Zapisz się na szkolenie
Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?Szkolenia
Skontaktuj się z nami
Masz pytanie? Napisz do nas! Na każde pytanie odpowiemy w 24 godziny.
szkolenia@sgpgroup.euBądź na bieżąco!
Interesują Cię informacje o aktualnościach oraz najnowsze szkolenia?
PROGRAM SZKOLENIA:
Sukces w pierwszym kontakcie z Klientem
Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły oferty.
Szkolenie dla osób, chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności o zasady, metody i narzędzia podnoszące jakość i efektywność prowadzonych przez nich działań w zakresie obsługi klienta.
Jest wiele rodzajów negocjacji, wiele klasyfikacji, technik, taktyk i strategii. Proces ten urósł do rangi sztuki i stało się tak nie bez powodu.
Asystent/ka / sekretarka to prawa ręka swojego przełożonego, bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie każdej instytucji.
Rozwój kompetencji w zakresie profesjonalnych rozmów z Klientem w sytuacjach trudnych.