Zapisz się na szkolenie

Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?
ZAPISZ SIĘ ON-LINE POBIERZ PDF POPROŚ O WYCENĘ SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO
 

Szkolenia


Skontaktuj się z nami

Masz pytanie? Napisz do nas! Na każde pytanie odpowiemy w 24 godziny.

szkolenia@sgpgroup.eu


Bądź na bieżąco!

Interesują Cię informacje o aktualnościach oraz najnowsze szkolenia?

VDA FFA -ANALIZA CZĘŚCI WADLIWYCH Z RYNKU

KORZYŚCI

Uczestnik:
- zapozna się z procesem NTF i jego wdrożeniem krok po kroku
- nauczy się tworzyć raport NTF z uwzględnieniem wszystkich wytycznych standardu VDA FFA
- nabędzie wiedzę odnośnie przeprowadzania auditu NTF
- zdobędzie informacje, jakie wymagania stawiają poszczególni producenci samochodów w obszarze analizy zwrotów z rynku

CELE SZKOLENIA

I. Podniesienie świadomości, jak przekłada się wdrożenie procesu zwrotów z rynku w organizacji na koszty związane z gwarancją
II. Zapoznanie z aspektami bazy lessons learned i jej praktycznego wykorzystania dla przyszłych projektów
III. Uzyskanie zrozumienia w obszarze wymagań IATF w odniesieniu do zwrotów gwarancyjnych

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie i cel NTF
2. Objaśnienie najważniejszych pojęć (Technical Factor, MiS, IPTV)
3. Wdrożenie wymagań standardu w organizacji
4. Przebieg i założenia dla procesu NTF
a. Planowanie dla obszaru analizy części
b. Podział obszaru analizy części
c. Analiza części w łańcuchu dostaw
5. Rodzaj i przebieg procesu kontroli
a. Kontrola standardowa
b. Kontrola w warunkach eksploatacyjnych
6. Czynniki inicjujące proces NTF
a. Poszczególne kryteria uruchomienia procesu NTF
7. Poszczególne kroki w procesie NTF
a. Analiza NTF
b. Zbieranie danych
c. Ocena danych
8. Ocena procesu
a. Komunikacja
b. Dokumentacja
9. Faza końcowa procesu NTF
10. Logistyka
11. Zasoby
a. Zasoby ludzkie
b. Zasoby materialne
12. Informowanie o zmianach w ramach procesu NTF
13. CIP wg założeń VDA
14. CSR VW/ Daimler/ FCA
15. Wymagania IATF w odniesieniu do zwrotów gwarancyjnych
a. Informacje zwrotne z serwisu (8.5.5.1)
b. Dane wejściowe do przeglądu zarządzania – uzupełnienie (9.3.2.1)
c. Zadowolenie klienta – uzupełnienie (9.1.2.1)
d. Systemy zarządzania gwarancjami (10.2.5)
e. Reklamacje klienta i analiza zwrotów z rynku (10.2.6)
16. Field failure analysis Audit standard, a VDA 6.3

Warsztaty:

1) Tworzenie raportu NTF zgodnie z wytycznymi standardu (case study)

CZAS TRWANIA SZKOLENIA - 2 dni (16 h szkoleniowych, 1 h szkoleniowa = 45 min.)

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Możesz zgłosić swój udział na wybrane szkolenie wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.

TERMINY

Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.

WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO

Formularz wyceny szkolenia zamkniętego

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]