Szkolenie: Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn to adaptacja wiedzy sprzedażowej do nowego kanału sprzedaży. To połączenie szkoleń z zakresu sprzedaży, copywritngu i social media.
Krótki opis szkolenia
Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing. Chcesz nauczyć sprzedawać więcej budując przy tym głębokie relacje z klientami? Przyjdź na szkolenie.
Dla kogo
Dla każdego, kto ma do czynienia ze sprzedażą B2B
Korzyści:
- Skrócenie procesu sprzedaży
- Wzrost efektywności działań sprzedażowych
- Poznanie nowych sposobów dotarcia do klienta
- Zdobycie umiejętności budowania głębokich relacji z klientem
Metody szkolenia
Szkolenie jest prowadzone w sposób warsztatowy. Proporcje teorii do ćwiczeń wynoszą 20:80. W każdym module wykorzystywane są metody: mini wykładu, ćwiczeń indywidualnych, ćwiczeń na własnych profilach na LinkedIn, burzy mózgów, mini konsultacji. Szkolenie jest podzielone na dwie części – dwa główne moduły, po 3h każdy.
Program szkolenia
MODUŁ 1
Trzy filary skutecznej sprzedaży
- Mindset, czyli prosprzedażowe nastawienie
- Wiedza produktowa
- Znajomość procesu sprzedaży
Szczegółowa segmentacja ze względu na oferowany produkt
- Charakterystyka mojego produktu lub usługi
- Segmentacja i charakterystyka potrzeb poszczególnych grup docelowych
- Opis korzyści dla poszczególnych segmentów
Podstawy social sellingu na LinkedIn
- Czym jest social selling
- Social selling na LinkedIn
- Wykorzystanie darmowych i płatnych narzędzi LI do sprzedaży
- Techniki social sellingu
Profil, który sprzedaje
- Audyt Twojego profilu i rekomendacje poprawek
- Zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle – jakie wybrać, co ma o Tobie mówić?
- Intro i podsumowanie, czyli pierwsze treści, jakie widzi Twój odbiorca – co powinno się w nich znaleźć
- Doświadczenie – opracowanie schematów opisu historii zawodowej
- Wykształcenie, umiejętności, rekomendacje, osiągnięcia – jak sprzedażowo wykorzystać te pola
MODUŁ 2
Angażujący profil na LinkedIn
- Co publikować na profilu: typy konwertujących treści, jak angażować odbiorców swoimi publikacjami
- Jak mądrze budować sieć kontaktów
Pierwszy kontakt
- Skuteczna wiadomość wstępna, czyli daj się poznać, ale nie atakuj sprzedażą – warsztaty z tworzenia wiadomości „pierwszego kontaktu”
Skuteczna oferta sprzedażowa
- Elementy skutecznej oferty
- Klient kupuje korzyści
- Copywiritng w ofertach handlowych, czyli jak zaczarować odbiorcę
- Jak przełożyć ofertę sprzedażową na wiadomość wysyłaną na LinkedIn
KOSZTORYS SZKOLENIA
Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 890.00 PLN netto.
Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób koszt szkolenia za osobę wynosi: 790.00 PLN netto.
W cenę szkolenia wliczone są:
- proces szkolenia,
- sala szkoleniowa,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- przerwy kawowe, obiad,
- poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Wyposażenie niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu zdalnym:
1. Laptop/komputer z kamerką i mikrofonem.
2. Łącze internetowe pozwalające na stabilne połączenie.
Przed szkoleniem przesyłamy wszystkie niezbędne informacje organizacyjne na maila zgłoszonego Uczestnika tj.:
• Zaproszenie w postaci linku/odnośnika do strony internetowej, na której odbywa się szkolenie
• Krótką graficzną instrukcję jak dołączyć do szkolenia oraz jak korzystać z komunikatora, na którym będzie ono prowadzone.
• Harmonogram szkolenia.
W przypadku szkoleń ON-LINE zapewniamy:
- Materiały szkoleniowe- każdy Uczestnik otrzymuje mailowo materiały (w formie pdf)
- Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu -certyfikat wysyłany jest w wersji elektronicznej (mailowo) oraz papierowej do Uczestnika lub Firmy, która zgłaszała jego udział.
- Konsultacje z trenerem po szkoleniu- podobnie jak przy szkoleniu stacjonarnym, po szkoleniu zdalnym Uczestnik ma miesięczne wsparcie trenera,w przypadku pytań dotyczących tematu szkolenia.
Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego klienta