta.
  • Audytować i dokonywać przeglądów procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na uświadomieniu sobie:
  • Roli, odpowiedzialności i uprawnień w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
  • Znaczenia aktywnego zaangażowania uczestników zespołów i całej organizacji skuteczny i efektywny proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta oraz zwiększania zadowolenia klienta.

Celem szkolenia jest:

Umożliwienie wykorzystania dobrych praktyk zawartych w wytycznych PN-ISO 10004:2018 w ustanowieniu, wdrożeniu, utrzymaniu i doskonaleniu skutecznego i efektywnego procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta.
 
Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do:
  • wszystkich, którzy zarządzają organizacjami
  • osób pełniących lub zamierzających pełnić role właścicieli procesów
  • osób pełniących lub zamierzających pełnić funkcje zarządcze na różnych szczeblach organizacji
  • osób pełniących lub zamierzających pełnić rolę liderów zespołów zajmujących się monitorowaniem pomiarem zadowolenia klienta.
  • uczestników zespołów zajmujących się lub mających wpływ na zadowolenia klienta oraz jego monitorowanie i pomiar.
  • osób zajmujących systemami zarządzania jakością zgodnymi z ISO 9001 i IATF 16949.
  • osób pełniących lub zamierzających pełnić role audytorów wewnętrznych.
Zakres szkolenia:
  1. Wprowadzenie
  2. Kluczowe elementy dotyczące zadowolenia klienta
  3. Zadowolenie klienta w wymaganiach ISO 9001
  4. Terminy i definicje
  5. Zasady przewodnie
  6. Struktura ramowa monitorowania i pomiarów zadowolenia klienta
  7. Planowanie, projektowanie i rozwój
  8. Działania operacyjne
  9. Analiza danych dotyczących zadowolenia klienta
  10. Komunikowanie informacji o zadowoleniu klienta
  11. Monitorowanie zadowolenia klienta
  12. Utrzymanie i doskonalenie
  13. Podsumowanie

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Możesz zgłosić swój udział na wybrane szkolenie wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.

TERMINY

Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.

WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO

Formularz wyceny szkolenia zamkniętego

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]