CZAS TRWANIA SZKOLENIA – 2 DNI (16 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO:
pracowników wszystkich komórek przedsiębiorstwa, którzy planują i analizują koszty logistyki przedsiębiorstwa: specjalistów działu zakupów, zaopatrzenia, magazynów, transportu, sprzedaży, kierowników logistyki.
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest rozpoznanie kosztów procesów logistycznych oraz określenie czynników wpływających na poziom poszczególnych kosztów i ich powstawanie oraz analiza, ocena i optymalizacja kosztów.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Logistyka w przedsiębiorstwie
• cele i zadania logistyki przedsiębiorstwa
• organizacja systemu logistycznego a podział kosztów logistycznych
2. Czynniki kształtowania i redukcji kosztów logistycznych
• czynniki zewnętrzne i wewnętrzne
• potencjalne możliwości redukcji kosztów logistyki
3. Zakres kosztów logistycznych w przedsiębiorstwie
• wyodrębnienie kosztów logistycznych w przedsiębiorstwie
• podział kosztów
• koszty osobowe
• koszty amortyzacji
• utracone przychody
• koszty procesów informatycznych
4. Koszty zapasów
• koszty tworzenia zapasów
• koszty utrzymania zapasów
• koszty braku zapasów
• ekonomiczna wielkość zamówienia
• optymalizacja kosztów zapasów w odniesieniu do pozycji i grup asortymentowych
5. Koszty procesów magazynowych
• wyodrębnienie i podział kosztów magazynowych
• koszty utrzymania powierzchni
• koszty wyposażenia technicznego
6. Koszty transportu
• koszty transportu w kosztach logistycznych przedsiębiorstwa
• analiza opłacalności outsourcingu usług transportowych
• rodzaje outsourcingu w transporcie i jego wpływ na koszty
7. Poziom i struktura kosztów procesów logistycznych - mierniki i wskaźniki kosztów
8. Wpływ kosztów logistycznych na rentowność przedsiębiorstwa
• możliwości redukcji kosztów przedsiębiorstwa
• rachunek Activity Based Costing
9. Budżetowanie kosztów logistycznych
• tworzenie budżetu kosztów
• wykorzystanie budżetu kosztów w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W SZKOLENIU KOSZTY LOGISTYKI PRZEDSIĘBIORSTW
Zgłoś swój udział w szkoleniu " KOSZTY LOGISTYKI PRZEDSIĘBIORSTW" wypełniając formularz on-line na naszej stronie lub pobierając formularz PDF.
TERMINY SZKOLEŃ KOSZTY LOGISTYKI PRZEDSIĘBIORSTW
Termin i miejsce szkolenia ustalane są z Klientem.
WYCENA SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO
Szkolenie " KOSZTY LOGISTYKI PRZEDSIĘBIORSTW" może zostać zorganizowane w formie zamkniętej w
ustalonym miejscu i czasie. Wypełnij formularz wyceny szkolenia zamkniętego, aby poznać szczegóły
oferty.
Zapoznanie uczestników z koncepcją zarządzania łańcuchem dostaw, z nowoczesnymi koncepcjami wspomagającymi jej realizację, ze skutecznymi metodami i narzędziami wykorzystywanymi
CELE SZKOLENIA
? Zwiększenie efektywności zarządzania procesem zakupowym
? Pogłębienie wiedzy negocjacyjnej w zakresie negocjacji zakupowych (z dostawcami)
? Zwiększenie skuteczności negocjacyjnych
warsztaty dla osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy łańcucha dostaw tj. zarządzanie zespołami w obszarze logistyki, zakupy i zaopatrzenie, zapasy, zarządzanie przepływem materiałów
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w
Polityce dotyczącej cookies.
[OK, akceptuję cookies]