NOWOCZESNE FORMY MARKETINGU


CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI  (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)


OPIS SZKOLENIA:


Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.

CEL SZKOLENIA:

  • Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
  • Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
  • Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
  • Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych

FORMA PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ:
  • wykład – konsultacje
  • warsztaty
  • case studies

PROGRAM SZKOLENIA:


Co to jest marketing partyzancki – charakterystyka
  • Kto go używa?
  • „Co” się na niego składa?
  • Do jakiego typu organizacji/ urzędów/ Brandów (miasto, region) jest stosowany?

Określenie relacji pomiędzy „klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim
  • Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?
Nowoczesny MINDSET – zmiana myślenia
  • Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
  • Narzędzia pobudzające kreatywność

Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:
  • Marketing personalny (buddy marketing)
  • Social media
  • Eventy i inne

Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm:
  • Social media i ich rola w promocji firmy
  • Social media jako miejsce do pozyskiwania klienta
  • Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami
  • Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
  • Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody
  • Budowanie lojalności za pośrednictwem social media


Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:
  • Facebook
  • Kreatywne prowadzenie fan page
  • Pomysłowa reklama na facebook
  • Kiedy i dla kogo organizować konkursy
  • Linkedin
  • Pinterest, Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy
  • Nowe rozwiązania: Snapchat i Periscope

Blogi i mikro blogi:
  • Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
  • Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
  • Twitter.com – czy dla wszystkich?
  • Czy i kiedy pisać bloga firmy?
  • Jak pisać dobrego bloga? – skuteczny copywriting
Vlogi oraz You Tube:
  • Case studies
  • Marketing na You Tube
  • Zwiększanie oglądalności poprzez angażowanie klienta

Skuteczna strategia marketingowe w social media
  • Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
  • Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową
  • Mierzenie efektywności działań w social media

Narzędzia pozwalające na planowanie i wdrażanie strategii
  • Buffer, Hootsuite, TweeterDeck – jak wybrać najlepsze dla nas.

Narzędzia nowoczesnego marketingu:
  • Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)

Nowe kanały dotarcia do odbiorcy
  • Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników – case studies)

Tworzenie planu działania z uwzględnieniem kreatywnych rozwiązań.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowane terminy i miejsca realizacji szkolenia:

14 - 15 grudnia Poznań

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 1290.00 PLN netto.
Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób koszt szkolenia za osobę wynosi: 1190.00 PLN netto

W cenę szkolenia wliczone są:
  • proces szkolenia,
  • sala szkoleniowa,
  • materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
  • wszelkie koszty związane z trenerem,
  • imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • przerwy kawowe, obiad,
  • poszkoleniowe konsultacje z trenerem.


Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego klienta

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]