Skrócony opis szkolenia:
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań promocyjnych w obrębie content marketingu i social media, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy.
Korzyści/Rezultaty:
• Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
• Poznanie zasad content marketingu i tego, jak można wykorzystać go w promocji projektów
• Zdobycie wiedzy na temat reklamy internetowej na portalach społecznościowych
• Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku urzędu w sieci
Program szkolenia*:
1. Content marketing - czym jest i jak wpisuje się w strategię social media.
• Mity dotyczące content marketingu.
• Paid, owned, earned media - czy czy model POEM ma znaczenie
• Cele działań i wskaźniki pomiaru w content marketingu.
• Narzędzia content marketingu i kanały dystrybucji treści.
• Strategia content marketingowa.
2. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
• Bezpośrednie zaangażowanie odbiorcy – kreatywne metody
• Promowanie projektów w mediach społecznościowych
• Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych
3. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:
• Facebook:
- Kreatywne prowadzenie fan page
- Pomysłowa reklama na facebook
- Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
- Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku marki
• Pinterest i jego znaczenie dla budowania wizerunku
• Tik Tok
• You Tube
• Instagram:
- kreatywny profil
- typy zdjęć, które powodują najwięcej kliknięć
- zasady robienia zdjęć na instagram
- hashtagi jak podstawa komunikacji na instagramie
• Inne portale wykorzystujące zdjęcia jako zasadniczy środek komunikacji
4. Blogi:
• Czy i kiedy pisać bloga?
5. Skuteczna strategia marketingowe w social media:
• Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
• Planowanie internetowej strategii reklamowej
• Mierzenie efektywności działań w social media
6. Wykorzystanie celebrytów internetowych do promocji:
• Kim jest dziś influencer i na czym polega influencer marketing.
• Gdzie szukać influencerów i jak ich wybierać do współpracy.
• Jak dobierać kanały współpracy do publikacji treści.
7. Jak budować kalendarz treści.
8. Jak dobrze zbudować personę w komunikacji content marketingowej.
9. Najlepsze narzędzia - gdzie szukać inspiracji i gdzie ulepszać swoje działanie.
10. Warsztat - budujemy strategię social media marketingową.
*Przy realizacji szkolenia zamkniętego program może zostać zmodyfikowany w oparciu o analizę potrzeb szkoleniowych Klienta.
TERMINY
Proponowane terminy i miejsca realizacji szkolenia:
KOSZTORYS SZKOLENIA
Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 890.00 PLN netto.
Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób koszt szkolenia za osobę wynosi: 690.00 PLN netto.
W cenę szkolenia wliczone są:
- proces szkolenia,
- sala szkoleniowa,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- przerwy kawowe, obiad,
- poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Wyposażenie niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu zdalnym:
1. Laptop/komputer z kamerką i mikrofonem.
2. Łącze internetowe pozwalające na stabilne połączenie.
Przed szkoleniem przesyłamy wszystkie niezbędne informacje organizacyjne na maila zgłoszonego Uczestnika tj.:
• Zaproszenie w postaci linku/odnośnika do strony internetowej, na której odbywa się szkolenie
• Krótką graficzną instrukcję jak dołączyć do szkolenia oraz jak korzystać z komunikatora, na którym będzie ono prowadzone.
• Harmonogram szkolenia.
W przypadku szkoleń ON-LINE zapewniamy:
- Materiały szkoleniowe- każdy Uczestnik otrzymuje mailowo materiały (w formie pdf)
- Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu -certyfikat wysyłany jest w wersji elektronicznej (mailowo) oraz papierowej do Uczestnika lub Firmy, która zgłaszała jego udział.
- Konsultacje z trenerem po szkoleniu- podobnie jak przy szkoleniu stacjonarnym, po szkoleniu zdalnym Uczestnik ma miesięczne wsparcie trenera,w przypadku pytań dotyczących tematu szkolenia.
Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego klienta