Opis szkolenia SOCIAL MEDIA- jak promować firmę w Internecie
CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
PROGRAM SZKOLENIA
Dzień 1 – Public Relations
1. Wizerunek
2. Poznaj media (tradycyjne i elektroniczne)
Wartościowe relacje z mediami jako istotny element budowania wizerunku firmy.
Przegląd mediów – gdzie chcesz być widoczny.
Opracowanie strategii komunikacji z mediami – warsztaty.
Media plan – czym jest, jak tworzyć?
Potrzeby i oczekiwania mediów.
Dziennikarz też człowiek, czyli poznaj swoją „publiczność”.
Budowanie bazy dziennikarzy – jak się za to zabrać?
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, praca na autorskich arkuszach „media plan”.
3. Formy kontaktu z mediami (online i offline)
Jak wykreować newsa? Czyli sposób na publikację materiałów prasowych.
Przyczyny odrzucenia materiałów.
Pisemne formy komunikacji z mediami:
Warsztat tworzenia omówionych rodzajów wypowiedzi pisemnych na użytek mediów:
Komunikacja pisemna – przystępna forma i zrozumiały język.
Zasady komunikacji w Internecie, w tym w mediach społecznościowych:
Metody pracy: ćwiczenie – „wykreuj newsa”, dyskusja, burza mózgów, case study – przykłady poszczególnych form komunikacji oraz przykłady złych i dobrych informacji prasowych, praca w grupach, ćwiczenia na tworzenie tytułów oraz leadów, warsztaty pisania na autorskich arkuszach „odwrócona piramida”.
4. Kontakty i spotkania z mediami – odczarowanie mitu.
Kreowanie ekspertów, czyli jak sprawić, by media same prosiły o opinię, wypowiedzi,
komentarze. Elementy personal brandingu.
Wypowiedzi publiczne:
język mediów
konstruowanie szybkich wypowiedzi dla mediów
rodzaje wystąpień medialnych, charakterystyka:
Komunikacja ustna – warunki skutecznego porozumienia dostosowane do osób w różnym wieku ze szczególnym uwzględnieniem osób młodych
Wystąpienia publiczne – budowa pierwszego wrażenia; postawa prezentera (mowa ciała, używanie wskaźników, modulacja głosu, ubiór); budowanie pozytywnego wrażenia i wywieranie wpływu na widownię; tworzenie relacji z odbiorcami, siła perswazji.
5. Dobre praktyki PR – wypróbujmy wspólnie!
Dzień 2 - Social media
1. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firmy – rola nowych mediów w działaniach promocyjnych.
2. Szanse i zagrożenia budowania wizerunku, marki poprzez serwisy społecznościowe.
3. Wykorzystanie nowych mediów w promocji usług i projektów realizowanych przez powiatowe urzędy pracy (także kampanie społeczne).
4. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
Budowanie lojalności za pośrednictwem social media.
Real time marketing w mediach społecznościowych
Zasady prezentacji treści w mediach społecznościowych.
Język przekazu wykorzystywany w mediach społecznościowych.
Tworzenie tekstów w mediach społecznościowych – różnice pomiędzy odbiorem treści publikowanych w serwisach internetowych, a odbiorem treści publikowanych w ramach Social Media; tworzenie tekstów w mediach społecznościowych; dobór odpowiednich treści i języka.
5. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce - rola, znaczenie. Omówienie najważniejszych mediów społecznościowych i rola jaką pełnią w komunikacji z odbiorcami.
Facebook
Instagram
Komunikacja z obiorcami przez Linkedln – strategia działań
6. Narzędzia wspierające działania w social media:
Jak zewnętrzne narzędzia mogą nam pomóc w analizie naszych działań + przykładowe narzędzia (m.in. Semstorm, Sotrender, Google Analytics).
Wybrane narzędzia wspomagające tworzenie treści (m.in. Canva, Adobe Spark, Facebook Creative Hub).
Analiza wzmianek nt marki (Brand24)
Planoly, Buffer
Inspiracje – Jak wzbogacać działania promocyjne poprzez wykorzystanie nowych technologii?
7. Content marketing plan:
Tworzenie kalendarza publikacji treści w wybranych mediach społecznościowych - warsztat.
8. Zarządzanie kryzysowe
Zarządzanie sytuacja kryzysową
opracowanie zasad zarządzania kryzysem
monitoring, czyli o kryzysie wiemy najszybciej
kryzysy wizerunkowe w internecie – narzędzia i metody radzenia sobie z nimi, sposoby na reakcję w kryzysie
case study – uczmy się na błędach i sukcesach innych
strategia komunikacji jako sposób na unikanie kryzysów
ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W SZKOLENIU SOCIAL MEDIA- jak promować firmę w Internecie
Zgłoś swój udział w szkoleniu "SOCIAL MEDIA- jak promować firmę w Internecie" wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.
TERMINY SZKOLEŃ SOCIAL MEDIA- jak promować firmę w Internecie
Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.
WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO
Szkolenie "SOCIAL MEDIA- jak promować firmę w Internecie" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w
ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły
oferty.
Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność.
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę na temat kreowania marki osobistej, pozna sposobów i narzędzia kreowanie siebie na eksperta w danej dziedzinie.
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań promocyjnych w obrębie content marketingu i social media.
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w
Polityce dotyczącej cookies.
[OK, akceptuję cookies]