PROGRAM SZKOLENIA
1. STAN PRAWNY UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY
2. SKŁAD APTECZKI
3. STANY BEZPOŚREDNIEGO ZAGROŻENIA ŻYCIA
- utrata przytomności, omdlenia
- zatrzymanie krążenia i użycie defibrylatora AED
- resuscytacja dziecka i niemowlęcia
- zadławienia
4. OPARZENIA
5. PORAŻENIA PRĄDEM
6. ATAKI EPILEPTYCZNE
7. NAGLE ZACHOROWANIA; PADACZKA, CUKRZYCA, ASTMA, ZAWAŁ, UDAR
8. SKALECZENIA (RANY CIĘTE, KŁUTE SZARPANE)
9. WYPADKI KOMUNIKACYJNE
- zabezpieczenie miejsca zdarzenia
- ewakuacja z pojazdów
10. USZKODZENIA KOŚCI I STAWÓW
- złamania kończyn i kręgosłupa
- zwichnięcia i skręcenie stawu
11. ZDARZENIA MASOWE
12. SYMULACJE ZDARZEŃ
KOSZTORYS SZKOLENIA
Koszt szkolenia dla jednej osoby wynosi: 260.00 PLN netto.
W cenę szkolenia wliczone są:
- proces szkolenia,
- sala szkoleniowa,
- materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- przerwy kawowe, obiad,
- poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Wyposażenie niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu zdalnym:
1. Laptop/komputer z kamerką i mikrofonem.
2. Łącze internetowe pozwalające na stabilne połączenie.
Przed szkoleniem przesyłamy wszystkie niezbędne informacje organizacyjne na maila zgłoszonego Uczestnika tj.:
• Zaproszenie w postaci linku/odnośnika do strony internetowej, na której odbywa się szkolenie
• Krótką graficzną instrukcję jak dołączyć do szkolenia oraz jak korzystać z komunikatora, na którym będzie ono prowadzone.
• Harmonogram szkolenia.
W przypadku szkoleń ON-LINE zapewniamy:
- Materiały szkoleniowe- każdy Uczestnik otrzymuje mailowo materiały (w formie pdf)
- Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu -certyfikat wysyłany jest w wersji elektronicznej (mailowo) oraz papierowej do Uczestnika lub Firmy, która zgłaszała jego udział.
- Konsultacje z trenerem po szkoleniu- podobnie jak przy szkoleniu stacjonarnym, po szkoleniu zdalnym Uczestnik ma miesięczne wsparcie trenera,w przypadku pytań dotyczących tematu szkolenia.
Szkolenie zamknięte wyceniane jest indywidualnie dla każdego klienta