Zapisz się na szkolenie

Jesteś zainteresowany konkretnym szkoleniem?
ZAPISZ SIĘ ON-LINE POBIERZ PDF POPROŚ O WYCENĘ SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO
 

Szkolenia


Skontaktuj się z nami

Masz pytanie? Napisz do nas! Na każde pytanie odpowiemy w 24 godziny.

szkolenia@sgpgroup.eu


Bądź na bieżąco!

Interesują Cię informacje o aktualnościach oraz najnowsze szkolenia?

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA


CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI  (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)

PROGRAM SZKOLENIA:


Sukces w pierwszym kontakcie z Klientem
  • Techniki wywierania pozytywnego wrażenia:
  • efekt pierwszego wrażenia – jak sprawić, by pierwsze sekundy kontaktu zjednały nam Klienta;
  • dopasowanie wielopoziomowe – mowa ciała, dostrajanie się do rozmówcy i odzwierciedlanie.
  • Savoir-vivre w kontakcie z Klientem:
  • Wygląd zewnętrzny.
  • Sposoby zwracania się do Klienta.
  • Złote zasady dobrego zachowania – IMPACT (integrity – prawość, manners – maniery, personality – osobowość, appearance – powierzchowność, consideration - wzgląd na innych, tact – takt).
  • O czym rozmawiać z Klientem?

Proces sprzedaży z uwzględnieniem typów Klienta
  • Jak rozpocząć i poprowadzić rozmowę z Klientem?
  • Pięć etapów procesu sprzedaży:
  • Przyciągnięcie uwagi.
  • Wzbudzenie zainteresowania Klienta, czyli rozpoznanie jego potrzeb.
  • Prezentacja produktu językiem korzyści.
  • Wywołanie chęci zakupu - techniki wywierania wpływu.
  • Doprowadzenie do decyzji o zakupie.
  • Określenie i charakterystyka typów Klientów.
  • Dostosowanie strategii do rozmówcy.
  • Typologia Klientów pod kątem ich zachowań i sposobu podejmowania decyzji.

Sposoby radzenia sobie z sytuacjami trudnymi:
  • Sposoby radzenia sobie z niepożądanymi reakcjami Klienta.
  • Radzenie sobie w sytuacji konfliktowej – panowanie nad emocjami i rozładowywanie napięcia u klienta.
  • Radzenie sobie w sytuacji reklamowania zakupionego produktu z uwzględnieniem typu klienta.

Satysfakcjonujące zamykanie kontaktu z Klientem:
  • Umiejętne domykanie sprzedaży i zachęcanie Klienta do udziału w programach lojalnościowych.
  • Nadzór nad Klientem oczekującym na realizację zamówienia.
  • Wzmacnianie satysfakcji Klienta - upewnianie klienta co do słuszności zakupu.

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

Możesz zgłosić swój udział na wybrane szkolenie wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.

TERMINY

WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO

Formularz wyceny szkolenia zamkniętego

Zamknij
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce dotyczącej cookies. [OK, akceptuję cookies]