Zapisz się na szkolenie

Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?
ZAPISZ SIĘ ON-LINE POBIERZ PDF POPROŚ O WYCENĘ SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO
 

Szkolenia


Skontaktuj się z nami

Masz pytanie? Napisz do nas! Na każde pytanie odpowiemy w 24 godziny.

szkolenia@sgpgroup.eu


Bądź na bieżąco!

Interesują Cię informacje o aktualnościach oraz najnowsze szkolenia?

ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ - TYPY OSOBOWOŚCI I RÓŻNICE POKOLEŃ W BIZNESIE

 ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIA - TYPY OSOBOWOŚCI I RÓŻNICE POKOLEŃ W BIZNESIE 

 W trakcie tego szkolenia uczestnicy pogłębią swoją wiedzę i umiejętności w zakresie bardziej zaawansowanych technik i narzędzi świadomej komunikacji. Dowiedzą się jakie są style komunikacji i filtry percepcji, poznają własne preferencje, nauczą się rozpoznawać style komunikacji i filtry innych ludzi oraz jak z tej wiedzy korzystać w codzienności zawodowej, by zwiększyć swój wpływ na jakość i efektywność swoich działań w roli lidera. W drugiej części nauczymy się jakie są modele pokoleniowe pracowników, jak przepracowywać swoje opory względem różnych pokoleń i jak efektywnie zarządzać reprezentantami różnych generacji, by osiągać coraz lepsze wyniki w zarządzaniu różnymi pokoleniami.

KORZYŚCI 
DOWIESZ SIĘ 
  •     jak tworzyć atmosferę zaufania w kontakcie z ludźmi innymi od ciebie
  •     jakie są typy osobowości w oparciu o najlepsze modele
  •     jak komunikować i docierać do ludzi, by twoje działania były skutecze
  •     jakie są typy pokoleniowe i jak z nimi budować efektywne relacje
  PRZEKROCZYSZ SIĘ 
  •     dowiadując się jak uniknąć dotychczasowych błędów i jak osiągać ekologiczne cele komunikacji w biznesie i życiu osobistym
  •     weryfikując dotychczasowe przekonania i poznając świadome rozumienie procesów efektywnej komunikacji
  •     oduczając się ograniczających sposobów komunikacji
  •     nabywając zdolności skutecznego wpływania na swoich rozmówców
 STANIESZ SIĘ 
  •     osobą mającą większy wpływ na to co mówi, dlaczego to mówi i w jakim celu
  •     osobą mającą świadomy wpływ na wzrost efektywności kontaktów ze swoimi współpracownikami, klientami, partnerami w biznesie
  •     osobą rozumiejącą i rozumianą

PROGRAM SZKOLENIA 
 
MODUŁ I
TYPY OSOBOWOŚCI I FILTRY PERCEPCJI

 
Wprowadzenie do tematów szkolenia
Typy osobowości i style komunikacji - uczestnicy poznają podstawowe terminy oraz modele podziału stylów komunikacji
  •     Model wg Logana
Test Mindsonar – składowe, cele, korzyści
  •     Poziomy wartości wg Gravesa
  •     Filtry percepcji – uzupełnienie stylów komunikacji w poznaniu człowieka
Przełożenie wiedzy teoretycznej na realne wyzwania wynikające z sytuacji komunikacji i relacji z pracownikami
  •     Test - czteropolówka
  •     Opis stylów, ich zalet i kosztów
  •     Autodiagnoza uczestników i przeniesienie na codzienność
Wzmocnienie umiejętności rozpoznawania i spotykania ludzi w różnych stylach i filtrach
Uczestnicy poznają mechanizmy powodujące trudność we wzajemnym zrozumieniu i efektywnym komunikowaniu się z pracownikami.

Komunikacja, która uwzględnia styl komunikacji.
  •     Filtry percepcji – charakterystyka, rodzaje, zastosowanie
  •     Filtry percepcji – Od – Ku, Podobieństwa – Różnice, Autorytet Wewnętrzny – Autorytet Zewnętrzny, ćwiczenia na poszczególne filtry, wady i zalety
  •     Umiejętność rozpoznawania typów komunikacyjnych i filtrów percepcji – ćwiczenie z wywiadami video
  •     Rozwijanie osobistej skuteczności w budowaniu relacji z innymi. Treningw dopasowywaniu się do drugiej strony w aspektach komunikacji i budowania relacji. – ćwiczenia z pisania maili do różnych typów osobowościowych i filtrów percepcji
  •     Umiejętność dostrajania się i wzięcia odpowiedzialności za zbudowanie porozumienia. – scenki z rozpoznawaniem i synchronizacją do różnych typów osobowości i filtrów percepcji
 
MODUŁ II
ZARZĄDZANIE MULTI-POKOLENIOWE

 
Podział na pokolenia i ich charakterystyka
  •     Baby boomers, X, Y i Z  - stereotypy i generalizacje
  •     Tworzenie Person – zobacz z kim masz do czynienia – ćwiczenie
  •     Typy pokoleń, a ich wartości, style komunikacji, potrzeby, stosunek do pracy, relacji, przełożonych
Zalety zespołów wielopokoleniowych i jak wydobyć z nich potencjał
  •     Mocne strony poszczególnych pokoleń
  •     Podział zadań i kompetencji
  •     Jak dostosować przekaz do przedstawicieli różnych pokoleń
  •     Rozmowa mobilizująca, a percepcja różnych pokoleń (feedback feedforward) – ćwiczenie
  •     Zaufanie i autorytet w relacji z różnymi pokoleniami
  •     Obszary do rozwoju – relacje z sobą, relacje z ludźmi – podsumowanie

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Możesz zgłosić swój udział na wybrane szkolenie wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.

TERMINY

Proponowane terminy i miejsca realizacji szkolenia:

07 - 08 kwietnia
Wrocław
ZAPISZ SIĘ
13 - 14 października
Częstochowa
ZAPISZ SIĘ

KOSZTORYS SZKOLENIA OTWARTEGO

KOSZT SZKOLENIA STACJONARNEGO
  • dla jednej osoby: 1290.00 PLN netto.
  • przy zgłoszeniu 3 i więcej osób, koszt szkolenia za osobę wynosi: 1190.00 PLN netto
W cenę szkolenia stacjonarnego wliczone są:
  • proces szkolenia,
  • sala szkoleniowa,
  • materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
  • wszelkie koszty związane z trenerem,
  • imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • przerwy kawowe, obiad,
  • poszkoleniowe konsultacje z trenerem.


Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego klienta

WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO

Formularz wyceny szkolenia zamkniętego

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]