KONFLIKT W SPRZEDAŻY JAKO SZANSA NA UZYSKANIE DODATKOWYCH PROFITÓW
Style rozwiązywania konfliktów – mini wykład i analiza testów uczestników
Przedstawienie możliwych taktyk działania i komunikowania w sytuacji konfliktu
Budowanie algorytmów najlepszych rozwiązań dla analizowanych trudnych sytuacji
MAGIA SŁOWA W SPRZEDAŻY
Jak mówić, by wzbudzić zainteresowanie?
Jasność, precyzja i płynność wypowiedzi
Zachowania językowe i figury retoryczne pozwalające na utrwalenie pozytywnego wizerunku
Porozumienie z odbiorcami - stymulowanie aktywnego odbioru wypowiedzi
Pytania i odpowiedzi
Radzenie sobie z trudnymi pytaniami
Budowanie wizerunku profesjonalisty a odpowiadanie na pytania na które nie znamy odpowiedzi
Jak reagować na: gafy, wpadki, przejęzyczenia?
Ćwiczenia bardziej asertywnego stylu wypowiedzi
MAGIA GESTU, CZYLI MOWA CIAŁA W PROCESIE SPRZEDAZY I NEGOCJACJI
FINALIZACJA ROZMOWY
Standardowe sposoby finalizacji
Nieszablonowe strategie finalizacji
„Nie” warunkowe i „nie” rozstrzygające. Kiedy Klient odmawia, a kiedy nie jest przekonany? Jak zmienić „nie” warunkowe na „tak”?
TYPY KLIENTA – SPOSÓB SKUTECZNEJ OBSŁUGI
Rozpoznanie charakterystyki klienta
Dopasowanie stylu do typu klienta
Wpływ poprzez wartości klienta
CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W SZKOLENIU Techniki sprzedaży- logika rozmów handlowych
Zgłoś swój udział w szkoleniu "Techniki sprzedaży- logika rozmów handlowych" wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.
TERMINY SZKOLEŃ Techniki sprzedaży- logika rozmów handlowych
Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.
WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO
Szkolenie "Techniki sprzedaży- logika rozmów handlowych" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w
ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły
oferty.
Rozwój kompetencji w zakresie profesjonalnych rozmów z Klientem w sytuacjach trudnych.
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w
Polityce dotyczącej cookies.
[OK, akceptuję cookies]