Część I. Zastosowanie najważniejszych narzędzi w analizie danych (wykłady/warsztaty praktyczne)
sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych (daty z żądanego przedziału, wartości wybierane z listy rozwijalnej)
zaawansowane techniki sortowania danych (sortowanie według: wielu kryteriów, zdefiniowanej przez użytkownika kolejności, kolorów – tylko w 2007 i 2010)
narzędzie Sumy częściowe (pośrednie) jako sposób na tworzenie wielostopniowych raportów grupowanych według określonych czynników
filtr zaawansowany – wybieranie danych według wielu złożonych kryteriów
zastosowanie narzędzia Konsolidacja do automatycznego tworzenia raportów z danych z wielu lokalizacji
wielopoziomowe zestawienia danych – automatyczne tworzenie konspektów i zindywidualizowane grupowanie danych
zastosowanie formatowania warunkowego w celu wyróżnienia istotnych danych w raporcie.
Część II. Funkcje kluczowe w prowadzeniu analizy danych (wykłady/warsztaty praktyczne)
przygotowanie danych do analizy: łączenie tekstów z użyciem funkcji ZŁĄCZ.TEKSTY oraz operatora &, dzielenie danych z zastosowaniem narzędzia Tekst jako kolumny
funkcje niezbędne w analizie (m.in. JEŻELI, SUMA.JEŻELI, WYSZUKAJ.PIONOWO) – operacje warunkowe
nazwy komórek i zakresów w analizie danych – kiedy i jak je stosować?
funkcje zagnieżdżone – złożenia umożliwiające wielostopniowe kalkulacje w jednym kroku.
Część III. Wielowymiarowa analiza danych z użyciem tabeli przestawnej czyli błyskawiczne tworzenie złożonych analiz. (wykłady/warsztaty praktyczne)
zasady budowy tabel przestawnych
sortowanie i filtrowanie danych w tabeli przestawnej
obliczenia w tabeli przestawnej
formatowanie danych liczbowych w tabeli przestawnej
grupowanie danych w tabeli przestawnej
tworzenie wykresów przestawnych
Część IV. Pobieranie danych z zewnętrznych źródeł. (mini wykłady/warsztaty praktyczne)
pobieranie danych z plików tekstowych, stron internetowych, baz MS Access oraz innych plików MS Excel
odświeżanie łączy – automatyczne oraz na żądanie
modyfikacja łącza – zmiana zakresu pobieranych danych i lokalizacji źródła
Część V. Zabezpieczanie efektów pracy. (wykłady/warsztaty praktyczne)
udostępnianie użytkownikowi jedynie wybranych komórek
blokowanie możliwości wprowadzania danych do komórek oraz wykonywania wybranych operacji na nich
blokowanie możliwości wykonywania operacji na arkuszach (wstawianie, usuwanie, zmiana nazwy, ukrywanie, odkrywanie)
blokowanie otwarcia pliku hasłem
pliki tylko do odczytu czyli nakładanie haseł chroniących plik przed modyfikacją.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W SZKOLENIU MS EXCEL- Poziom zaawansowany
Zgłoś swój udział w szkoleniu " MS EXCEL- Poziom zaawansowany" wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.
TERMINY SZKOLEŃ MS EXCEL- Poziom zaawansowany
Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.
WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO
Szkolenie " MS EXCEL- Poziom zaawansowany" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w
ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły
oferty.
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w
Polityce dotyczącej cookies.
[OK, akceptuję cookies]