BUDOWANIE MARKI FIRMY- STRATEGIA ROZWOJU


CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI  (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)

PROGRAM SZKOLENIA

Czym jest marka i jak działa:
  • Tożsamość i wizerunek marki (trzy typy wizerunku marki).
  • Ustalenie wzorca wizerunku idealnego dla realizowanej przez firmę strategii biznesowej i z uwzględnieniem segmentu i odpowiadających mu wartości.
  • Znaczenie i rola marki w realizowaniu przez firmę strategii biznesowej.
  • Koncepcja funkcjonowania marki i jej znaczenie dla efektywnej sprzedaży.
  • Ćwiczenie określające trzy typy wizerunku firmy.

Dlaczego dbanie o wizerunek jest istotne? – moderowana burza mózgów.

Spójny system identyfikacji wizualnej jako podstawa do skutecznego zarządzania marką:

Pozycjonowanie marki.
  • Czym jest pozycjonowanie i jakie może przynieść konsekwencje?
  • Koncepcja Jack Trout`a i co z niej wynika.
  • Ćwiczenia z wykorzystaniem schematu pozycjonowania.
  • Ćwiczenia w rozszyfrowywaniu pozycjonowania marek z branży Klienta.

Cykl życia marki.
  • Procesy jakim podlega marka.
  • Narzędzia możliwe do wykorzystania w poszczególnych cyklach życia.
  • Ćwiczenia w dopasowaniu narzędzia marketingowego do procesu jakiemu podlega marka.

Rebranding.
  • Czym jest i kiedy może dać marce „drugie życie”, a kiedy się z nim wstrzymać – dobre i złe przykłady z branży Klienta.
  • Omówienie procesu rebrandingu z możliwymi scenariuszami rozwoju marki.
  • Ćwiczenie: próba rebrandingu marki – co należy wziąć pod uwagę, w jakich kierunkach powinno przebiegać itd..

Dobre i złe praktyki w budowaniu marki (przykłady z branży Klienta).

PROPONOWANE ĆWICZENIA

  • Ćwiczenie określające trzy typy wizerunku firmy.
  • Ustalenie wzorca wizerunku idealnego dla realizowanej przez firmę strategii biznesowej i z uwzględnieniem segmentu i odpowiadających mu wartości.
  • Ćwiczenia z wykorzystaniem schematu pozycjonowania.
  • Ćwiczenia w rozszyfrowywaniu pozycjonowania marek z branży Klienta.
  • Ćwiczenia w dopasowaniu narzędzia marketingowego do procesu jakiemu podlega marka.
  • Ćwiczenie: próba rebrandingu marki – co należy wziąć pod uwagę, w jakich kierunkach powinno przebiegać itd..
  • Ćwiczenia na przykładach z branży Klienta.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowane terminy i miejsca realizacji szkolenia:

05 - 06 listopada Wrocław

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 1290.00 PLN netto.
Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób koszt szkolenia za osobę wynosi: 1190.00 PLN netto

W cenę szkolenia wliczone są:
  • proces szkolenia,
  • sala szkoleniowa,
  • materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
  • wszelkie koszty związane z trenerem,
  • imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • przerwy kawowe, obiad,
  • poszkoleniowe konsultacje z trenerem.


Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego klienta

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]