JAK SPRZEDAWAĆ PRZEZ TELEFON


CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI  (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)

CEL I KORZYŚCI SZKOLENIA
  • uświadomienie znaczenia budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę
  • rozwinięcie umiejętności nawiązywania kontaktu z klientem
  • rozwijanie umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych
  • zdobycie umiejętności analizowania potrzeb klienta
  • poznanie kluczowych momentów w kontaktach z klientem
  • poznanie elementów skutecznej komunikacji z klientem
  • rozwinięcie umiejętności aktywnego słuchania klientów i eliminowania ryzyka powstania sytuacji trudnych
  • poznanie typologii klientów
  • zdobycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • udoskonalenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi klientami
  • rozwinięcie umiejętności panowania nad emocjami
  • rozwiniecie technik asertywności w kontakcie z klientem
  • kształtowanie postaw nastawionych na rozwiązanie, nie na problem
  • stworzenie i rozwijanie skutecznej argumentacji
  • rozwijanie umiejętności właściwej reakcji na wątpliwości i pojawiające się obiekcje klienta
  • poprawa sprawności i efektywności zawodowej

METODY SZKOLENIOWE
Szkolenie ma charakter warsztatowy, interaktywny. Prowadzone są z wykorzystaniem, m.in. analizy przypadków (case study), burzy mózgów, ćwiczeń zespołowych, ćwiczeń indywidualnych, gier interaktywnych, odgrywania ról, treningu umiejętności praktycznych, wymiany doświadczeń oraz mini wykładów 


PROGRAM SZKOLENIA


PROFESJONALNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA JAKO ŹRÓDŁO PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ

TYPOLOGIA KLIENTÓW

WIZERUNEK SPRZEDAWCY

BUDOWANIE WIZERUNKU SŁOWAMI – KOMUNIKACJA WERBALNA

BUDOWANIE WIZERUNKU GŁOSEM – KOMUNIKACJA WOKALNA

TECHNIKI ROZMOWY Z KLIENTEM PRZEZ TELEFON

SPECYFIKA ROZMOWY PRZEZ TELEFON

DOBRE NAWYKI W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ – CO WOLNO, CZEGO NIE WOLNO

ROLA NASZEJ MOWY – TON GŁOSU, TEMPO, GŁOŚNOŚĆ, INTONACJA I ICH ROLA W ODBIORZE PRZEZ ROZMÓWCĘ

PRZYGOTOWANIE DO ROZMÓW SPRZEDAŻOWYCH PRZEZ TELEFON

PIERWSZE WRAŻENIE

ROZPOCZĘCIE ROZMOWY

KRÓTKA PREZENTACJA FIRMY

PREZENTACJA ODPOWIEDNIEJ OFERTY ODPOWIADAJĄCEJ POTRZEBOM KLIENTA

POKONYWANIE ZASTRZEŻEŃ I OBIEKCJI KLIENTA

FINALIZACJA – PODSUMOWANIE I ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY

PODTRZYMYWANIE RELACJI

TECHNIKI KONTROLI ROZMOWY I WYWIERANIA WPŁYWU NA KLIENTA

MANIPULACJA A PERSWAZJA

WPŁYWANIE NA POZYTYWNE EMOCJE KLIENTA

NARZĘDZIA KONTROLI ROZMOWY Z KLIENTEM – OMÓWIENIE PODSTAWOWYCH METOD
  • pytania
  • parafraza
  • komunikat typu  „JA”
  • notatki
  • liczebniki

WYBRANE TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU
  • dostrojenie i dopasowanie
  • język korzyści
  • metoda „odbijania piłeczki”
  • poszukiwanie krytyki
  • uprzedzanie krytyki
  • asertywna odmowa
  • technika zdartej płyty
  • czterostopniowa procedura wyrażania emocji

UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH
  • reklamacje – jak sobie z mini radzić; reklamacje szansą dla firmy?
  • sytuacja z klientem zdenerwowanym
  • sytuacja z klientem roszczeniowym
  • sytuacja z klientem aroganckim i krzyczącym
  • sytuacja z klientem, który „wie lepiej”
  • zaufanie klienta - czy można je odzyskać ?

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: formularz-zgloszeniowy

TERMINY

Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.

KOSZTORYS SZKOLENIA



Szkolenie realizowane w formie zamkniętej wyceniane indywidualnie dla każdego Klienta

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]