Zapisz się na szkolenie

Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?
 

Szkolenia


Skontaktuj się z nami

Masz pytanie? Napisz do nas! Na każde pytanie odpowiemy w 24 godziny.

szkolenia@sgpgroup.eu


Bądź na bieżąco!

Interesują Cię informacje o aktualnościach oraz najnowsze szkolenia?

Szkolenie Budowanie marki firmy- strategia rozwoju

Opis szkolenia Budowanie marki firmy- strategia rozwoju


CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI  (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)

PROGRAM SZKOLENIA

Czym jest marka i jak działa:
  • Tożsamość i wizerunek marki (trzy typy wizerunku marki).
  • Ustalenie wzorca wizerunku idealnego dla realizowanej przez firmę strategii biznesowej i z uwzględnieniem segmentu i odpowiadających mu wartości.
  • Znaczenie i rola marki w realizowaniu przez firmę strategii biznesowej.
  • Koncepcja funkcjonowania marki i jej znaczenie dla efektywnej sprzedaży.
  • Ćwiczenie określające trzy typy wizerunku firmy.

Dlaczego dbanie o wizerunek jest istotne? – moderowana burza mózgów.

Spójny system identyfikacji wizualnej jako podstawa do skutecznego zarządzania marką:

Pozycjonowanie marki.
  • Czym jest pozycjonowanie i jakie może przynieść konsekwencje?
  • Koncepcja Jack Trout`a i co z niej wynika.
  • Ćwiczenia z wykorzystaniem schematu pozycjonowania.
  • Ćwiczenia w rozszyfrowywaniu pozycjonowania marek z branży Klienta.

Cykl życia marki.
  • Procesy jakim podlega marka.
  • Narzędzia możliwe do wykorzystania w poszczególnych cyklach życia.
  • Ćwiczenia w dopasowaniu narzędzia marketingowego do procesu jakiemu podlega marka.

Rebranding.
  • Czym jest i kiedy może dać marce „drugie życie”, a kiedy się z nim wstrzymać – dobre i złe przykłady z branży Klienta.
  • Omówienie procesu rebrandingu z możliwymi scenariuszami rozwoju marki.
  • Ćwiczenie: próba rebrandingu marki – co należy wziąć pod uwagę, w jakich kierunkach powinno przebiegać itd..

Dobre i złe praktyki w budowaniu marki (przykłady z branży Klienta).

PROPONOWANE ĆWICZENIA

  • Ćwiczenie określające trzy typy wizerunku firmy.
  • Ustalenie wzorca wizerunku idealnego dla realizowanej przez firmę strategii biznesowej i z uwzględnieniem segmentu i odpowiadających mu wartości.
  • Ćwiczenia z wykorzystaniem schematu pozycjonowania.
  • Ćwiczenia w rozszyfrowywaniu pozycjonowania marek z branży Klienta.
  • Ćwiczenia w dopasowaniu narzędzia marketingowego do procesu jakiemu podlega marka.
  • Ćwiczenie: próba rebrandingu marki – co należy wziąć pod uwagę, w jakich kierunkach powinno przebiegać itd..
  • Ćwiczenia na przykładach z branży Klienta.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W SZKOLENIU Budowanie marki firmy- strategia rozwoju

Zgłoś swój udział w szkoleniu "Budowanie marki firmy- strategia rozwoju" wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.

TERMINY SZKOLEŃ Budowanie marki firmy- strategia rozwoju

Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.

WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO

Szkolenie "Budowanie marki firmy- strategia rozwoju" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły oferty.

Podobne szkolenia

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]