EFEKTYWNA PRACA HOME OFFICE - SZKOLENIE ON-LINE

Szkolenie skierowane jest do pracowników i kadry kierowniczej wszystkich szczebli pragnących nauczyć się skutecznie pracować zdalnie oraz zarządzać pracownikami pracującymi w tej formie. Praca zdalna wymaga przede wszystkim kompetencji osobistych potrafi być równie efektywna a czasami nawet efektywniejsza niż praca stacjonarna. Wymaga to jednak wiedzy, umiejętności oraz samodyscypliny.
Inwestowanie w ludzi to często najbardziej efektywna metoda uzyskiwania wzrostu dochodów instytucji. Zarówno badania, jak i praktyka wskazują, że coraz częściej kompetencje zawodowe nie ograniczają się do wykształcenia i doświadczenia zawodowego, a również so umiejętności psychologicznych. W firmie nowoczesnej  posiadanie tych właśnie umiejętności zapewnia osiągnięcie sukcesu zawodowego.


CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 1 dzień (8 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut) 

Metodologia szkolenia:
- Wykład interaktywny on-line
- Dyskusja moderowana,
- Symulacje,
- Warsztat,
- Testy autodiagnostyczne

PROGRAM SZKOLENIA

SPECYFIKA PRACY HOME OFFICE
  • Nastawienie własne do pracy home office
  • Home office to nie czas wolny
  • Zasady pracy zdalnej
  • Komunikacja w home office
  • Czas pracy pracownika zdalnego
  • Home office a ochrona danych osobowych
  • ORGANIZACJA MIEJSCA PRACY HOME OFFICE
  • Specyfika miejsca pracy zdalnej
  • Korzyści home office dla pracownika
  • Optymalne przygotowanie miejsca pracy
  • Nastawienie i koncentracja, czyli niekoniecznie w piżamie
  • Przygotowanie rodziny i otoczenia
  • Efekty a nie liczba godzin pracy
  • Korzyści home office dla pracodawcy
 
PLANOWANIE PRACY W HOME OFFICE
  • Specyfika planowania pracy home office
  • Zarządzanie sobą w czasie pracując z domu
  • Ważne i pline czyli zarządzanie prioryteatami w pracy
  • Dystraktory - kontrola przerw w pracy zdalnej
  • Ustalenie godzin pracy i oddzielenie zadań zawodowych od pozazawodowych
  • Mobilny styl pracy. Czy większa swoboda to zawsze większa efektywność?

NARZĘDZIA UŁATWIAJĄCE ORGANIZACJĘ I WSPÓŁPRACĘ PRZY PRACY ZDALNEJ
  • Narzędzia sprawnej zdalnej pracę zespołowej
­ Yammer
­ Jira
­ Basecamp
­ Trello
­ Asana
­ Workplace by Facebook
­ Messenger
­ Microsoft® Teams
­ Skype 
­ Slack
  • Wybór narzędzi do pracy zdalnej dopasowanych do potrzeb, osobowości i kultury organizacji
PRACA ZDALNA A OSOBOWOŚĆ
  • Czy każdy może pracować zdalnie? - psychologia osobowości, cechy charakteru i różnice indywidualne.
  • Psychologia osobowości: typy charakterologiczne pracowników i różnice przy pracy zdalnej
  • Cechy osobowości a skuteczność działania w home office i w zespole
  • Samopostrzeganie i ocena innych w zależności od typu osobowości
  • Komunikacja przy pracy zdalnej pracowników o różnych stylach osobowości

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

KOSZTORYS SZKOLENIA

Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 790.00 PLN netto.
Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób koszt szkolenia za osobę wynosi: 690.00 PLN netto

W cenę szkolenia wliczone są:
  • proces szkolenia,
  • sala szkoleniowa,
  • materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
  • wszelkie koszty związane z trenerem,
  • imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • przerwy kawowe, obiad,
  • poszkoleniowe konsultacje z trenerem.

Wyposażenie niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu zdalnym:

1. Laptop/komputer z kamerką i mikrofonem.
2. Łącze internetowe pozwalające na stabilne połączenie.

Przed szkoleniem przesyłamy wszystkie niezbędne informacje organizacyjne na maila zgłoszonego Uczestnika tj.:
• Zaproszenie w postaci linku/odnośnika do strony internetowej, na której odbywa się szkolenie
• Krótką graficzną instrukcję jak dołączyć do szkolenia oraz jak korzystać z komunikatora, na którym będzie ono prowadzone.
• Harmonogram szkolenia.

W przypadku szkoleń ON-LINE zapewniamy:
  • Materiały szkoleniowe- każdy Uczestnik otrzymuje mailowo materiały (w formie pdf)
  • Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu -certyfikat wysyłany jest w wersji elektronicznej (mailowo) oraz papierowej do Uczestnika lub Firmy, która zgłaszała jego udział.
  • Konsultacje z trenerem po szkoleniu- podobnie jak przy szkoleniu stacjonarnym, po szkoleniu zdalnym Uczestnik ma miesięczne wsparcie trenera,w przypadku pytań dotyczących tematu szkolenia.

Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego klienta

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]