Opis szkolenia Moderowanie spotkań, autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne- trening z kamerą
CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 dni (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
CELE SZKOLENIA
Celem warsztatu jest przekazanie szkolonym usystematyzowanej wiedzy z zakresu moderacji, zarządzania grupami i skutecznego prowadzenia spotkań. Równoległym celem jest nabycie przez uczestników podstawowych kompetencji z zakresu autoprezentacji, wystąpień publicznych, kontaktów międzyludzkich, komunikowania i moderowania dyskusji.
PROGRAM SZKOLENIA
MODEROWANIE SPOTKAŃ
Definicja moderacji. Rola moderatora w trakcie spotkania, panelu, dyskusji
Zasady prowadzenia spotkań grupowych i reguły ich moderowania
Style, strategie i techniki moderowania. Obszary moderacji
Moderacja a zarządzanie, kierowanie i przywództwo – spojrzenie praktyczne
Psychologia grup ludzkich i techniki kontroli ich dynamiki
Role grupowe podczas spotkań
Standardy organizowania spotkań
Zarządzanie spotkaniem
Rola i zadania moderatora.
Kompetencje moderatora.
PROCEDURY MODERACJI
Zaplanowanie i organizacja spotkania
Przygotowanie miejsca realizacji zebrania
Atmosfera w grupie – jak już w pierwszych minutach spotkania zbudować jak najlepszą
Cele i zasady komunikacji w czasie spotkania. Słuchanie i feedback
Techniki skupiania i wzbudzania uwagi odbiorców
Klaryfikacja niejasności. Wyjaśnianie zagadnień trudnych lub niezrozumiałych
Techniki angażowania uczestników w dyskusję
Prezentowanie własnego zdania. Dyskusja różnicy zdań
Metody wyciągania z rozmówców informacji o ich motywach, oczekiwaniach i problemach
Bieżąca kontrola przebiegu spotkania
Podnoszenie poziomu kreatywności oraz techniki integrowania grupy
Ewaluacja efektów pracy grupy
ZARZĄDZANIE SPOTKANIAMI A KOMUNIKACJA Z OSOBAMI O RÓŻNYCH TYPACH OSOBOWOŚCI
Rozpoznawanie typów osobowościowych uczestników spotkania
Tworzenie skutecznych zespołów wykorzystujących synergię osobowości pracowników
Świadomość przewagi ograniczeń własnego typu osobowości
Motywowanie i dobór reakcji czterostrefowy model zachowań
Samopostrzeganie i ocena innych w zależności od typu osobowości
Efektywne wywieranie wpływu i zarządzanie osobami o różnych typach osobowości
SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA ORAZ AUTOPREZENTACJA
Funkcje autoprezentacji
Kształtowanie werbalnych i pozawerbalnych aspektów komunikowania się
Jak przełamywać bariery komunikacyjne?
Zerowe wystąpienie przed kamerą
IDEALNA PREZENTACJA I WYSTĄPIENIE PRZED AUDYTORIUM
Fundamentalne zasady prezentacji i autoprezentacji
Rola osoby mówiącej, jej przekonania i umiejętności
Psychologiczny efekt początku i końca
Świadomy i nieświadomy poziom autoprezentacji
Spójność – zgodność tego, co mówimy z tym jak mówimy
Strategia zachowań wzmacniających uwagę i budujących dobry kontakt
Świadome wprowadzenie elementów wspomagających wystąpienia publiczne
Wspomnienie efektu prezentacji - Efekt początku i końca
Sztuka budowania pierwszego wrażenia
Postawa prezentera jako kluczowy element sukcesu:
Budowanie pozytywnego wrażenia i wywieranie wpływu na widownię
Tworzenie relacji z odbiorcami
Zasady posługiwania się językiem perswazji i stosowanie słów kluczy
Wybrane techniki manipulacji w komunikacji językowej
REDUKCJA STRESU W WYSTĘPIENIACH PUBLICZNYCH
Czym jest stres
Jak zapobiegać stresowi
Techniki redukcji stresu w wystąpieniach publicznych
Moja indywidualna paleta działań antystresowych
PRACA Z GŁOSEM ŚWIADOMEGO MÓWCY
Znaczenie prawidłowej emisji głosu dla lepszego poczucia własnej wartości i postrzegania przez innych
Jak rozgrzewać głos
Ćwiczenia rozluźniające
Kształcenie techniki prawidłowego oddychania
Rozwój większej świadomości pracy z głosem
Strategie zdobywania zaufania i pozyskiwania sympatii słuchaczy za pomocą brzmienia głosu
DYKCYONARZ Warsztat z prawidłowej wymowy
MAGIA GESTU, CZYLI MOWA CIAŁA
Etykieta, czyli jak zachować się stosownie do sytuacji
Wzmocnienie wypowiedzi
Style gestykulacji prezentacyjnej
WARSZTATY – PRACA Z KAMERĄ
Wystąpienia przed kamerą
Indywidualny feedback
ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W SZKOLENIU Moderowanie spotkań, autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne- trening z kamerą
Zgłoś swój udział w szkoleniu "Moderowanie spotkań, autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne- trening z kamerą" wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.
TERMINY SZKOLEŃ Moderowanie spotkań, autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne- trening z kamerą
Proponowane terminy i miejsca realizacji szkolenia "Moderowanie spotkań, autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne- trening z kamerą":
Szkolenie "Moderowanie spotkań, autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne- trening z kamerą" może zostać zrealizowane w formie otwartej. Terminy i miejsca szkoleń
otwartych znajdziesz w zakładce "Terminy".
KOSZT SZKOLENIA STACJONARNEGO
dla jednej osoby: 1290.00 PLN netto.
przy zgłoszeniu 3 i więcej osób, koszt szkolenia za osobę wynosi: 1190.00 PLN netto.
W cenę szkolenia stacjonarnego wliczone są:
proces szkolenia,
sala szkoleniowa,
materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
wszelkie koszty związane z trenerem,
imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
przerwy kawowe, obiad,
poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego klienta
WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO
Szkolenie "Moderowanie spotkań, autoprezentacja oraz wystąpienia publiczne- trening z kamerą" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w
ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły
oferty.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z kluczową wiedzą na temat asertywnej komunikacji oraz zdobycie przez nich umiejętności formułowania asertywnych komunikatów.
Głównym celem warsztatu jest prezentacja zasad i technik zarządzania czasem i organizacji pracy oraz technik i sposobów motywowania samego siebie do realizacji wyznaczonych zadań w określonym czasie.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do prowadzenia szkoleń wewnątrz organizacji oraz poszerzenie wiedzy i umiejętności z zakresu kluczowych kompetencji trenerskich.
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w
Polityce dotyczącej cookies.
[OK, akceptuję cookies]