Social media & content marketing - szkolenie on-line

Skrócony opis szkolenia:
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań promocyjnych w obrębie content marketingu i social media, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy.


Korzyści/Rezultaty:
•    Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
•    Poznanie zasad content marketingu i tego, jak można wykorzystać go w promocji projektów
•    Zdobycie wiedzy na temat reklamy internetowej na portalach społecznościowych
•    Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku urzędu w sieci

Program szkolenia*:
1.    Content marketing - czym jest i jak wpisuje się w strategię social media.
•    Mity dotyczące content marketingu.
•    Paid, owned, earned media - czy czy model POEM ma znaczenie
•    Cele działań i wskaźniki pomiaru w content marketingu.
•    Narzędzia content marketingu i kanały dystrybucji treści.
•    Strategia content marketingowa.
2.    Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
•    Bezpośrednie zaangażowanie odbiorcy – kreatywne metody
•    Promowanie projektów w mediach społecznościowych
•    Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych
3.    Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:
•    Facebook:
- Kreatywne prowadzenie fan page
- Pomysłowa reklama na facebook
- Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
- Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku marki
•    Pinterest i jego znaczenie dla budowania wizerunku
•    Tik Tok
•    You Tube
•    Instagram:
- kreatywny profil
- typy zdjęć, które powodują najwięcej kliknięć
- zasady robienia zdjęć na instagram
- hashtagi jak podstawa komunikacji na instagramie
•    Inne portale wykorzystujące zdjęcia jako zasadniczy środek komunikacji
4.    Blogi:
•    Czy i kiedy pisać bloga?
5.    Skuteczna strategia marketingowe w social media:
•    Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
•    Planowanie internetowej strategii reklamowej
•    Mierzenie efektywności działań w social media
6.    Wykorzystanie celebrytów internetowych do promocji:
•    Kim jest dziś influencer i na czym polega influencer marketing.
•    Gdzie szukać influencerów i jak ich wybierać do współpracy.
•     Jak dobierać kanały współpracy do publikacji treści.
7.    Jak budować kalendarz treści.
8.    Jak dobrze zbudować personę w komunikacji content marketingowej.
9.    Najlepsze narzędzia - gdzie szukać inspiracji i gdzie ulepszać swoje działanie.
10.    Warsztat - budujemy strategię social media marketingową.
 

*Przy realizacji szkolenia zamkniętego program może zostać zmodyfikowany w oparciu o analizę potrzeb szkoleniowych Klienta.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Proponowane terminy i miejsca realizacji szkolenia:

25 - 25 lutego on-line

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 890.00 PLN netto.
Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób koszt szkolenia za osobę wynosi: 690.00 PLN netto

W cenę szkolenia wliczone są:
  • proces szkolenia,
  • sala szkoleniowa,
  • materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
  • wszelkie koszty związane z trenerem,
  • imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • przerwy kawowe, obiad,
  • poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
 Wyposażenie niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu zdalnym:
1. Laptop/komputer z kamerką i mikrofonem.
2. Łącze internetowe pozwalające na stabilne połączenie.

Przed szkoleniem przesyłamy wszystkie niezbędne informacje organizacyjne na maila zgłoszonego Uczestnika tj.:
• Zaproszenie w postaci linku/odnośnika do strony internetowej, na której odbywa się szkolenie
• Krótką graficzną instrukcję jak dołączyć do szkolenia oraz jak korzystać z komunikatora, na którym będzie ono prowadzone.
• Harmonogram szkolenia.

W przypadku szkoleń ON-LINE zapewniamy:
  • Materiały szkoleniowe- każdy Uczestnik otrzymuje mailowo materiały (w formie pdf)
  • Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu -certyfikat wysyłany jest w wersji elektronicznej (mailowo) oraz papierowej do Uczestnika lub Firmy, która zgłaszała jego udział.
  • Konsultacje z trenerem po szkoleniu- podobnie jak przy szkoleniu stacjonarnym, po szkoleniu zdalnym Uczestnik ma miesięczne wsparcie trenera,w przypadku pytań dotyczących tematu szkolenia.

Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego klienta

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]